נושאים בבלוג




רוצה שנתקשר אליך?

עריכה לשונית – כך תעשו זאת בעצמכם

סיימתם לכתוב עבודה אקדמאית או דוקטורט? השלמתם זה עתה את כתיבת הספר עליו עמלתם במשך תקופה ארוכה? ניסחתם תכנית עסקית או חיברתם תוכן לאתר הבית של החברה? כעת, רגע לפני שאתם משחררים את הטקסט לחופשי: מגישים אותו למוסד הלימודים, מעבירים לבית הוצאה לאור, לפרטנרים העסקיים שלכם או מעלים את…
עריכה לשונית

מדריך להעלאת ספרים דיגיטליים מתורגמים לאנגלית לאמזון

כתבתם ספר? הגיע הזמן להציג אותו לעייני כול, ואולי גם להרוויח בדרך… מכירת eBooks לאמזון – אחת משיטות הפרסום שצוברות תאוצה במהלך השנים האחרונות בקרב סופרים וותיקים וסופרים מתחילים המצויים בראשית קריירת הכתיבה שלהם. למי שלא מכיר, eBooks – ספרים דיגיטליים המועלים לאמזון – הפלטפורמה הפופולארית ביותר לפרסום ושיווק…
ספרים דיגיטליים

תרגום ספרים מאנגלית לעברית – כך תעשו זאת בקלות

איך מתרגמים ספר מאנגלית לעברית? בין אם אתם צריכים לעשות זאת במסגרת עבודתכם כפרילנסרים ובין אם מיומנות זו נדרשת לכם לצורכיכם הפרטיים, כדי לתרגם ספר מאנגלית לשפה העברית חשוב לדעת כמה דברים ולהיצמד למספר הנחיות בסיסיות. לנוחיותכם מדריך קצר עם טיפים למתרגם ספרים שבתחילת דרכו. תיהנו! לחוות את הספר…
תרגום ספרים מאנגלית לעברית

מהן האפשרויות הכי טובות של תרגום מאמרים לסטודנטים

יש לך עבודה להגיש השבוע? המאמר מסובך, ועוד בשפה האנגלית! אתה מנסה לתרגם, שובר את השיניים, ולא מצליח! מה עושים? עומדות לפניך כמה אפשרויות: האפשרות הטובה ביותר- בשביל מה יש חברים? בשביל מה יש חברים, אם לא להיעזר בהם? סביר להניח, שיש לכם חברים דוברי אנגלית. אדרבא- החבר הסטודנט, יכול לפעמים…

איך לנהל את הזמן כשעובדים מהבית

ניהול נכון של זמן לכותבים ומתרגמים שעובדים כפרילנסרים מהבית רבים מאתנו חולמים לחיות בלי "בוס" על ה"ראש". לקום בבוקר מאוחר, לשתות בנחת כוס קפה, ולצאת לטייל עם הכלב. אחר כך, לצאת לבילוי בחוף הים. ובזמן הזה- לצחוק בלב על מי…

מאמרים זולים או תוכן יקר ואיך זה קשור לפורים

איך נדע לבחור חברת תוכן שתספק גם מאמרים זולים לקידום וגם תוכן שיווקי איכותי ויקר ולמה זה חשוב איך משווקים עסק בעידן הדיגיטלי? חלק חשוב ומכובד משיווק דיגיטלי של עסק בעידן המודרני, הוא שיווק באמצעות כתיבת תוכן. מהו תוכן שיווקי? אילו סוגי תכנים שיווקיים קיימים? והשאלה הכי חשובה: כיצד…
מה לושתי ולחשוורוש ולכתיבת תוכן באינטרנט

כתיבת תוכן (ה-מדריך!)

מדריך: כתיבת תוכן שהגולשים וגוגל יאהבו פעם הייתה כתיבת תוכן "בשביל גוגל", כלומר תוכן שמותאם לפרמטרים המשתנים של מנוע החיפוש של גוגל  כדי שהוא יעלה בתוצאות החיפוש בביטויים מסוימים. אז מה אם התוכן הזה בכלל לא היה רלבנטי לגולשים ולא עניין אותם? גוגל אוהב, גוגל קובע. לשמחתנו הרבה, היום…
מדריך לכתיבת תוכן - תוכן חכם

הזנת תוכן במערכת וורדפרס

הוורדפרס הוא אחת ההמצאות הגאוניות ששינו את כללי המשחק בתחום האתרים, ואם אתם בעלי עסקים קטנים או בינוניים שלא רוצים או לא יכולים לשלם עשרות אלפי שקלים בשביל אתר, אתם יודעים שהמחמאה הזאת לא מוגזמת בכלל. עד הוורדפרס והממשקים הדומים לו, מי שרצה אתר אינטרנט נאלץ להיפרד מסכומים מכובדים…
הזנת תוכן במערכת וורדפרס - סמל המותג

תרגום עם אישור נוטריון אפוסטיל

בישראל אין מוסד רשמי הרשאי לתרגם מסמכים ושתרגומו מוכר בחוק, ולכן נעזרים בחתימות של נוטריון ואפוסטיל על המסמכים. רוב האנשים מבינים מהן נוטריון, לפחות בערך, אבל אפוסטיל – איבדתם אותנו. אנחנו יודעים. התכנסנו כאן היום כדי להסביר לכם מתי צריך אישור משפטי לתרגומים, איך משיגים אישור כזה וכן,…
נוטריון אפוסטיל - עט מונח על דף

כתיבה שיווקית לפוסטים "בגרסת החאפר המצוי"

"תשמעו קטע, אתמול ביקרתי חבר, ועברתי על יד חנות שמוכרת בדיוק את מה שאני  מוכר. רק מה, לא היו שם קונים. ברור, כי אני הכי טוב אז בואו לקנות ממני". תקנו? כנראה שלא. וזה לא אומר כלום על המקצועיות של הכותב בתחומו, אלא רק על חוסר המקצועיות שלו בכתיבה שיווקית בכלל…
כתיבה שיווקית לפוסטים

כתיבה וניסוח פוסטים

יש היום מעל 7,000, דפים עסקיים בפייסבוק בעברית והמספר עולה כל הזמן. כולם יודעים לדקלם בעל פה עד כמה קיומו של דף פייסבוק עסקי חשוב לנוכחות הדיגיטלית של העסק, אבל בפועל רק מעטים יודעים איך להחזיק את הדף שלהם בצורה נכונה ואיך לכתוב את הפוסטים שבאמת יביאו אליהם…
כתיבה וניסוח פוסטים

תרגום מסמכים רפואיים

הביקוש לתרגום מסמכים רפואיים הולך וגובר ככל שהרפואה המערבית מתפתחת. כיום הביו טכנולוגיה והמדע מחייבים יותר ויותר אנשים שיתרגמו מסמכים רפואיים ליותר שפות. אז מדוע צריך שירותי תרגום מסמכים רפואיים? כמה סיבות רפואיות חשובות בהמשך. ככל שהמדע הרפואי מתפתח כך ישנן יותר תרופות ויותר שכלולים במדע וברפואה, ובכלל יותר…

איך לכתוב דף נחיתה מוצלח

דפי נחיתה הפכו לחלק חשוב במיוחד מקמפיינים פרסומיים באינטרנט. כיום חברות ועסקים רבים זקוקים לכתיבת דף נחיתה על מנת לפרסם מוצרים חדשים בעסק שלהם ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. אבל מהו דף הנחיתה וכיצד ואיך לכתוב דף נחיתה מנצח? הכל במאמר הבא שכתבו לכם המומחים של חברת Right4U. מהו דף נחיתה? דפי…

כתיבת תוכן ומאמרים, איך לעשות זאת מהר יותר..

בשנים האחרונות כתיבת תוכן ומאמרים וכתיבה בכלל הפכה נפוצה מכמה סיבות: יותר אנשים רוצים לכתוב מאמרים לקידום אתרי אינטרנט, יותר אנשים כותבים תכנים ומאמרים לקידום עצמי ועוד. בשל כך גבר הצורך בתוכן איכותי ומהיר, ותוכן הופך למבוקש. ולכן אנשים רוצים לדעת איך לכתוב מהר יותר (אך בלי…

מדריך כתיבת תוכן לאתרי תדמית

כתיבת תוכן לאתרי תדמית, עליה להיעשות בצורה מדויקת וזאת על מנת שהאתר שלכם יוציא את מירב הפוטנציאל שהוא יכול לממש. לאתר תדמית יש מטרה אחת ברורה והיא יצירת קשר של הלקוח. מטרה זאת מושגת לאחר שהגולש נשאר באתרכם פרק זמן מסוים, ומגלה בו עניין. אז כיצד יוצרים את העניין…

איך לכתוב פרופיל חברה – מספר עצות טובות

פרופיל חברה מסייע לנו לתאר את העסק שלנו בצורה תמציתית אך יעילה. באמצעות כתיבת פרופיל חברה ראוי תוכלו לקבל תוצאות טובות בכל הנוגע ליצירת קשר של גולשים באתר, ולכן חשוב שהוא יהיו כתוב נכון. אז איך לכתוב פרופיל חברה? צוות המקצוענים של Right4U מספק את כל התשובות בהמשך. לפני הכל…
כתיבת תוכן באתרי תדמית

איך כותבים תוכן מוכר?

רבים בעלי העסקים המתלבטים בין העסקת כתבי תוכן מקצועיים לכתיבת תוכן שיווקי, לבין כתיבת התוכן באופן עצמאי. התלבטות בנושא העסקת כותבי תוכן לבין כתיבה עצמאית, נובעת בדרך כלל מנסיבות כלכליות, אך לעיתים גם כתוצאה מהיכולת לשלוט בתכנים ובמה שנאמר בהם, וזאת מפני שאותם בעלי עסקים מרגישים שהם אלה שיודעים…
כתיבת תוכן מוכר - נראה כמו הלקוח הבא שלכם

איך כותבים תוכן לאתרי מסחר ומוצרים

כתיבת תוכן לאתרי מסחר ומוצרים הפכה למשימה לא קלה, בעיקר בעידן אינטרנטי בו מציעים את מרכולתם עסקים חברות רבות בערוצי מדיה שונים. על מנת להתבלט, חשוב להציע את התוכן שלכם בצורה ראויה, ולכן חשוב לדעת איך לכתוב תוכן לאתרי מסחר ומוצרים בצורה נכונה. לשם כך צוות המקצוענים של…
תוכן לאתרי מסחר מוצרים

מבוא למיקרו קופי – מה זה אומר?

תפקידו של הקופירייטר הוגדר כבר בשנות ה30. הקופירייטר הוא אדם יצירתי בדרך כלל, הפועל בצורה עצמאית כפרילנסר או במשרד פרסום ומייצר רעיונות וטקסטים בתחום הפרסום. הקופירייטר אחראי על כתיבת החומר הפרסומי, והוא אמון בעיקר על החשיבה היצירתית בצוות הפרסום שמעלה קמפיין פרסומי לאוויר. עם השנים רשת האינטרנט הולידה תחום המשלב…
מיקרו קופי

כתיבה שיווקית בפייסבוק טיפים ממוקדים

מאות אלפי עסקים ברחבי העולם מנהלים דף פייסבוק עסקי. אין ספק כי שיטת השיווק הזו הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים שכן ניהול נכון של הדף, כתיבה שיווקית בפייסבוק בצורה נכונה ומדוייקת מסייעת לנו ליצור קשר עם קהלי היעד אליהם אנו פונים, מחזקת את המותג שלנו, יוצרת חשיפה…
כתיבה שיווקית בפייסבוק - גלובליזציה באמצעות קשרים חברתיים
נושאים בבלוג




רוצה שנתקשר אליך?
כל הזכויות שמורות ל-2010© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר