איך להכין מצגת חברה מקצועית?

איך להכין מצגת חברה מקצועית?

פעם, כדי להכיר את החברה או העסק, היינו נדרשים להגיע אליהם פיזית, למשש את חלון הראווה שלהם, לטעום מהם על ידי העיניים והלב – וכך להתרשם. 

והיום? היום גם. רק שחלון הראווה הפך לווירטואלי, בהתאם לעידן הדיגיטלי בו רוב האנשים נמצאים בעיקר באינטרנט ופחות במרחב הפיזי. 

אז איך יוצרים את חלון הראווה הווירטואלי של העסק שלכם, בצורה מגרה, עוצמתית וכזו שתגרום ללקוחות לרצות ‘להיכנס’ אליכם ולרכוש דווקא מכם? התשובה במדריך שלפניכם.

לספר על עצמכם בלי להצטרד

מכירים את זה, שאתם סך הכול רוצים למכור ללקוח, אבל במקום זה אתם מוצאים את עצמכם מצטרדים מהסברים ארוכים ללקוח, ש”רק רוצה לדעת”: 

  • מי אתם, מה אתם בדיוק עושים,
  • אילו שירותים אתם מעמידים לרשותו, ולמה ממש ממש כדאי לו לבחור דווקא בכם?
  • למה לבזבז את מיתרי הקול שלכם, אם ניתן להחליף אותם במצגת חברה עוצמתית שתעשה במקומכם (ואף טוב יותר…) את כל העבודה?

 

השלב הראשון ביצירת תדמית עסקית

מצגת חברה, היא הדרך שלכם לחבר בין העסק או החברה שלכם, לבין הלקוח – בצורה מהירה, יעילה, ואפקטיבית. בעזרת מצגת תדמית לחברה – מהר מאד נוצר ה’קליק’ הרצוי, והלקוח מבין שהעסק שלכם הוא מקצועי, איכותי, ואם הוא רוצה להיות מרוצה – כדאי לו לבחור דווקא בכם על פני המתחרים שלכם. כי זהו התפקיד של מצגת מקצועית, אשר מעבירה את הלקוח במסע שיווקי סמוי, מזרזת את סגירת העסקאות, וחוסכת מכם להסביר שוב ושוב בפעם המאה ואחת עליכם ועל העסק שלכם.

 

איך מכינים מצגת חברה?

בניית מצגת חברה, חייבת להיעשות בצורה חכמה, מתוך אסטרטגיה בנויה מראש ובהתאמה ישירה לעסק שלכם. אם דימינו מצגת חברה לחנות פיזית, האם נשמע לכם הגיוני, שחנות המוכרת מוצרי תפירה, תציג בחלון הראווה שלה עוגות ויטרינה? ודאי שלא. כך גם בעולם הווירטואלי… מצגת חברה חייבת להתכתב לא רק עם צבעי הלוגו שלכם, אלא עם כל הערכים אותם אתם מעוניינים לשדר ללקוח, במקביל לבידול שגורם לכם להפוך לאוטוריטה בתחומכם.

בניית מצגת החברה היא אחד מהדברים החשובים ביותר לשדר את המסר של העסק באופן ממוקד ומשוכנע.

האסטרטגיה שמאחורי המצגת

ראיתם פעם איך בונים בניין? האם מתחילים ישר בשלב העיצוב וההום סטיילינג, או אפילו בשלב צביעת הקירות, או שקודם כל לובש הבניין בטון, יסודות, טיט ועמודים? כדי שמצגת חברה אכן תשיג את מטרתה, יש להקפיד על בניית מצגת כבר משלב האסטרטגיה, אשר לוקחת בחשבון את כל הפיצוח השיווקי של העסק שלכם, והדרכים היצירתיות דרכם אתם מעוניינים לגרום ללקוחות להתחבר אליכם, והכי חשוב – לרכוש ממכם.

עברנו לשלב המילים?

לאחר שהאסטרטגיה כבר בנויה,  מגיע השלב הבא בהכנת מצגות מקצועיות: שלב התוכן והקרייאטיב.  בשלב זה לוקח את המושכות כותב התוכן, אשר בהתאם לאסטרטגיה כותב את המצגת, כאשר הוא גם מקפיד על חלוקה נכונה של תוכן המצגת, בהתאם לשלבי המצגת ולשקופיות. מצגת מקצועית, היא מצגת אשר כל שקף שבה מכיל מסר אחד, תמציתי אך עוצמתי, כאשר ישנה הדרגה עקבית מתחילת המצגת ועד סופה. כך, הצופה מקבל את התוכן ב ‘טעימות’, מבלי שהוא מתעייף מצפייה ארוכה.

מעצבים לכם את מצגת החלומות

לאחר שהתוכן כבר מוכן, ערוך ואיך לא – נעים לקריאה, ניתן לעבור לשלב הבא של עיצוב מצגות. בשלב זה נשים את הפוקוס על כל החלק הוויזואלי של נראות המצגת, על מנת שיהיה לא רק סביר לצפות בה – אלא כיף וחוויתי. איך עושים את זה? על ידי שימוש במגוון כלי עיצוב שמשלבים בין תוכן לבין עיצוב, כמו: אינפוגרפיקה למצגות, אייקונים, איורים עדינים, וכל מה שיגרום למצגת להיות יפיפייה ומושכת.

בשלב העיצוב ייקבעו גם הצבעים המרכזיים, אשר יוצגו לאורך כל המצגת. במקרה בו כבר קיים לוגו לעסק שלכם, כמובן שהצבעים יהיו מאותו הז’אנר של צבעי הלוגו, בהתאמה מלאה לתוכן ולמסרים אותם אתם מעוניינים לשתול לאורך כל המצגת, על מנת לכבוש את לב הצופים.

אילו סוגי מצגות קיימים?

הכנת מצגת חייבת כמובן להיות בהתאמה ישירה למטרת המצגת ולקהל היעד שלה. הרי לא תכתבו מאמר בספרדית עבור ישראליים, ואינה דומה מצגת למשקיעים, למצגת עסקית, מצגת חברה או מצגת פרזנטציה. בעוד שמצגת למשקיעים לדוגמא, תכלול בתוכה בדרך כלל דיאגרמות ואינפוגרפיקה שממחישה את רווחיות המוצר או הסטרטאפ, מצגת עסקית לעומתה, תכלול המלצות מלקוחות קיימים, אשר כבר נהנו מהמוצר או השירות שלכם, והם שמחים להמליץ עליכם גם ללקוחות נוספים.

מצגת – מקצועית?

אז הבנו מה זה מצגת חברה, מצגת עסקית או מצגת למשקיעים. אבל… איך הופכים את המצגת, ממצגת – למצגת מקצועית? איך מכינים מצגת איכותית אשר תצליח לבטא את כל המסרים השיווקיים של העסק שלכם בצורה נעימה לקריאה ולא מייגעת, עם עיצוב שמתאים לתוכן ולכם, ובהפקה שתתרום לכם לתדמית ולא להפך?


מצגת מקצועית על ידי בעלי מקצוע

אם אתם מעוניינים לקבל מצגת מקצועית ואיכותית, אין ספק כי יהיה עליכם לקבל את שירותיהם של אנשי מקצוע אשר ינהלו את כל הפקת המצגת, מתוך ניסיון עשיר וכלים מוכחים בשטח. אז מה, עכשיו תתחילו לקחת אסטרטג בנפרד, כותב תוכן בנפרד ומעצב גרפי בנפרד? נשמע קשה… איך תרכזו אותם? איך תדעו בכלל מה לבקש מהם? ואיך תוודאו ששום פרט לא נופל בין הכיסאות?


Right4U – הפתרון עבורכם למצגת מקצועית

בלי לטרוח, בלי לאסוף אנשי מקצוע מפה ולשם, ובלי להיות חסרי אונים – Right4U מגישה לכם מערך שירות מקיף בתחום המצגות, וכך, אתם מקבלים את כל אנשי המקצוע הנדרשים תחת אותה קורת גג מקצועית אחת, אשר מגישה לכם מצגת חברה איכותית, מקצועית וכזו שמשדרגת את כל התדמית העסקית שלכם מול המשקיעים או הלקוחות.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים על מצגת

דילוג לתוכן