עריכת עבודות אקדמיות

עריכת עבודות אקדמיות

לו הייתם מסעדה, גם אם הייתם מבשלים את האנטריקוט הכי טעים ועסיסי בעולם – שום דבר לא היה שווה, אם לא הייתם מגישים אותו לסועד בצורה מגרה ובצילחות עוצר נשימה… נכון?

המשל הטעים הזה, רק עוזר לנו להבין – שעבודה אקדמית איכותית ומוצלחת ככל שתהיה, חייבת לעבור גם עריכת עבודה אקדמית כדי שהיא תהיה מוגשת בטוב טעם, בצורה שעומדת בכללים האקדמיים הנוקשים מחד, אך גם באופן נעים לקריאה מאידך – מה שמשפיע בסופו של דבר על הנתון החשוב ביותר: הציון הסופי.

אז מה כוללת עריכת עבודות אקדמיות? מהו מחיר עריכה אקדמית? האם זהו באמת השירות לו אתם נדרשים כרגע? ואם כן – איך משיגים אותו? בואו לגלות במדריך עריכת עבודות אקדמיות המקיף שלפניכם.

מה כוללת עריכת עבודות אקדמיות? עריכה לשונית כוללת תיקון שגיאות כתיב, הקלדה, תחביר, דקדוק, ניסוח ועוד. העריכה הלשונית חשובה כדי להבטיח שהעבודה כתובה בצורה ברורה, רהוטה ומדויקת.

עריכת עבודות אקדמיות – כל הסודות שלא ידעתם!

אין ספק שגם אתם מבינים שהתוכן של העבודה האקדמית שלכם הוא המלך! ולכן, אתם משקיעים בכתיבת עבודה סמינריונית את כל נשמתכם ונפשכם. אתם עורכים מחקרים מעמיקים,  מוצאים מקורות אקדמיים מגנזכים סודיים במנזרים אפלים ואפילו מקפידים על ביבליוגרפיה מדויקת בסדר הנכון (איך אמא שלכם תהיה גאה בכם!) ודווקא בגלל ההשקעה המרובה, חשוב שתדעו כי יכול להיות שיש נתון קריטי שלא לקחתם בחשבון, והוא – הרמה הלשונית, התחבירית והניסוחית של הסמינריון שלכם.

‘מה כבר צריך להשקיע באופן הניסוח והתחביר?’ אתם בטח שואלים את עצמכם, ואפילו מתבדחים: ‘מה, אנחנו בשיעור דקדוק?’ אז שהוא, שלא. אבל צוות הבודקים של עבודת הסמינריון  שלכם שמורכב מפרופסורים נבחרים, שם דגש נכבד בציון גם על אופן הניסוח, הרמה הלשונית וההתאמה שלה לדרישות האקדמיה.

‘למה זה כל כך חשוב? ‘ אתם בטח נזעקים. האמת? גם אם יש לנו תשובה, זה לא כל כך משנה… אילו הם דרישות האקדמיה, ואם גם אתם חולמים בלילה (ובהקיץ…) על ציון גבוה, העבודה שלכם חייבת להיות מנוסחת ומפוסקת בהתאמה ישירה לדרישות האקדמיה.

בלעתם את הלשון? יש מי שיוציא לכם אותה!

רגע לפני שאתם נכנסים לסחרחרת הלחץ המוכרת, בוא ננשום עמוק פוווווו. אמנם עריכה לשונית אקדמית נשמעת מחייבת ומלחיצה למדי, אך בפועל – ניתן להתמודד איתה בכבוד ולהוציא עבודה מכובדת שאף תזניק את הציון שלכם קדימה, אם רק יש לכם את הטריקים הנכונים והטכניקות המובילות לעריכת עבודות אקדמיות.

ציון העבודה האקדמית מורכב מכמה חלקים. השלב הראשון מורכב כמובן מכתיבת עבודות אקדמיות – ועל כך אין צורך להרחיב. השלב השני מורכב מהישענות על מקורות אקדמיים וביבליוגרפיה אסמכתאית שניתן להישאר עליה – וגם על נושא זה תוכלו לדקלם מתוך שינה. אז מה עוד נשאר? שלב המעטפת – כלומר האופן בו העבודה מוגשת לאחר עריכת עבודות אקדמיות, הן מבחינת המבנה, הן מבחינת התוכן, הן מבחינת הלשון והניסוח, והן מבחינת רמת הכתיבה, כאשר למרכיב זה יש יכולת להשפיע מערכתית על הציון הכללי ולהעלות אותו.

נלחצתם מעריכת עבודות אקדמיות? בואו נפרק אותה לחלקים!

אם עריכת עבודות אקדמיות נשמע לכם כמושג מפחיד, מאיים, מלחיץ ובלתי ברור – זה בדיוק הרגע לפרק את מושג העריכת עבודות אקדמיות לחלקים, ולהבין מה בדיוק הוא כולל:

עריכה אקדמית

עריכה אקדמית אשר מתייחסת לאופן הניסוח, התחביר, הפיסוק והמרכיבים הדקדוקיים הקטנים – אך המשפיעים שמרכיבים את עבודת הסמינריון שלכם.

עריכה לשונית אקדמית

עריכה לשונית אקדמית, שמה דגש על השפה, המשלב והמושגים בהם אתם בוחרים להשתמש במהלך העבודה, כאשר במקרה ומתגלות שגיאות שאינן מתכתבות עם דרישות האקדמיה, תפקידה של העריכת עבודות אקדמיות היא לזהות אותן כמובן לתקן ולשדרג את רמת העבודה האקדמית בהתאם.

עריכת מבנה העבודה

חלק נכבד מעריכת עבודות אקדמיות, שם דגש על חלוקה מבנית נכונה של העבודה האקדמית, הן ברמת המאקרו – מבחינת מבנה העבודה והחלוקה שלה לפרקים, והן ברמת המיקרו בהיררכיית פסקאות, משפך הנושאים וההדרגתיות השלבים.

מישהו נמצא תמיד איתכם

גמרתם כבר עם השלב של כתיבת עבודות אקדמיות ברמה הבסיסית שלו, ואתם רוצים להיות בטוחים, כי בנוסף  לכתיבת עבודות  – העבודה האקדמית שלכם תקטוף ציון מנצח כי היא תהיה איכותית גם מבחינת התוכן והעריכה הלשונית? בדיוק לשם כך Right4u כאן בשבילכם, כדי להעניק לכם שירות מנצח של עריכה לשונית ודקדוקית אקדמית, ברמה גבוהה ובדרך חווייתית שגם אתם תהנו ממנה!

צוות עורכי התוכן האקדמי שלנו, הוא לא רק בעל ניסיון רב ומוכח בשטח, אלא בעיקר נעים, נחמד וקשוב לכם ולרצונות ולצרכים שלכם, כך שכשאתם בוחרים בעריכת עבודות אקדמיות ב Right4u, אתם בוחרים לעצמכם עבודה אקדמית מצטיינת בדרך כיפית ומהנה במיוחד!

רוצים לשמוע עוד? בדיוק עכשיו מחפשים עריכה אקדמית? מוזמנים לפנות אלינו ולקבל שירות מקצועי מכל הלב והנשמה.

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

דילוג לתוכן