מחירון עריכה אקדמית

מחירון עריכה אקדמית

כמה עולה עריכה לשונית אקדמית?

מילא לנסח שאלת מחקר, מילא לכתוב את העבודה האקדמית כולה, מילא למצוא מקורות ביבליוגרפיים. אבל לבצע עריכה אקדמית לעבודה? זה כנראה כבר לא ממש בשבילכם. ולכן, אתם מבררים על מחיר עריכה אקדמית, על מנת לקבל את שלב השיוף הסופי והזוהר על ידי המומחים לכך, שיעניקו למאמר שלכם את הפיניש הסופי אך המכריע.

אז מה טווח העלות של עריכה לעבודה אקדמית? מוזמנים לגלות בהתאם לקטגוריות הנבחרות.

העריכה האקדמית היא שלב קריטי בתהליך כתיבת עבודה אקדמית. היא אחראית על איכות הכתיבה, הבהירות, השטף, הנכונות הלשונית והאקדמית, והערך המחקרי של העבודה. עורך אקדמי מקצועי בעל ניסיון רב בתחום יוכל לזהות שגיאות כתיב, הקלדה ושיבושי לשון, לשפר את הניסוח והבהירות של הטקסט, לוודא שהעבודה עומדת בכללי האקדמיה, ולהציע הצעות לשיפור הערך המחקרי של העבודה.

טווח המחירונים

הגהה 30-85 לעמוד

אתם סגורים על התוכן והניסוח שלכם, אבל מעוניינים להיות בטוחים שהעבודה האקדמית שלכם לא כוללת טעויות מביכות והרות גורל שלא שמתם לב אליהן? שירותי ההגהה הם בדיוק בשבילכם.

  • הגהה ותיקון טעויות כתיב
  • תיקון טעויות לשוניות
  • תיקוני פיסוק

 

עריכה לשונית  70-110 לעמוד

יש לכם ‘בשר’ לעבודה, אבל כעת אתם נדרשים לבשל אותו כדי שיהיה מוכן להגשה? בדיוק בשבילכם מיועדת העריכה הלשונית.

  • שכתוב למשלב לשוני התואם את הכללים האקדמיים.
  • ניסוח נעים לקריאה – של משפטים מסורבלים או ארוכים מידי.
  • תיקון שגיאות כתיב ו/או לשון.
  • ניסוח תחבירי נכון ומדויק.
  • החלפת מילים שאינן מאושרות על ידי האקדמיה.

 

עריכת תוכן 100-180 לעמוד

אף פעם לא הייתם חזקים בניסוח בכתב, ואתם חוששים שהעבודה האקדמית שלכם תייגע את הקוראים? בדיוק בשבילכם מונגש השירות של עריכת תוכן.

  • הגהת הטקסט משגיאות כתיב ולשון.
  • שמירה על אופני ניסוח עקביים
  • תיקוני פיסוק ומילות יחס.
  • הפיכת הטקסט למשלב אקדמי
  • הפיכת הטקסט לנעים וקל לקריאה.

עריכת תרגום מאנגלית 100-180 לעמוד

עריכת תרגום מאנגלית, מיועדת עבור עמודים שתורגמו מהשפה האנגלית – אך עדיין נותרו ככתבם וכלשונם, מה שמזמין טעויות ניסוח , כתיב ואפילו שגיאות משמעות.

  • ריכוז החומר לכדי פסקאות עם היררכיה וסדר הגיוני
  • שכתוב החומר בשפה העברית במשלב אקדמי
  • התאמת החומר לסגנון המאמר האקדמי המשלים
  • ניסוח ברמה גבוהה
שירותטווח המחירים (לעמוד)
הגהה30-85₪
עריכה לשונית70-100₪
עריכת תוכן 100-180₪
עריכת תרגום מאנגלית 100-180₪

איך מתמחרים עריכה אקדמית?

העריכה האקדמית היא שלב חשוב בתהליך כתיבת עבודה אקדמית. היא אחראית על איכות הכתיבה, הבהירות, השטף, הנכונות הלשונית והאקדמית, והערך המחקרי של העבודה. ככל שעבודת ההגהה והעריכה לשונית אקדמית מורכבת יותר, כך גם המחיר עולה באופן יחסי. הסיבה לכך היא שעורך אקדמי מקצועי צריך להשקיע יותר זמן ומאמץ בעבודה מורכבת יותר.

חשוב להבין, שככל שעבודת ההגהה והעריכה לשונית אקדמית מורכבת יותר, כך גם המחיר עולה באופן יחסי. זו גם הסיבה שאין אחידות במחיר עריכה אקדמית, כיוון שכל עבודה אקדמית דורשת את העריכה הספציפית שלה, החל מהגהה, המשך בעריכה לשונית, וכלה בעריכת עבודות אקדמיות ועריכת ושכתוב תוכן.

בסופו של דבר ניתן לומר, כי בהתאם יחסי למורכבות עבודת העריכה – ייקבע גם מחיר העריכה, ויש לקחת זאת בחשבון העלויות של כתיבת העבודה האקדמית.

לְאיזו עבודת עריכה אתם נדרשים?

מצד אחד, אתם רוצים לשלם כמה שפחות. אבל מצד שני – אתם רוצים את העבודה הכי איכותית, במשלב האקדמי הנכון ועם כל הכלים לניסוח אחיד, תקין וכזה שיתקבל על ידי בודקי העבודה. אז איך מגיעים לאיזון המנצח, ומשלמים רק על מה שבאמת אתם נדרשים בעבודה האקדמית הספציפית שלכם? לפניכם כמה דרכים לבדיקת צרכי ההגהה של העבודה האקדמית שלכם:

התייעצו עם חבר

תנו לחבר לקרוא את העבודה האקדמית הכתובה שלכם, או לפחות את חלקה, ובקשו ממנו לקבל חוות דעת כתובה. חוות הדעת שלו תוכל לתת לכם אינדיקציה אובייקטיבית לגבי הפרמטרים שנדרשים להגהה: משלב העבודה האקדמית, טעויות ושגיאות כתיב או ניסוח, בעיות לשון, אופן הבנת הטקסט ונעימות הקריאה.

על פי חוות הדעת שתכוון אתכם, תוכלו להבין באיזה מצב נמצאת העבודה האקדמית שלכם ולאיזה סוג עריכה היא נדרשת.

 קבלו מהמנחה חוות דעת

אמנם, המנחה המלווה שלכם לא יקרא את כל העבודה האקדמית בשביל להעניק לכם חוות דעת על הפן הלשוני של העבודה האקדמית שלכם, אך כן תוכלו לבקש ממנו להציץ על העבודה האקדמית ולשאול אותו אם אתם בכיוון הניסוח המתאים, או שעליכם להיעזר בעריכת עומק יסודית.

בדקו את העבודה שלכם בכנות

אתם בוודאי אוהבים את העבודה האקדמית שהשקעתם בה את נשמתכם, אבל אם אתם מעוניינים שהיא אכן תקטוף ציון מנצח, לא יהיה לכם מנוס מלקרוא את העבודה, ולסכם לעצמכם האם נהניתם לקרוא אותה, או שמצאתם את עצמכם לאחר הקריאה כמו לאחר מסע ארוך ומפותל, מה שמצביע על כך שעליכם לקבל עריכה אקדמית דחופה.

הערה: אין כמו מבט אובייקטיבי של מישהו שאינו אתם, כדי לקבל חוות דעת אמינה יותר:)

קבלו חוות דעת מצוות העריכה שלנו

צוות הכותבים והעורכים שלנו, זמין בשבילכם כדי להעניק לכם אינדיקציה ברורה על מצב העבודה האקדמית שלכם, ובהתאם לכך להנחות אתכם לאיזה סוג עריכה אתם נדרשים כדי להגיש את העבודה האקדמית המושלמת.

זה הרגע לשלוח את העבודה האקדמית שלכם, לבדיקה אצל צוות המומחים שלנו>>>

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

דילוג לתוכן