תוכן שיווקי לקידום אתרים

תוכן שיווקי לקידום אתרים

תוכן שיווקי לקידום אתרים

קידום אתרים הוא מלאכת מחשבת רוויה כללים וסבוכה בחוקים שמעטים האנשים שמבינים אותה לעומק. אחת מהנישות של קידום האתרים נסמכת על תוכן, כלומר, היכולת לגרום לאתר מסוים להופיע בתוצאות הראשונות במנועי החיפוש באמצעות המלל שכתוב בו.

עולם התוכן השיווקי צמח לאט לאט עם התפתחות מנועי החיפוש, ובמיוחד גוגל, שהעלה את חשיבות התוכן לדרגה ראשונה. באמצעות העדכונים של גוגל מהשנים האחרונות, כל אתר צריך כמות תכנים מסוימת שמתעדכנת תדיר, אך גם כזו שתתבסס על איכות, כלומר, תיכתב היטב, תספק אינפורמציה אמיתית לגולש ותשהה אותו באתר מתוך עניין אמיתי בנכתב. לכן ישנה חשיבות ראשונה במעלה לערך מוסף בתוכן האתר.

איך להציע לקוראים ערך מוסף בתוכן האתר?

לא תמיד החברה יודעת מה הלקוחות מחפשים. לעתים צרכי החברה מתנגשים באלה של הגולשים, לכן כותב תוכן מקצועי ידע כי ישנן דרכים לבדוק מהו ‘ערך מוסף’ בעבור הגולשים הפוטנציאלים ומה לא, וכך להביא את החברה שפנתה אליו – לעמוד ביעדיה השיווקיים.

כתיבה שיווקית

דרך אחת לבדוק מה ראוי לכתוב לאתר הוא לבדוק מה הגולשים שואלים בטופס יצירת הקשר באתר, בדף הפייסבוק ובפורומים רלוונטיים בתחום. כלומר, צריך לעשות עבודת מחקר קטנה שיכולה לתרום לאין שיעור לחברה שמעוניינת לקדם את עצמה ואת מוצריה.

לאחר עבודת השטח הזו, יש לכתוב תוכן ייחודי ומקורי שעונה על השאלות שהגולשים רוצים לדעת. על התוכן הזה להיות אורגינלי ולא מועתק מדפים אחרים באתר או מרחבי הרשת. לגוגל יש דרך לבדוק האם התוכן הוא מקורי או לא, וכמובן שתכנים מקוריים זוכים לדירוג גבוה יותר. דווקא בגלל כמות התכנים המשוכפלת ברשת, גולשים מחפשים מידע ייחודי שיהווה ערך מוסף בעבורם.

בנוסף, חשוב להדגיש שוב ושוב את החשיבות של כתיבת תכנים ברמה מקצועית גבוהה. רק כתיבה איכותית, המודעת לחוקיות התחום, להכרח בסיפוק מידע אמיתי, מעודכן ומקורי לגולשים – יכולה להניב תוצר שלא יכשיל את החברה, אלא יתרום לקידומה. עם זאת, יש לסייג ולומר שעל התוכן להיכתב בשפה נגישה, קלילה ולא מעייפת.

כיצד כותבים תוכן המזמין קריאה זורמת וקלילה?

יש הרבה דרכים לכתוב את אותו המסר. ניתן להעביר מסר בקלילות וניתן להעביר אותו בכבדות. כמובן שהדרך הראשונה עדיפה, במיוחד באינטרנט שבו הגולשים מעדיפים לא לקרוא מלל ארוך וכבד, כי קריאה מתווכת מסך היא פחות נוחה לקריאה מחומרים מודפסים.

פרט למשלב השפתי ואופן הניסוח שיש לבחור אותם בקפידה, ישנן דרכים נוספות להקל על הקורא של המלל. למשל, חלוקה לפסקאות, שימוש בטקסט בולט או במספור, שיבוץ משפטים הומוריסטיים או דוגמאות לאורך הטקסט יתבלו את התוצר באופן שיטע בקורא עניין והנאה מהקריאה. צורות כתיבה אלו גם יסייעו להשהות את זמן גלישת הלקוח הפוטנציאלי באתר – שהות שאותה גוגל מודד גם כן כדי לקדם את האתר במנוע החיפוש. אך יש להפעיל שיקול דעת בהתאם לקהל היעד. משפטים הומוריסטיים מתאימים לסוגים מסוימים של קהלים ומוצרים, אך אינם מתאימים באחרים.

תוכן שיווקי לקידום אתרים דורש כותב מקצועי

כתיבת תוכן שיווקי לקידום אתרים במנועי החיפוש הוא מלאכה כה מורכבת, ולכן אין לתת אותה לכל כותב באשר הוא. אך ורק כותב מקצועי, בעל תעודות ונסיון ממשי בתחום ידע כיצד לשלב את כל ההיבטים שנסקרו כאן לכדי תוצר איכותי וראוי. חברת Right4U היא החברה המובילה בעולם הכתיבה לקידום אתרים. אם אתם זקוקים לתוכן איכותי, מעניין ומקצועי – חברת Right4U היא הכתובת לכך. רק אנחנו מתחייבים להתאים את התוכן לצרכי הלקוח, אך גם לקהל היעד, באופן שישלב את צרכי כלל הצדדים.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן