תרגום מאמרים מעברית לאנגלית

תרגום מאמרים מעברית לאנגלית

כבר שנים שהמושג ‘כפר גלובלי’ הוא חלק בלתי נפרד מהשפה היומיומית של כולנו. גם בישראל, אנגלית הפכה למעין שפה שנייה, כאמצעי תקשורת עיקרי מול דוברי שפות זרות.

מאחר שאנגלית נחשבת לשפה בינלאומית לכל דבר, לעתים קרובות מתעורר צורך עסקי או אקדמי בתרגום מאמרים מעברית לאנגלית. מטבע הדברים, לדוברי עברית תרגום לאנגלית דורש מאמץ רב יותר מאשר תרגום מאנגלית לעברית, וזאת בשל פערי שפה ורמת האנגלית של הסטודנט.

פערי הידע באים לידי ביטוי באופנים רבים. למשל, יש מילים באנגלית בעלות כמה משמעויות בעברית. למשל, המילה Deck, משמעותה גם חפיסת קלפים וגם סיפון של ספינה. אם אינכם בקיאים בשפה האנגלית, פערים אלו עלולים להוביל לטעויות בתרגום, שישנו לחלוטין את המסר שאתם מנסים להעביר.

כתיבת ותרגום תוכן מעברית לשפות אחרות עושים רק עם המומחים!

תרגום מאמרים מעברית לאנגלית – משימה למקצוענים בלבד

אנחנו מקווים שלא הפחדנו אתכם. גם תרגום לאנגלית אינו סוף העולם, ולכל דבר יש פתרון! חיפוש קצר בגוגל יעלה בפניכם אינספור חברות שמספקות שירותי תרגום. הבעיה מתחילה כשמגיע הרגע לבחור באחת מהן. כיצד נמדד תרגום מקצועי ואיכותי?

  • נאמנות למקור – כולנו דוברי עברית, לכן תרגום מאמרים מעברית לאנגלית הוא משימה מורכבת יותר מתרגום לעברית. מתרגם מקצועי לאנגלית חייב להבטיח שהמסר שאתם מנסים להעביר יועבר בצורה הטובה והמובנת ביותר, בהתאם לשפת המקור. במידת הצורך, מתרגם מקצועי גם יידע כיצד להתאים תכנים וביטויים לשפת היעד, תוך שמירה על המשמעות המקורית.
  • התאמה לצרכי הלקוח – מתרגם מקצועי יידע להעניק מוצר מוגמר העונה בדיוק על הצרכים שלכם; מתכוננים לכנס מקצועי חשוב? כותבים תזה או דוקטורט? תרגום מקצועי יחסוך בלבול, חוסר בטחון בתרגום, ואף מבוכה שעלולה להתעורר לו המסמכים יתורגמו באופן לא מקצועי.
  • התאמה לקהל – סלנג, ביטויים ותכנים אחרים עשויים להשתנות מתרבות לתרבות, ומשפה לשפה. מתרגם מקצועי יידע כיצד לתרגם ביטויים ורפרנסים תרבותיים, בהתאם לאופי הטקסט וקהל היעד של המסמכים שלכם.

תשאירו לנו את התרגום

עם יותר משבע שנים של עבודה אמינה ומדויקת, Right4U היא הכתובת הנכונה לכל מי שמבקש להפקיד את מלאכת התרגום בידי מקצוענים. צי הכותבים והמתרגמים שלנו כולל אנשי מקצוע משלל עולמות תוכן, בעלי יכולות תרגום ועריכה לשונית ברמה הגבוהה ביותר.

מעוניינים בתרגום איכותי ומקצועי? רוצים לשמוע על שאר השירותים שלנו? צרו עמנו קשר!

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

דילוג לתוכן