תרגום מסמכים נוטריון

תרגום מסמכים נוטריון

תרגום מסמכים נוטריון

תרגום מסמכים נוטריון אינו בקשה אלא דרישה אמיתית המקובלת במדינות רבות. רק באמצעות אישור זה יתקבלו מסמכים שונים כאותנטיים ונכונים ולא יתעורר חשד שהם מזויפים או מפוברקים. ישנם מצבים בחיים שבהם יש צורך להוכיח פרטים אישיים שונים. לשם כך יש להצטייד במסמכים הנושאים חותמת אישור של נוטריון. חשוב לשים לב, חותמת של עורך דין נוטריון אינה שוות ערך לחתימה של עורך דין שאינו נוטריון.

מתי נדרש תרגום מסמכים נוטריון?

הדרישה לאישור נוטריון נפוצה ביותר במסמכים מתורגמים, הנדרשים בדרך כלל כאשר אין מדובר בשפה המדוברת של אותה המדינה. כך למשל יידרש אישור נוטריון על תעודת לידה או ציוני תעודת בגרות עבור מי שמעוניין ללמוד במדינה שונה. למשל, כאשר סטודנט נרשם ללימודים באוניברסיטה או במוסד לימודים במדינה אחרת עליו להציג מגוון מסמכים לצורך אימות זהותו והוכחת כוונותיו. רק לאחר שיוצגו אלה, כשהם נושאים את חותמת הנוטריון – יוכל הנרשם להתקדם לתהליך הרישום וכמובן להגדיל את סיכוייו להתקבל ללימודים.

המסמכים אשר בדרך כלל מבוקשים להצגה כמאושרים על ידי נוטריון הם תעודת לידה, תעודת בגרות עם ציונים שהושגו על ידי התלמיד, דרכון, מסמכים רשמיים שהוצאו על ידי המדינה שבה חי או מתגורר מי שנדרש להוכחה ועוד. חותמת האישור של הנוטריון היא מיוחדת במינה ולא ניתן לזייף או לחקות אותה – זוהי חותמת גומי שקשה מאד להשיג ולכן כאשר מסמך יישא חותמת שכזאת אפשר יהיה להתייחס אליו כאל מקורי, אותנטי ובעל פרטים נכונים.

תרגום מסמכים נוטריון הוא תרגום ברמה גבוהה הדורש מיומנות מקצועית ואמינות גבוהה מאד מהמתרגם. מדובר בתרגום של מסמך משפטי שעל בסיסו מוכרעות שאלות חשובות וניתנים אישורים משמעותיים לחיי אנשים. מסמך שתורגם באופן מרושל עלול לגרור אי נעימויות ואי הבנות מול דורשי המסמך המשפטי.

איך למצוא נוטריון?

כפי שכבר הוזכר, כל נוטריון הוא קודם כל עורך דין, אך לא כל עורך דין הוא נוטריון. כאשר דרוש אישור נוטריוני חשוב מאד לוודא שהנוטריון שאליו פונים אכן נושא תואר זה ויוכל לספק את האישור הדרוש. כאשר עורך דין מסוים הוא גם נוטריון בהשכלתו והכשרתו הוא יציין זאת על גבי כל שלט או פרסום הנושא את שמו על מנת שיידעו הלקוחות הפוטנציאליים.

צריך לדעת מה התקציב המשפטי לפני ששוכרים את שירותיו של עורך דין נוטריון. דברים שחשוב לכלול בחישוב מחיר עבודת הנוטריון: משך זמן עבודה, הוצאות נסיעה, חשבונות טלפון והוצאות אחרות שעלולות לצוץ. כמו כן, נדרש אמון בין הלקוח לנוטריון שכן הלקוח צריך לסמוך שהנוטריון שהוא איש מקצוע אמין המחייב אותו בסכום הגון.

לכן, כאשר מחפשים עורך דין נוטריון, כדי לחפש המלצות וחוות דעות. חברות שעובדות עם אנשי מקצוע משפטיים יכולים לעזור לך לאתר עורך דין אמין ומקצועי. אם אתה צריך עורך דין לעסק הקטן שלך,  מומלץ לבדוק אצל בעלי האינטרס שלך כגון: רואי חשבון או מתווכים כדי לראות אם הם יכולים להמליץ ​​על כמה עורכי דין נוטריונים בשבילך.

אנחנו ב Right4U כבר עשינו את העבודה בשבילך על-ידי שיתוף פעולה עם עו”ד נוטריון אמין ומנוסה שמאפשר לנו להציע שירותי תרגום הכוללים חתימת נוטריון וחוסכים התרוצצויות בין אנשי המקצוע השונים.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן