בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית אתרים לעסקים

בניית האתרים עלינו, התדמית שלכם

כששואלים אותנו: תגידו, במה אתם הכי טובים? התשובה הטבעית שלנו היא: בניית אתרים לעסקים מכל המינים. קטנים, גדולים, בינוניים, כולם היו בנינו. 

ומה אנחנו ברייט4יו בדיוק מציעים? אתרי תדמית, דפי נחיתה, בניית אתרים בוורדפרס, בניית חנות וירטואלית וכל זה במחירים הכי אטרקטיביים! אה ועוד דבר שחשוב שתדעו. האתרים שלנו הם כאלה שכיף לשווק אותם, כי הם שווים צפייה ומזמינים פעולה. אתרים עם ערך לגולשים. אתרים שחוזרים אליהם! בנוסף, הלקוחות שלנו נהנים מליווי גם אחרי בניית האתר. למה? כי אכפת לנו. אנחנו לא באים לסמן וי ויאללה ביי. לא! 

אנחנו מבססים מערכת יחסים עסקית עם הלקוחות שלנו. זמינים לכל שאלה, נהנים לראות את פירות ההצלחה ושמחים להציע גם קידום. כי אתר לא מקודם זה כמו תרנגולת בלי ביצה. כמו שקשוקה בלי עגבנייה. קיצר הבנתם את הרעיון. זה מאסט.

בניית אתרים לעסקים היא אומנות בפני עצמה.

פניתם לחברה לבניית אתרים והשאר היסטוריה – ככה נראה סיפור הצלחה!

הכל מתחיל בפנייה. פנייה אחת שלכם לרייט4יו כלומר אלינו גורמת לנו להתחיל לפעול בשיא המרץ והאנרגיות. אבל לפני שאנחנו מזנקים אנחנו צריכים אתכם בשביל – אפיון האתר. מה זה? במילים פשוטות, אנחנו צריכים ובעיקר רוצים להכיר אתכם. ולכן, בבניית אתר אנחנו קודם כל שואלים את הלקוחות מה חשוב להם שיהיה באתר? איזה מסר הם רוצים להעביר למבקרים באתר שלהם? מיהו קהל היעד ומהו היעד בכלל? ועוד כמה שאלות שמכוונות אותנו כך שנהייה על המסלול הנכון ולא על הכביש המהיר לאילת כשהיעד הוא רמת הגולן. 

אחר כך אנחנו מכינים את התוכן. הכנת תכנים זה השלב האהוב עלינו. זאת ההזדמנות שלנו לגרום לאתר החתיך שלכם להיות שווה באמת. לעניין אנשים, ללמד, לסקרן, לרגש, למכור, בקיצור לספק את הסחורה. 

ואז מגיע השלב שבו אנחנו עובדים טוב טוב על עיצוב האתר. כי הרושם הראשוני הוא קודם כל הרושם החיצוני. מבט אחד בתיק העבודות שלנו ותבינו למה אנחנו מתכוונים. תראו שכל אתר הוא יפה ברמות אחרות, כך שכל אלה שיכנסו לאתר שלכם פשוט יתאהבו בו ממבט ראשון! 

ואז מגיעה הבנייה עצמה עם כל הקודים ויתר הדברים שמרגשים מתכנתים. וכמה חשוב שהשלב הזה ייעשה במקצועיות? חלק עיקרי בבנייה הוא למשל האבטחה של האתר. בנוסף, חשוב שהממשק יהיה ידידותי כי מי רוצה להישאר באתר מהמם אבל כ”כ קשה לגלישה? אף אחד. לעומת זאת, מי רוצה להישאר באתר שקל לגלוש בו, וקל להתמצא בו? בדיוק, כווווולם!

בניית אתרים - הוא עולם בפני עצמו. חברת Right4U מומחים בבניית אתרי תדמית, בניית חנות וירטואלית ובניית אתרי וורדפרס לעסקים וחברות.

שאלות נפוצות ותשובות מקפיצות (משמחה!) ​

תוך כדי קריאה וודאי קופצות בראשכם שאלות כמו פופקורן בשיא ההכנה.

קבלו את השאלות הנפוצות עם התשובות:

כמה זמן לוקח לבנות אתר? בממוצע 21 ימי עסקים, יותר או פחות? תלוי באתר הספציפי שביקשתם. 

מה המחיר? החל מ-3000 ועד אינסוף. תלוי במאפייני האתר. 

האם יש הנחה במידה שבונים כמה אתרים? כן! 

אפשר לבנות אתר בכמה שפות? כן. 

אתם מסייעים גם בכתיבת תוכן? כן! זו המומחיות שלנו.

אתם עושים גם הדמיות? בהחלט. 

מה קורה אם משהו פתאום לא עובד לי או שסתם הסתבכתי ואני צריך/ה לשנות משהו באתר? אנחנו תמיד כאן בשביל לענות על כל שאלה חינם! במידה ויש עבודה נוספת נשמח להציע את שירותינו.

נניח שבניתם לי אתר, מה אני עושה ביום שאחרי? איך אני מקדם וכו’? אנחנו בחברת רייט4יו נשארים עם הלקוחות שלנו גם ביום שאחרי!

אנחנו מספקים שירותי מיתוג, עיצוב, קידום וניהול אתר וזה עובד מעולה. למה? זה גם נוח יותר ללקוחות לפנות לגורם אחד, גם משתלם מבחינה כספית כי יש לנו עסקאות חבילה משתלמות במיוחד, וגם מצוין מבחינה מקצועית כי אנחנו מתחילים בכל תהליכי הקידום והמיתוג כבר בשלב בניית האתר להתאמה מושלמת.

מחירון מוסיף המון

תדמית זה שם המשחק

אז כמה עולה לנו ליצור את התדמית הרווחית ביותר? אתם בטח שואלים את עצמכם, ואנחנו כאן כדי להשיב. כל אתר מקבל התייחסות ייחודית, ולפי דרישות הלקוח/ה מתומחר בצורה התחרותית והאטרקטיבית ביותר.

בחנות שלנו תמצא את שחיפשת!

בנוסף, חנות השירותים הדיגיטאליים שלנו כוללת חבילות שיהפכו כל עסקה לדיל המושלם עבורכם. אז מה נותר לכם לעשות? ליצור איתנו קשר עכשיו ולקבל הצעה שלא תרצו לסרב לה!

שלא תגידו שלא אמרו לכם

אין על הלקוחות שלנו! הם לא רק מרוצים, הם גם ממליצים, כדי שכולם יוכלו להנות. והאמת? עבורנו, זה התענוג הכי גדול! כי אין כמו לקבל תגובה אוהדת מלקוחות ולדעת שקלענו בול למטרה, ועכשיו אנחנו מקבלים פירגון מרגש בחזרה.

לקריאת ההמלצות עלינו לחצו על הקישור הבא.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן