איך כותבים תוכן מוכר?

איך כותבים תוכן מוכר?

איך כותבים תוכן מוכר?

רבים בעלי העסקים המתלבטים בין העסקת כתבי תוכן מקצועיים לכתיבת תוכן שיווקי, לבין כתיבת התוכן באופן עצמאי. התלבטות בנושא העסקת כותבי תוכן לבין כתיבה עצמאית, נובעת בדרך כלל מנסיבות כלכליות, אך לעיתים גם כתוצאה מהיכולת לשלוט בתכנים ובמה שנאמר בהם, וזאת מפני שאותם בעלי עסקים מרגישים שהם אלה שיודעים ומבינים מה צריך להיות כתוב בתוכן, וכי רק הם אלה שיוכלו לספק את המידע הנדרש לכתיבת התוכן.

אז אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לכתוב תוכן לבד, ורוצים לייצר תוכן שמוכר, מוטב שתקראו את המאמר הבא, בו הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם בכתיבת תוכן מוכר, משמע תוכן שיניע לפעולה, הלוא הוא תוכן שיגרום לקורא ליצור עמכם קשר.

טיפ מס 1 : שימו את עצמכם בנעליים של הקורא

לפני שאתם מתחילים לכתוב את התוכן, נסו לשים את עצמכם בנעליים של הקורא. נסו להבין על מה ירצה הקורא לקרוא. מה חשוב לו לדעת, מה המידע שהו מחפש. האם הוא רוצה לדעת מהם הטרנדים האחרונים בתחום שבו אתם עוסקים? מה התחדש בתחום? האם הוא רוצה לדעת על מחירים? האם הוא מעוניין לקבל עצות טובות? או אולי הכוונה? נסו לבדוק מה כותבים המתחרים שלכם.

לעיתים מה שהמתחרים כותבים זה הנושא המבוקש, אך לעיתים חשוב לנסות לחדש ולכתוב דווקא על מה שלא כולם מדברים עליו ובכך לחדש. נסו לתפוס את תשומת ליבם של הלקוחות בכל דרך אפשרית.

כתיבת תוכן מוכר - איש מקליד על מחשב נייד

טיפ מס’ 2 : נסו לפשט את ההסברים

בעולם המקצועי ישנם המון מושגים מקצועיים, אם ניקח את עולם הנגרות למשל, ונשתמש במילים מקצועיות, נראה שישנן המון מילים שזר לא יבין. מילים סבוכות וקשות כמו קלפות, קפאים, מקצוע ועוד. מילים אלה אינן מובנות לכל קורא, ולכן יש לפשט אותן.

נסו להיות כמה שיותר ברורים בתוכן השיווקי שלכם ולפשט אותו עבור הקוראים. נסו לתת דוגמאות מוחשיות מהעולם האמיתי, לדוגמא אם התוכן שלכם הינו מעולם אילוף הכלבים, נסו לדבר בתוכן שלכם על מקרה שקרה ללקוח שלכם עם כלבו, תארו את המקרה וספרו על תוצאותיו, כך תוכלו להסב את תשומת הלב של הקורא.

טיפ מס 3 : תנו טיפים ועצות טובות

לקוחות פוטנציאליים וגם לקוחות קיימים תמיד אוהבים טיפים ועצות שהם יכולים ליישם. כיום ישנה מגמה להכין ליצור ולייצר אלמנטים בצורה עצמאית, ולכן טיפים ועצות הם דבר אהוב על אנשים רבים. תנו כמה שיותר טיפים טובים. בצורה זאת ידעו הלקוחות שלכם כי בעל מקצוע אמתי הוא זה שמייעץ להם, וכאשר הם ירצו שירות או מוצר מסוים אתם תהיו הראשונים שאליהם הם יפנו.

כתיבת תוכן מוכר - הלקוח הבא שלכם

טיפ מס 4: הציעו ייעוץ ופגישה בחינם

לאחר שכתבתם את התוכן השיווקי שלכם, נתתם את כלל ההכוונות, הטיפים והייעוץ המקצועי וכמובן שעברתם על התוכן ובדקתם כי אין בו שגיאות – זה הזמן להניע לפעולה. הציעו שיחת ייעוץ בחינם. בצורה זאת תוכלו לגרום ללקוח הפוטנציאלי להרים את הטלפון או ליצור קשר באמצעות ה’צור קשר’ באתר. לעיתים רבות בזכות שיחה זאת נוצר הקשר שמבטיח את המכירה מול הלקוח, ואם לא באופן מידיי אז בוודאי באופן עתידי.

אם ניסיתם לכתוב תוכן שיווקי ואתם מרגישים שאתם זקוקים בכל זאת לכתיבת שיווקית מקצועית, אנו ב Right4U נעשה זאת עבורכם. אנו מבינים שהידע המקצועי בתחום הוא כולו שלכם, אבל באמצעות ידע זה, אנו יכולים לנסח כל תוכן, ולהפוך אותו לפנינה של ממש! השילוב של הידע שלכם, עם יכולות הכתיבה שלנו, הינו שילוב מנצח שיוליד פירות עסיסיים במיוחד. אז צרו קשר עכשיו, ובואו נתחיל!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן