איך לכתוב דף נחיתה מוצלח

איך לכתוב דף נחיתה מוצלח

איך לכתוב דף נחיתה מוצלח

דפי נחיתה הפכו לחלק חשוב במיוחד מקמפיינים פרסומיים באינטרנט. כיום חברות ועסקים רבים זקוקים לכתיבת דף נחיתה על מנת לפרסם מוצרים חדשים בעסק שלהם ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים.

אבל מהו דף הנחיתה וכיצד ואיך לכתוב דף נחיתה מנצח? הכל במאמר הבא שכתבו לכם המומחים של חברת Right4U.

מהו דף נחיתה?

דפי הנחיתה הם למעשה עמודי אינטרנט לכל דבר, המיועדים בעיקר לפרסום. קרוב לוודאי שנתקלתם בלא מעט דפי נחיתה (או עמודי נחיתה) באמצעות מודעות פרסום בגוגל, פייסבוק, באנרים באתרים שונים ועוד. לכתיבת דף הנחיתה משקל משמעותי מאד בהצלחת הקמפיין – לא משנה האם המטרה היא לאסוף לידים, להגדיל את רשימת התפוצה או כל דבר אחר. לכן חשוב לדעת כיצד כותבים דף נחיתה מושלם.

כתיבת דף נחיתה

אז איך לכתוב דף נחיתה בצורה שיעשה את העבודה?

התחילו עם כותרת מושכת שתתפוס את עין הלקוח  – על מנת לכתוב דף נחיתה טוב יש לכתוב כותרות מושכות לכל דף נחיתה שאתם כותבים. חשוב שהכותרת תקרא ללקוח בצורה בולטת ‘להקשיב’ למסרים שלכם תוך שאתם תופסים את תשומת ליבו של הלקוח. כותרת טובה עושה כמעט את כל העבודה והיא זאת שקובעת את גורלו של דף הנחיתה.

כותרת של דף נחיתה תדבר ברוב המקרים על מבצע ייחודי, שיפור איכות חיי הלקוח, מוצר שמשפר את אורח החיים, פתרון לבעיה מסוימת, מוצר יוצא דופן, שיפור איכות החיים של הלקוח וכדומה, קופירייטר טוב ידע לסקרן את הלקוח בים של דפי נחיתה ש’נוחתים’ על לקוחות מידי יום. הדגש בניסוח כותרות ודפי נחיתה בכלל היא לציין את התועלות שהגולש מקבל מהמוצר או השירות שלכם, ולא לספר על עצמכם!

התוכן הוא המלך

המשיכו עם כותרות משנה מעולות – כותרות המשנה בדף הנחיתה הן חלק חשוב ובלתי נפרד מדף נחיתה מושלם ומושך. כותרת מסוג זה הן אותן כותרות הממוקמת מתחת לכותרות הראשית עליה דיברנו בתחילה, ועליהן להמשיך לייצור סקרנות מהלקוח ולגרום לו לקבל פרטים מושכים על המוצר ומכאן גם לקבל עליו מידע נוסף על המוצר או השירות שאתם מציעים ללקוח.

הוסיפו פסקה ראשית – פסקה ראשית בדפי נחיתה היא חלק מרכזי בו מקבל הלקוח עוד מידע על הכותרות הראשיות והמשניות על המוצר והשירות. בפסקה הראשית יש לבחור את המילים בקפידה ולהכניס את הפרטים החשובים ביותר על המוצר והשירות שלכם.

בנוסף לפסקה הראשית מומלץ לשלב גם בולטים (Bullets) – מעין רשימת יתרונות על המוצר או השירות (“למה כדאי לרכוש דווקא את X” או “היתרונות הבולטים של X”).

הניעו לפעולה – הנעה לפעולה היא החלק בו הדף נחיתה אתם גורמים ללקוח ליצר קשר ולבצע פעולה כלשהי. בחלק זה בדף הנחיתה על הלקוח ללחוץ על יצירת הקשר, להמשיך לקרוא את העמוד שלכם, או לבקש שיצרו עמו קשר.

עיצוב הדף – כאשר אתם כותבים דף נחיתה חשוב לעצב את הדף בצורה חכמה. על התמונות להתאים לטקסט ולשדר את הלך הרוח של המותג שלכם. בדרך כלל העיצוב עליו להיות קשור אל התוכן, והקופירייטר הכותב את דף הנחיתה ימצא בקשר רציף עם מנהל הקריאייטיב או עם הגרפיקאי האמון על עיצוב הדף.  כמובן שעמוד הנחיתה חייב להיות רספונסיבי ומותאם לכל סוגי המכשירים.

מידע על המוצר  – בדף הנחיתה חשוב להוסיף מידע חיובי על המוצר או השירות שלכם. הוסיפו נתונים חיובים על המוצר כמו אחוז מכירות גדול, נתונים חיוביים או הודעות קצרות מהעיתונות. קצת מיודע חיובי על המוצר לא מזיק.

לאחר שמילאתם את כל הדף, חשוב להשאיר שורה מסכמת על השירות שלכם והאופן בו אתם מציעים אותו, לדוגמא “אנחנו ב Right4U כותבים דפי נחיתה למגוון עסקים שמעוניינים לשווק את המוצר או השירות שלהם. דפי הנחיתה שלנו מנוסחים בצורה ברורה, מדויקת ושיווקית”. אל תשכחו להוסיף פרטים ליצירת קשר, קישור אל האתר ואל עמוד הפייסבוק שלכם.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן