כמה מילים על כתיבת תוכן לקידום אתרים
העסק שלכם נועד לגדולות אבל בינתיים מדשדש אי שם בתחתית תוצאות החיפוש בגוגל? מרגישים שאתם רוצים להגיע לקהלים חדשים אבל לא יודעים איך? טוב שבאתם! בימים טרופים שכאלה, כשכל העולם כבר הבין שרשת האינטרנט והשיווק הדיגיטלי זה הכל, העסק שלכם זקוק לאתר חי, תוסס, מעודכן ואיכותי כדי לצמוח ולהגדיל את אחוזי החשיפה מול קהל היעד שלו. זירת אתר מקצועית ומעודכנת הכוללת תיאור קולע וממצה של השירותים שמציע העסק, תכנים עשירים ואיכותיים ומיתוג עשיר, הם המפתח ונקודת המוצא לטיפוס במעלה מדרגות תוצאות מנועי החיפוש והגדלת אחוזי החשיפה ברשת
מה הבעיה? מיד אכתוב פה לעצמי אתר נהדר…
רק רגע, לפני שאתם יוצאים “לחרוך” את המקלדת ולעסוק בכתיבת תוכן לאינטרנט, עצרו, קחו נשימה עמוקה ותחשבו שוב. אין ספק שאתם יודעים יותר טוב מכולם על העסק שלכם ומה טוב בשבילו, מה שבהחלט הופך אתכם לאנשי המקצוע המעולים שאתם, בתחומכם. אבל האם יש בידיכם את הידע והכישורים הנדרשים עבור כתיבת מאמרים לאתרים, כתיבת מאמרים לקידום אתרים, מאמרי תדמית או כתיבת תוכן שיווקי?
בתור מי שחיים ונושמים כתיבת תוכן, אנחנו יודעים לומר בביטחון וגם בגאווה, שזוהי עבודה שדורשת מאיתנו להיות תמיד עם האצבע על הדופק הפועם של הרשת, להתעדכן יומיומית בטרנדים החמים בארץ ובעולם, לשכלל את מילות המפתח, להכיר לעומק את מאחורי הקלעים של מנועי החיפוש ולהיות אנשי מקצוע איכותיים ומתפתחים.
ולא סתם זוהי עבודה כל כך מאתגרת. הרשת היא זירה תחרותית, עמוסה בפרטים ומהירה ולכן, כדי להצליח להתברג במקום נחשק ולהתבלט בתוך ההיצע האינסופי הזה, אתר חייב לכלול תכנים מעולים, מאמרים אקדמיים, מאמרי תדמית ותכנים שיווקיים אטרקטיביים ובו בזמן לציית לשורה ארוכה של כללים סדורים ומובנים.
ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה? כי אחרי שהשקעתם את כל כולכם בפיתוח המוצר או השירות שלכם, ממש על סף הגשמת החלום, הדבר האחרון שאתם רוצים להתפשר עליו הוא על חשיפת האתר שלכם והבאת המשתמשים. ולכן, זהו השלב שבו אתם חייבים, אבל חייבים כותב תוכן מקצועי שמלבד כתיבת המאמרים לאתר שלכם, גם יעניק לכם שירותי קופירייטינג לשיפור ושדרוג תמידי של האתר.
הבנתי, אני צריך אתר איכותי אבל למה צריך מאמרים?
אוקיי, אז הסכמנו שלאתר שלכם מגיעה כתיבת תוכן מקצועית, אבל מה בעצם תורמת כתיבת מאמרים איכותיים לקידום האתר ולמה לא ניתן להסתפק באתר כתוב היטב? התשובה הפשוטה היא – כי כולנו תלויים בחסדי האלגוריתם של מנועי החיפוש. האלגוריתם – אימת בעלי אתרים ומנהלי שיווק באשר הם – הוא מסנן מורכב ודינאמי ביותר שקידודיו הנסתרים והעלומים קובעים, לטוב או לרע, לשבט או לחסד, את גורל האתר בתוצאות החיפוש.
אז כדי לפוגג מעט את המסתורין והמתח, הנה קצת “inside information” על המנגנונים בבסיס האלגוריתם:
בעבר, ריבוי תכנים נחשב לפרמטר עיקרי לקידום האתר של העסק. האלגוריתם של מרבית מנועי החיפוש היה מבוסס על ההנחה לפיה ככל שיש יותר מאמרי תוכן באתר נתון – הרי זה משובח. כיום, המצב שונה בתכלית.
עדכונים שנערכו על ידי גוגל בשנים האחרונות וזכו לכינויים פנדה ופינגווין (אמיתי לגמרי. לא המצאנו), העבירו את מרכז הכובד לאיכות התוכן באתר. כלומר – תוכן איכותי וכתיבת מאמרי קידום, שמעניקים ערך מוסף לגולשי האתר, מבטיחים מיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש.
אבל, החברים מגוגל לא הסתפקו רק ב”גזר” ויצרו גם מנגנון הענשה – “מקל” – אשר דוחק מטה ואפילו מעלים, אתרים הכוללים תוכן ריק, דל ומשוכפל, שימוש בלתי סביר במילות מפתח, הסתרת טקסט, קישורים לא ענייניים ועוד שלל פעולות שתפסו נפח נכבד בתחום קידום האתרים בעבר. ואם נסכם במשפט – בתמונת המצב כיום, כתיבת מאמרים על ידי כותב מקצועי להוספת תוכן איכותי לקידום אתרים זו ממש לא פריבילגיה, זה הכרח!
תוכן מאמרים מקצועי, איכותי ומתחדש יעניק לאתר שלכם:
- חשיפה נרחבת.
- דריסת רגל משמעותית בקרב משתמשים פוטנציאלים.
- תנועה ערה של משתמשים.
- הגדלת זמן הגלישה באתר פר משתמש.
- ערך מוסף עבור המתשמש.
- יצירת “מערכת יחסים” עם גולשים חדשים וחוזרים והגדלת אחוזי המרות.
כתיבת מאמרים לאתרים – איך עושים זאת נכון?
ואם כבר בחשיפת סודות עסקינן, קבלו כמה מסודות המקצוע השמורים שלנו:
אז כפי שכבר אמרנו, כתיבת מאמרים לקידום אתרים צריכה- בנוסף למילות מפתח שיווקיות ומקדמות – לספק גם ערך מוסף אינפורמטיבי לקוראים.
על כתיבת תוכן איכותית לכלול:
- התאמת הטקסט לקהל היעד – המשתמשים הפוטנציאלים והקיימים.
- הקפה על תקינות השפה – הגהה לשונית.
- הצגת החברה ושירותיה בצורה אטרקטיבית ומעניינת.
- הטמעה חכמה ואלגנטית של תוכן שיווקי, מילות המפתח כחלק מתוכן מהותי והנעה לפעולה של הגולש באתר.
- מתן ערך מוסף וחותם אישי וייחודי לתוכן האתר, אשר יבדיל אותו מאינספור האתרים המתחרים הקיימים בשוק.
את כל אלו ניתן להשיג כאמור, בעזרתם של תותחי תוכן מקצועיים שילמדו את העסק שלכם מא’ ועד ת’. לאחר מכן, יוכלו לכתוב תכנים איכותיים ברמה גבוהה.
תוכן שיווקי לעומת תוכן למטרת קידום אתרים
חידוד נוסף וחשוב בתחום כתיבת התוכן הוא ההבדל בין תוכן שיווקי לבין תוכן למטרת קידום אתרים (SEO). כתיבה שיווקית נועדה להניע משתמשים ומשתמשים פוטנציאליים לכדי פעולה. כלומר, במבחן התוצאה, תוכן שיווקי מוצלח יהיה כזה שיגרום למשתמש לבצע פעולה כלשהי שאליה אתם מעוניינים להוביל אותו. זה יכול להיות רכישת שירות או מוצר, הצבעה בסקר, צפייה בתוכן, התקנת תוכנה ועוד…
תוכן שיווקי נועד גם לגרום לכך שהמשתמש יבחר דווקא בשירות או במוצר שמציעה החברה שלכם (!) בעודו מדלג בשמחה ובחפץ לב מעל הצעותיהן של חברות מתחרות. כתיבת מאמרי קידום אתרים (SEO) היא אחותה המורכבת והמתוחכמת יותר של הכתיבה השיווקית. היא דורשת איכויות ייחודיות ושילוב בין ניסיון, כישורים וידע מקצועי עדכני לצורך איתור מילות מפתח והטמעתן בתוכן בצורה אורגנית ובאופן שיביא לקידום האתר במנועי החיפוש.
Right4U – כתיבת מאמרים לאתרים ותוכן ברמה אחרת
אשפי הכתיבה שלנו ב-Right4U הם כותבים מנוסים שנבחרו בקפידה וגם בחרו במילה הכתובה כמקצוע לחיים וכדרך חיים. בין אם מדובר בכתיבה תדמיתית, אינפורמטיבית, שיווקית או למטרת קידום אתרים – היצע הכותבים המומחים שלנו, הידע, היסודיות וצורת החשיבה המתקדמת והייחודית, מאפשרים לנו לתפור את התוכן המושלם עבור כל אתר וכל מטרה.
אל תוותרו על האפשרות להיעזר בנו כדי להזניק את האתר שלכם קדימה. היכנסו עכשיו וקבלו הצעת מחיר עבור שירות כתיבת תוכן איכותי ומקצועי שיביא למינוף, מיתוג וחשיפה מיטבית ברשת ובמנועי החיפוש.