שירותי קופירייטינג

כתיבה שיווקית אפקטיבית לדפי נחיתה, באנרים ופרסומות צריכה להיעשות על ידי קופירייטר, שיודע כיצד לנסח את הרעיונות הנכונים בצורה הנכונה ולקלוע לקהל היעד בול בפוני. לנו יש את הרוגטקה המתאימה 🙂

קופירייטינג לאתרי אינטרנט

אתר האינטרנט הוא הלב של העסק שלכם, והתוכן הוא הדם הזורם בו. בשביל שהלב יעבוד טוב, אתם חייבים שיהיה לכם אתר עם תוכן שמעביר מסר שיווקי חזק ומדויק. כתיבת תוכן לאתר, כדי שיבלוט מעל כולם וימשוך את קהל היעד שלכם, דורשת עבודה עם הטובים ביותר. בסופו של דבר, רמת התוכן באתר היא שתקבע אם הלקוח יוציא את הארנק וישלם לכם או לא. הקופירייטינג לאתר האינטרנט שלכם חייב להיות מושלם. משום שהוא הבסיס לתדמית ולאופי של העסק שלכם. אנחנו ברייט-4-יו יודעים לעשות בדיוק את זה, ומציעים לכם עבודה עם צוות מקצועי לכתיבת תוכן לאתר, שיהפוך אותו לעוד סיפור הצלחה!

תמצות או למות

קופירייטינג, בעינינו, הוא קודם כל אמנות התמצות. לדעת מה להגיד ואיך להגיד ב-ד-י-ו-ק את מה שאנחנו רוצים, בלי להתפלסף שלא לצורך ובלי לייגע את הקורא עד מוות, אם הוא בכלל שורד עד סוף הטקסט ולא ברח למקום אחר איפשהו אחרי הפסקה הראשונה, בלי שהבין בכלל מה אנחנו רוצים ממנו. הקופירייטינג נשען על המסר העיקרי של העסק, שנשען על תוכנית שיווקית שנשענת על תוכנית עסקית.

הקופירייטינג הוא כלי, ואם הקופירייטר שלכם הוא כלי-כלי, או כלה-כלה אם היא קופירייטרית כי אנחנו לא שוביניסטים, אז כל באנר יהיה מלמיליאן ונתוני ההמרות של דפי הנחיתה יהיו גבוהים מאוד.

הכל מתחיל ונגמר ביכולת הניסוח. צריך להעביר את המסר שהוחלט עליו בצורה ברורה, תמציתית וקולעת, ולהניע את הגולש לבצע את הפעולה הרצויה, כמובן.

מיותר לציין שלרוב האנשים אין את היכולת הזאת, כמו שלנו אין את היכולת לצייר בצורה מקצועית, לבנות רהיטים, לתכנת אפליקציה או לעשות כל דבר אחר שאתם עושים בצורה מקצועית ואנחנו לא.

שירותי קופירייטינג - סוד ההצלחה של המותגים הגדולים ביותר

שירותי קופירייטינג טובים לא מוכרים בכוח

קופירייטינג טוב לא מוכר בכוח. אותיות עצומות באדום שמאייתות ” קנו עכשיו” לא גורמות לקנות, אלא אם בא לפניהן טקסט שיווקי מעולה. במקרה כזה כפתור הקנייה הוא הסיומת, חתימת הדף, וההנעה לפעולה אליה שאפנו. דף נחיתה טוב, לדוגמא, לא ייתן לקורא בהכרח את ההרגשה שמנסים למכור לו משהו, אלא פשוט נותנים לו מידע חיוני, שמתאים לצורך שלו.  סביר להניח שהגולש הגיע לדף הנחיתה שלכם בעקבות חיפוש מסוים בגוגל, והתוכן של הדף חייב לתת לו מענה מדויק למה שהוא מחפש, להראות לו שאתם מבינים בדיוק מה חסר לו ולמה, שאתם יודעים בדיוק איך למלא את הצורך הזה שלו בצורה הטובה ביותר ולהציג את התועלות שהוא יקבל מהמוצר או השירות שלכם. מכיוון שכל כניסה לעמוד הנחיתה עולה לכם כסף בדרך כלל, ולא מעט כסף, הדיוק פה הוא קריטי!

איפה זה פוגש אתכם?

אם הגעתם עד הלום סביר להניח שחיפשתם מענה לשאלה הקשורה לכתיבת באנרים, פרסומות ודפי נחיתה. בקיצור, שירותי קופירייטינג! עכשיו אתם יכולים להתקשר אלינו לקביעת פגישה לא מחייבת להיכרות הדדית.

תנו לנו להראות לכם במה אנחנו טובים…