מאמרים זולים או תוכן יקר ואיך זה קשור לפורים

מאמרים זולים או תוכן יקר ואיך זה קשור לפורים

מאמרים זולים או תוכן יקר ואיך זה קשור לפורים

איך נדע לבחור חברת תוכן שתספק גם מאמרים זולים לקידום וגם תוכן שיווקי איכותי ויקר ולמה זה חשוב

איך משווקים עסק בעידן הדיגיטלי? חלק חשוב ומכובד משיווק דיגיטלי של עסק בעידן המודרני, הוא שיווק באמצעות כתיבת תוכן. מהו תוכן שיווקי? אילו סוגי תכנים שיווקיים קיימים? והשאלה הכי חשובה: כיצד נדע באיזו חברת תוכן לבחור?

ביחד נצא לדרך, ובמהלך המאמר, נענה על השאלות, ונערוך לכם סדר בעולם כתיבת התכנים לאינטרנט.

הכירו! סוגי התוכן השיווקי:

כדי שתוכלו להחליט באיזו חברת תוכן לבחור, עליכם להכיר את סוגי התכנים השיווקיים:

תכנים בתוך האתר: הסוג העיקרי של התוכן השיווקי, הוא מאמרי תוכן בתוך האתר. התוכן יכול להיות תיאור מוצר, או דף אודות- המתאר את השירות או את העסק. כמו כן, באתר קיימים דפים נוספים המכילים מידע שיווקי. מטרת התוכן, הוא לתת לנו מידע מדויק על המוצר או השירות. למשל: מידע שיווקי על “סחוג”, יהיה בדף מוצר של “סחוג”. מידע שיווקי על “סטייק”, יהיה בדף מוצרים של “סטייק”.

בסוף מאמר שיווקי על שירות או מוצר, יהיה “הנעה לפעולה”. משפט שבמילים יפות רומז לך: “אחי, בוא תקנה אצלנו, או השאר לנו פרטים”.

מאמרי קידום: כדי לקדם את האתר, יש צורך בהכנסת מאמרים עם קישור מחוץ לאתר. כבר לא צריך להיות משרד יחסי ציבור בשביל להכין כתבות תדמית. היום יש “חברות תוכן” ו”חברות קידום אתרים”. חברות אלו, דואגות להכניס לך מאמרים בבלוגים. אתה יכול להכניס מאמרים בבלוגים הישראלים המובילים. סוג נוסף של מאמרי קידום, הוא מאמרים המקודמים בתשלום ב”אאוטבריין” ו”טאבולה”. בדרך כלל, מאמרים אלו, הינם בעלי אופי קליל וזורם יותר.

כאשר אתה מתכנן את תוכן הבלוגים, עליך להיכנס לראש של הגולש הישראלי הממוצע- העובר על מאמרים ובלוגים רבים. מדוע שיעניין אותו דווקא הבלוג הקשור לעסק שלך? לכן, עליך ליצור עניין אצל הגולש, שירצה להקליק דווקא על הבלוג שלך. איך תגרום לו להקליק ולקרוא דווקא את הבלוג שלך?

כללי הזהב של הבלוגים המושכים ביותר:

כותרת מושכת המכילה מילת מפתח- אם חשבת שלבלוג כותבים מאמר עם כותרת המכילה רק את מילת המפתח, אתה יכול להגיד שלום לכסף שתשקיע בבלוג. הגולש הישראלי ייפרד לשלום מכותרות כאלו וימשיך לכותרת הבאה. לכותרת של הבלוג, תיצור משפט מושך, המכיל גם את מילת המפתח.

הכותרת צריכה ליצור התמודדות אצל הגולש- כאשר אתה מנסח כותרת, אתה יוצר התמודדות אצל הגולש. התמודדות זו, תמשוך אותו למאמר שלך. כותבים רבים, מעלים שאלות אצל הגולש. גולשים אחרים, יוצרים משפט המעורר הזדהות חזקה או התנגדות. למשל: “אין קיץ בלי סנדלים”. יצרנו לגולש הישראלי הזדהות עם הקיץ. עוררנו לו את התשוקה לחוף הים ולארטיקים, וקידמנו את מילת המפתח “סנדלים”.

על הכותרת להיות קצרה- “מכונית שחורה נוסעת על הכביש ביום שישי בצהריים חם מאוד בחוץ, והנהג שומע רדיו ישראלי”. איך הייתם מתמודדים מול כותרת ארוכה כזו? קרוב לוודאי שהייתם אומרים לעצמכם “שלום ולא להתראות”, ועוברים לבלוג הבא. לכן, השתדלו לנסח כותרות קצרות. האורך המומלץ של כותרת, הוא- עד 5 מילים. אם אינכם מצליחים לנסח כותרת קצרה, השתדלו שאורך הכותרת לא תעלה על 7 מילים.

מי יזכה בתפקיד הגדול?

להיות המקדמים שלכם, ומנהלי התוכן, זוהי זכות גדולה. אתם תמליצו על חברת התוכן שלכם לכולם בוואטצאפ, תעלו פוסט בפייסבוק, ותצייצו עליהם בטוויטר. אבל איזו חברה תכתירו לתפקיד הנכסף?

נשווה את בחירת התפקיד למגילת אסתר, בה המלך אחשוורוש בוחר לו מלכה. כל מועמדת עוברת לפני אחשוורוש, המלך אחשוורוש פוסל כל אחת מהמועמדות. ואז, מגיעה הנערה אסתר. המלך אחשוורוש נדלק עליה ממבט ראשון, ושם כתר מלכות לראשה.

ועכשיו נתחיל בתחרות- מי תהיה המלכה של המלך אחשוורוש- או במילים אחרות: חברת התוכן שלנו?

ראשונה, מגיעה “אשת הבלוגים”. לעולם אל תיקחו חברת תוכן שמתבססת על כתיבה בלבד. קרוב לוודאי שתאכלו את הלב על כך, ותעברו בסוף למועמדת הבאה. בלוגר יודע לכתוב יפה, אך לרוב אין לו אוריינטציה שיווקית. הוא לא יצליח לנסח את הטקסט בצורה שתניע לפעולה.

ועכשיו למועמדת הבאה: “אשת קופי”. אמנם, לאסתר המלכה לא היה תואר. אך, מומלץ לכם לבחור בחברת תוכן המעסיקה כותבי תוכן שקיבלו הכשרה בסיסית בתחום ולמדו כתיבה שיווקית.

ועכשיו נעבור למועמדת האידיאלית ביותר, הראויה להיקרא מלכה: “חברת ניהול תוכן”. לפעמים, תוכן זול עולה לכם ביוקר. לכן, כדאי לכם לבחור בחברת ניהול תוכן בעלת כתפיים רחבות והבנה מעמיקה בעולם האינטרנט והתוכן והקידום. חברות אלו עורכות סינון קפדני בעת גיוס כותבי התוכן. כותבי החברה ידעו מתי לכתוב בסגנון “בלוגי”, ומתי לתת תיאור מוצר מקצועי ושיווקי. כתיבת תכנים, הינה התאמת מכסה לסיר. על הכותב לכתוב בסגנון מתאים לכל מטלת כתיבה נדרשת. אמנם, חברות אלו יקרות, אך התוצר יהיה מקצועי, ימשוך גולשים, יגדיל לכם תעבורה לאתר ויביא מכירות.

מה לושתי ולחשוורוש ולכתיבת תוכן באינטרנט

כמה צריך להשקיע במאמר קידום לבלוג?

לא צריך להשקיע הון תועפות במאמרי קידום בבלוגים. מאמרים אלו נבלעים בין מאות מאמרים אחרים. אפשר בהחלט לבחור בחברת תוכן הלוקחת תעריף נמוך יותר על בלוגים. אולם, גם אז, צריך להקפיד שכתבי התוכן של החברה ינסחו מאמר לפי כללי הכתיבה, ובעל רצף הגיוני. חשוב להקפיד על שפת דיבור נקייה ויפה. אתרי בלוגים אינם “באסטה בשוק”. אם כתבי התוכן בחברת הקידום ישתמשו במילים זולות מדי ולא מכובדות, יברחו הגולשים באופן קבוע ממך, וגם אתה תחפש בדחיפות מועמדת אחרת למלך אחשוורוש. חשוב להקפיד על כתיבה איכותית במילים יפות ומכובדות גם לבלוגים.

כיצד תבצע את תחרות בחירת המלכה?

כרטיס הביקור של המועמדת הינו אתר האינטרנט של החברה. עליך להסתכל באתר של החברה. עליך לבדוק האם יש לחברה הבנה במכלול התחומים. חברות התוכן הטובות ביותר, הינם חברות בעלות מומחיות גם בקידום אורגני ובבניית אתרים. הם יעניקו לך מוצר כתוב מושלם, אשר ימצא חן בעיני “המלך גוגל”, ומתאים לאתר.

חשוב לחפש באתר לאילו חברות כותבת החברה, ולחפש מאמרים לדוגמא. חשוב לקרוא את המאמרים לדוגמא באתר, ולוודא שאכן החברה מספקת את התכנים המקצועיים להם אתם זקוקים. אם חברת תוכן זו עמדה בכל הקריטריונים שהזכרנו, אפשר לשים כתר מלכות בראשה, ולהמליכה תחת ושתי 🙂

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן