כתיבה וניסוח פוסטים

כתיבה וניסוח פוסטים

כתיבה וניסוח פוסטים

יש היום מעל 7,000, דפים עסקיים בפייסבוק בעברית והמספר עולה כל הזמן. כולם יודעים לדקלם בעל פה עד כמה קיומו של דף פייסבוק עסקי חשוב לנוכחות הדיגיטלית של העסק, אבל בפועל רק מעטים יודעים איך להחזיק את הדף שלהם בצורה נכונה ואיך לכתוב את הפוסטים שבאמת יביאו אליהם לקוחות ולא יטבעו בין אלפי הדפים העסקיים האחרים.

אנחנו מתנצלים מראש אם מתגנב כאן שמץ של שובניזם בין הדברים, אבל כמו בתחרות מיס יוניברס , שם כולן נראות מושלמות אבל רק אחת יכולה להביא שלום לעולם, אנחנו כאן כדי להכתיר אתכם. או שאולי אנחנו מיס יוניברס? לא נסגרנו על הדימוי הזה עד הסוף, אבל בטח הבנתם את הרעיון!

כתיבה שיווקית לפוסטים

זה לא קשה בכלל זה דווקא קל

שאף אחד לא ייעלב כאן חלילה, אבל כמו בכל תחום, ישנם בעלי מקצוע מומחים וישנם אחרים שמחלטרים. כדי שהמילים שלנו יצליחו להגיע לקהל היעד, לגעת בו ולהניע אותו לפעולה כלשהי אנחנו צריכים לדעת בדיוק איפה, למה, איך וכמה – לכתוב. הדיוק בתחום הזה חשוב כדי שלא תמצאו את עצמכם יורים לכל הכיוונים בתקווה שאולי תצליחו לפגוע במשהו  – או מישהו – במקרה, בסופו של דבר.

כתיבת פוסטים בכוחות עצמכם היא אפשרית, אנחנו לא אומרים שלא, אבל כדי לראות מזה תוצאות עסקיות ולא לבזבז זמן יקר על כתיבת פוסטים שלא יקבלו שום תגובה ולא יגרמו לשום תנועה בעסק, צריך קצת יותר מרק רצון טוב. אז כן, כמו בכל תחום מקצועי אחר, זה לא קשה בכלל, זה דווקא קל. עבור אנשי המקצוע שיודעים בדיוק מה הם עושים.

מה אנחנו יכולים לעשות בשבילכם?

זוכים את מיס יוניברס מההתחלה? ננסה להמשיך עם הדימוי הזו בתקווה שלא נסתבך: הפייסבוק הוא הכתר על ראשה של מיס יוניברס, הדבר הזה שכולן רוצות שיהיה להן כדי שיוכלו לבלוט מעל כל שאר המתחרות. אבל העסק שלכם הוא רק יהלום אחד מתוך 7000 היהלומים שיש על הכתר, ואתם צריכים משהו שיגורם ליהלום הזה לנצנץ יותר מכל השאר. מה שיבדל אתכם מהמתחרים, מה שיביא תנועה לעסק, מה שיגדיל מכירות, מה שיגרום לעסק שלכם להפוך להיות שם מוכר בכל בית (כמעט), מה שיגרום לעמוד הפייסבוק שלכם להיות עמוד שכיף לבקר בו, והוא לא פרקטי אלא גם מעניין. ואנחנו בדיוק הדבר הזה.

וואלה, הצליח לנו הדימוי.   

חברת Right4U מתמחה בתמיכה בעסק שלכם בעזרת מילים מדויקות שיביאו את קהל היעד שלכם עד לפתח הדלת ולכם נשאר רק למכור להם בפועל. שנתחיל?

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן