מדריך כתיבת תוכן לאתרי תדמית

מדריך כתיבת תוכן לאתרי תדמית

מדריך כתיבת תוכן לאתרי תדמית

כתיבת תוכן לאתרי תדמית, עליה להיעשות בצורה מדויקת וזאת על מנת שהאתר שלכם יוציא את מירב הפוטנציאל שהוא יכול לממש. לאתר תדמית יש מטרה אחת ברורה והיא יצירת קשר של הלקוח. מטרה זאת מושגת לאחר שהגולש נשאר באתרכם פרק זמן מסוים, ומגלה בו עניין.

אז כיצד יוצרים את העניין באתר? כמה דגשים לכתיבה באתרי תדמית מהמומחים של Right4U.

כתיבת תוכן לאתרי תדמית - אישה כותבת תוכן

השגת המטרה – כפי שהזכרנו המטרה שלנו הוא שיווק המוצרים והשירותים באתר ולכן חשוב שהתוכן באתר יהיה איכותי. כדי לייצר תוכן איכותי חשוב שהתוכן באתר יהיה ממוקד, חד, ברור ופונה לקהל יעד ספציפי, שניכר בטקסט שבעלי האתר מכיר היטב את הקהל שלו.

לשם כך חשוב שהתוכן שלנו ייכתב בשפה שיווקית (אך לא אגרסיבית מדי). שפה שיווקית היא שפה ברורה, נהירה ומשכנעת, שבסופו של דבר תשכנע את הלקוח ליצור קשר, תשכנע את הלקוח לרכוש את המוצר, להירשם אל מועדון הלקוחות ולהירשם אל רשימת התפוצה שלנו.

תדעו למי אתם כותבים – כפי שהוזכר לעיל, כדאי תמיד לשים את עצמכם בנעליים של הגולשים שלכם – מה הם מחפשים, מה מעניין אותם? מה מניע אותם? לאחר שיש לכם את התשובות לשאלות האלו (שניתן לבדוק על ידי סקרים באתר למשל) – פשוט תנו להם את התשובות הטובות ביותר.

מבנה האתר – עוד חשוב שהאתר שלכם יהיה בעל מבנה תוכן טוב. חשוב שהתוכן השיווקי באתר יהיה ממוקד ואיכותי. חשוב שהכותרות באתר יהיו מעניינות וקולעות ויסבירו על המוצר החברה והשירות. חשוב להדגיש בתוכן מהו השירות שאתם מציעים מהם המוצרים שלכם לספר על היתרונות של העסק ומהי התועלות ללקוח. יש לתת דוגמאות ללקוחות מרוצים וקבועים ולהניע כל הזמן לפעולה על ידי הרשמה וצור קשר.

סגנון ושפה – בכתיבת התוכן לאתר יש לשמור על סגנון אחיד וברור. מוטב לשמור על שפה אחידה ולבחור שפה שמתאימה לקהל היעד שלכם. הגדירו את קהל היעד שלכם. רבים בעלי העסקים שמחליטים שקהל היעד הוא ‘כולם’ אבל הגדרה זאת אינה נכונה וזאת משום שהיא כללית מידי. הגדירו קהל יעד מדויק והחליטו על השפה והטון שבו תרצו לפנות אליהם בניסוח התוכן.

כותרות מתאימות – חשוב שהכותרות באתר יהיו מושכות ובולטות. יש לשים לב שהכותרות המופעיות בראש העמודים באתר יהיו מושכות ומתאימות. שימו לב שהכותרות שלכם גם מעניינות וגם מכילות את מילות החיפוש הנכונות שמתאימות למהות שבו עוסק האתר בצורה זאת תוכלו גם למשוך את הגולשים וגם לקדם את האתר בגוגל.

שילוב קישורים בטקסט – בשנים האחרונות ניתן לשלב קישורים בטקסט. שילוב קישורים בטקסט מהווה יתרון נהדר לקידום אתרים. את הקישור ניתן להוציא מהתכנים בדפי האינטרנט וניתן להפנות מהם את הלקוח אל דפי פייסבוק עסקיים, תיק עבודות, גלריות, סרטוני יוטיוב, המלצות ועוד. הוצאת הקישורים מסייעת רבות בקידום המוצרים.

כתיבת תוכן לאתרי תדמית - בונים אמון בקהילה

לסיכום נאמר, כתיבת תוכן לאתרי תדמית עליו להיכתב בצורה מקצועית. אם השקעתם בבניה של אתר תדמית חשוב שתשקיעו גם בתוכן.

המומחים של חברת Right4U מספקים שירותי תוכן לאתרי תדמית ויכולים להעניק לכם תוכן איכותי ומקצועי בכל זמן.

קיראו גם: כתיבת תוכן לעמודי נחיתה

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן