כתיבה שיווקית מקדמת מכירות

כתיבה שיווקית מקדמת מכירות

כתיבה שיווקית מקדמת מכירות

ישנן דרכים רבות לקדם את העסק ואת כולן נמנה בהמשך, אך החשובה מביניהן היא כתיבה שיווקית מקדמת מכירות שמיועדת לקדם את אתר העסק במנועי החיפוש. כתיבה שיווקית משמעה כתיבת מאמרי תדמית בהתאמה אישית לעסק, לאתר, למוצר או לשרות אותו המאמר אמור לקדם.

כל בעל עסק שואף להגדיל את מחזור המכירות שלו, שהרי זו המטרה לשמה החברה שלו הוקמה. הגדלת מחזור המכירות תבטיח עתיד לעסק, לעובדיו, לבעליו ותאפשר לחברה לא רק לשרוד, אלא לשגשג בשוק תחרותי ומוגבל בכמו בארץ.

על מנת לגרום לגולש פוטנציאלי לפנות לשרותי החברה או לבצע רכישה, ישנו הצורך בכתיבה שיווקית איכותית וראויה שתספק הסבר על העסק, המוצר או השרות, בשילוב עם כתיבה פרסומית. כתיבה כזו אמורה לקדם מכירות שכן היא תעניין עניין בקורא, תגרום לו לחוש שהמוצר שהוא מתעניין לגביו יפתור לו את החוסר או את הבעיה שלשמו הוא זקוק למוצר, וכי מדובר במוצר טוב מזה של המתחרים. 

אילו טכניקות קיימות ישנן לקידום מכירות?

טכניקות לקידום מכירות מתחלקות בגדול לשניים: שיווק אגרסיבי ישיר ושיווק עקיף.

שיווק אגרסיבי ישיר

שיווק אגרסיבי וישיר הוא טכניקה המבקשת לפנות ישירות ללקוח הפוטנציאלי ולמכור לו את המוצר או השירות. דייל העומד בסופרמרקט ומציע טעימות, דיילת המחלקת פליארים בפינת הרחוב או בכניסה למרכז קניות, פרסום בעיתון וכדומה. מדובר בשיטת קידום המכירות הנפוצה ביותר, אך אליה וקוץ בה – פעמים רבות צרכנים סולדים ממנה. צרכנים מעוניינים לקנות מוצרים ושרותים אך הפרדוקס הוא שהם לא אוהבים שמציעים להם זאת באופן אגרסיבי וישיר. למידע נוסף על כתיבת מאמרים לצורכי קידום.כתיבה שיווקית מקדמת מכירות היא המגאפון שלך ללקוחות

לפיכך, עולם הפרסום והשיווק הגה טכניקות נוספות שיתגברו על הרתיעה של לקוחות מפרסום ישיר ויוכלו לעקוף התנגדות זו דרך פנייה לרציונל של הצרכנים, לעודד אותם לחשיבה ולבחירה עצמאית במוצר או בשירות.

שיווק עקיף

זוהי הטכניקה של קידום מכירות בעקיפין. כך למשל, סיקור של המוצר בכתבות או בבלוגים עשויה לעורר סקרנות בצרכן, במיוחד כאשר הסיקור נכתב על ידי אושיה עיתונאית או צרכנית שהלקוח סומך עליה. ג. יפית עשתה מכך קריירה וניתן לראות טורי המלצה בכל עיתון מודפס או מקוון, שבו הכותב בונה לעצמו מוניטין דרך המלצה על מוצרים שהוא בעצמו ניסה ומבטיח לקוראים את איכותם.

שיווק בעזרת רשתות חברתיות

דרך נוספת לשיווק עקיף היא להשתמש בכוחן של הרשתות החברתיות ולייצר, למשל, סרטון ויראלי. טובי הקריאייטיב יושבים והוגים רעיון לסרטון שיעניין דיו את הגולשים כדי להפיצו הלאה. פעמים רבות הגולש כלל לא יודע שמדובר בפרסומת עד שמגיע סוף הסרטון ובו כותרת או קריינות המעידה כי הסרטון משויך למוצר.

היתרון של שיטה זו היא שבמקום שבעל העסק ישלם ממיטב כספו על פרסום ותפוצה רחבה, הרי שהגולשים ברשתות החברתיות עצמם עוסקים בקידום החברה מבלי להיות מודעים שכך הם עושים. בכל פעם שגולש מפיץ את הסרטון, הוא למעשה מפיץ את העסק או מקדם את המוצר.

כתיבה שיווקית מקדמת מכירות

הן קידום מכירות ישיר והן קידום מכירות עקיף לרוב כולל טקסט כלשהו, הנכתב ברוח שיווקית ומבקש להניע את הלקוח לכדי פעולה – כלומר – רכישת המוצר. גם סרטון ויראלי דורש קריינות או כותרות שאמורות להעביר מסר שיווקי קצר וקולע.

לפיכך, חשוב עד מאוד כי הטקסט הנכתב יכתב על ידי איש מקצוע שמכיר את רזי המקצוע, את הטרנדים בעולם הפרסום ואת המגמות בשוק. עליו לשחות בכללי הכתיבה, לדעת להתנסח נכון, באופן יצירתי ומעורר עניין שימשוך את עין הגולש ויניע אותו לכדי פעולה – כלומר, פנייה לשירותי החברה או לרכישת המוצר.

על מנת לבחור את הכותב הנכון ביותר בעבורכם, יש לבחור מקצוען עם רקורד עשיר ומוכח בכתיבה, שישקיע מזמנו לשבת עם בעל העסק, להבין מה הוא מחפש, מהי רוח החברה ומהו אופי המוצר וכך ידע להפיק בעבורו את התוכן המדויק והנכון ביותר.

שירותי כתיבה שיווקית לקידום המכירות של חברת Right4U

  • חברת Right4U היא החברה המובילה בשוק לכתיבה על סוגיה, כולל כתיבה שיווקית מקדמת מכירות. החברה מחזיקה צי של כ-140 כותבים המגיעים מרקע עשיר של כתיבה, חיים את הטרנדים בשוק הצרכני ויודעים כיצד לעשות את העבודה.
  • רק חברת Right4U מתחייבת כי יותאם ללקוח הכותב שיהלום באופן מושלם את צרכיו השיווקיים ויכין לו את התוצר הטוב ביותר בהתאמה אישית וללא-פשרות.
  • לכן אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר! רק אצלנו כל הכותבים הם אקדמאיים, שעברו מבחנים קפדניים ובדיקת רקע מעמיקה והם יוכלו לכתוב לכם טקסט שיווקי מצוין להגדלת מחזור המכירות שלכם ולקידום אתרכם.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן