איך כותבים תוכן לעמוד אודות שהופך גולשים ללידים?

איך כותבים תוכן לעמוד אודות שהופך גולשים ללידים?

עמוד אודות הוא הפנים של העסק שלכם. לקוחות פוטנציאליים נכנסים אליו בשביל להחליט האם לעבוד איתכם או לא.

הרושם הראשוני המתקבל עליכם נקבע תוך שניות בודדות, וקשה מאוד לשנות אותו. כשלקוח נכנס לעמוד אודות יש לכם הזדמנות חד פעמית ליצור תדמית מקצועית, אמינה ואטרקטיבית.

כדי לעזור לכם לממש את הפוטנציאל של האתר שלכם, אספנו עבורכם טיפים לכתיבה שיווקית שיעיפו את עמוד אודות שלכם קדימה.

טיפים לכתיבה שיווקית

 

דגשים וטיפים לכתיבת תוכן

כתיבה שיווקית לאתרים היא מלאכת מחשבת. הטקסט צריך להיות חד, ברור ומקצועי, ללא קצוות פתוחים. הכתיבה חייבת לעורר את הסקרנות של הקורא ולהניע אותו לפעולה. לגרום לו לרצות ליצור אתכם קשר, להירשם לניוזלטר שלכם ולקרוא עוד עליכם.

טעות נפוצה בעמוד אודות היא לשכוח להתמקד בקהל היעד. בסופו של דבר זה לא רק עמוד אינפורמטיבי, זה עמוד שיווקי. אל תשכחו שהמטרה של העמוד היא לעזור  לקורא להבין שאתם קוראים את המחשבות שלו, יודעים בדיוק מה הוא מחפש ועושים את זה הכי טוב.

פחות זה יותר

יש אנשים שנסחפים ומתפזרים לכל עבר בתיאור בעמוד אודות. הם כותבים את כל קורות החיים שלהם, מספרים בהרחבה על ההיסטוריה של העסק ומצרפים המלצות באורך הגלות. הבנתם את הנקודה, חשוב לדבר על הדברים האלה, אבל בצורה שלא תגרום לקורא לאבד ריכוז אחרי דקה. הכתיבה השיווקית בעמוד אודות חייבת להיות ממוקדת ותמציתית. עליכם להשתמש בדיוק במילים הנכונות שיסבירו מי אתם ומה אתם יודעים לעשות ללקוח הפוטנציאלי. שמרו על פסקאות קצרות וכתבו על היתרונות של העסק שלכם בצורה בה המבקר בעמוד יבין מיד שהוא רוצה לעבוד רק איתכם.

אמינות או למות

אחד הדברים המהותיים שחשוב לבנות דרך עמוד אודות שלכם הוא אמון עם הלקוח. ללא אמון אין עם מה לעבוד, זהו הבסיס של כל מכירה. כשאנשים שומעים את השם שלכם הם דבר ראשון מנסים למצוא עוד פרטים עליכם באינטרנט. עמוד אודות הוא המרכז של כל האתר. עליכם להקפיד לענות בו לשאלות הבסיסיות והמהותיות על העסק שלכם כדי לבנות תשתית אמינה ומקצועית לעבודה עם הלקוח. בשביל לעשות זאת מומלץ לצרף פרטי קשר, כתובת, המלצות ותמונות.

עמוד אודות הוא אחד העמודים הנצפים ביותר באתר שלכם. לכן, אתם חייבים לוודא שהוא כתוב באופן מושלם. לשם כך, תתמקדו בכתיבה שיווקית, הדגישו את האמינות והמקצועיות שלכם ותשתדלו להיות תמציתיים ככל הניתן. תזכרו, אין הזדמנות שניה להציג את עצמכם מול הלקוח. 

צריכים לכתוב עמוד אודות לאתר שלכם? אנחנו מומחים בכתיבה שיווקית לאתרים ונשמח לעזור לכם. אנחנו כל כך בטוחים ביכולות שלנו שאנחנו מתחייבים לעלייה משמעותית בכמות הלידים באתר. אז תרימו טלפון ותנו לנו לעשות בשבילכם את מה שאנחנו יודעים לעשות הכי טוב…

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים על פרופיל עסקי?

דילוג לתוכן