עזרה בעבודות אקדמיות

לקבלת השירות מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

כתיבת עבודה אקדמית, מהווה אתגר משמעותי עבור כל סטודנט באשר הוא. כבר אין מדובר בעבודות משנה עם כללים ברורים. בעבודה האקדמית באים לידי ביטוי יכולות קוגניציה גבוהה של הסטודנט, כמו: אוריינות, בקיאות בחומרים, יכולת ביטוי, ניסוח ועוד.

כתיבת עבודה אקדמית מהווה מטלה מורכבת גם עבור סטודנטים מוכשרים. כיוון שהקפיצה לים האקדמי מורכבת למדי. רק מי שכבר שוחה בים האקדמי ומכיר את כל טכנולוגיות הכתיבה ואיתור המידע, יכול באמת ולמרבה האבסורד לכתוב עבודה אקדמית מצטיינת.

האם ניתן לשלב בין הרזומה העשיר והניסיון שצברו מומחי האקדמיה, לבין הסטודנטים הטריים שמעוניינים להגיש עבודה אקדמית איכותית?

עזרה בעבודות אקדמיות – למה בכלל?

העזרה בעבודות אקדמיות, מעניקה מענה משמעותי ופורץ דרך – בין שילוב הידע המצטבר של אקדמיים מומחים, לבין עבודה אקדמית בוסרית של הסטודנט המתחיל, שבדרך כלל, לא יודע – ובצדק, כיצד לגשת למטלת כתיבת העבודה האקדמית.

העזרה בעבודות האקדמיות, משלבת בין הניסיון והידע של אקדמאים, לבין העבודה האישית שמוטלת על הסטודנט, כאשר המלווה האקדמי מהווה כמעין ‘מנטור’ אישי לסטודנט ומלווה אותו לא רק בכתיבת העבודה הסמינריונית עצמה, אלא גם בכל הכלים הדרושים לעולם האקדמיה.

מתי כדאי ואפשר לבקש עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות?

הטעות אשר מאפיינת רבים מן הסטודנטים, אינה מתבטאת באי קבלת העזרה בכתיבת עבודות האקדמיות, אלא בשלב ירידת האסימון. סטודנטים רבים מתמלאים במרץ רב כאשר הם מעיינים במטלת העבודה הסמינריונית. האדרנלין מטפס בהם מול האתגר, והם מאמינים בעצמם כי יוכלו לצלוח אותו בכבוד ו-לבדם.

ומה קורה בפועל? עם מלוא המרץ מתחילים הסטודנטים לגשת אל העבודה, ורק לאחר שהם עוברים כמה שלבים משמעותיים, הם מגלים, כי התוצר שיצא תחת ידם, אינו מקצועי דיו ואינו עומד בדרישות. בשלב זה הם אכן פונים לשירות של עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות, ואז, הם עלולים לגלות, כי כל הבסיס עליו נשענו שגוי מיסודו ובעצם עליהם להתחיל את כל התהליך מתחילה, בצורה שונה משמעותית, כאשר כל מה שעבדו עליו עד כה ירד לטמיון.

כיצד ניתן למנוע זאת? באופציה נגישה ופשוטה – של עזרה בעבודה האקדמית, עוד בשלב הראשון של איתור הנושא ושאלת המחקר. כך, לא רק שהעבודה האקדמית תהיה איכותית ומקצועית, אלא שבעזרת הכוונת המומחים האקדמיים, גם לסטודנט עצמו יהיה בהיר וברור כיצד להמשיך בשלבי העבודה ובאילו כלים להשתמש, על מנת למצוא חומר בקלות, לנסחו בצורה נאותה ולהגיש עבודה אקדמית שהיא פרי תוצר עצמי השואף למצוינות אקדמית.

מודל הזהב לעזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

מתוך ניסיון רב בשטח, מומחים אקדמיים והכירות מעמיקה עם עולם האוניברסיטאות בישראל, הצליחה חברת רייט-4-יו, לפתח פורמט ייחודי המאפשר עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות, העונה על כל ציפיות הסטודנט והאוניברסיטה כאחד.

מתווה העזרה בכתיבת עבודות אקדמיות של חברת רייט-4-יו, כולל את הנתונים המשתנים הבאים ומכיל בתוכו את כל המרכיבים, שמבטיחים עבודה אקדמית איכותית, עם דגש על הקניית כלים לימודיים וביצוע חוויתי בדרך אל התואר.

מודל הזהב מכיל:

  • שיעורי עזר בזום – על מנת שלא להטריח את הסטודנט לפגישה פרונטלית המבזבזת זמן רב.
  • גיבוש נושא ושאלת מחקר – שמהווים את הבסיס עליו נשענת העבודה הסמינריונית כולה, ועל כן הם חייבים להיות מדויקים, אמינים ומנוסחים היטב.
  • תכנון המבנה – לאורך כל שלביו.
  • תוכן עניינים –  כלים ליצירת תוכן עניינים מכיל ומדויק.
  • סקירת ספרות – כלים לאיתור מידע וחיפוש מאמרים עליהם תוכל העבודה האקדמית להישען, התוויה ישירה בין מקורות המידע לאזכורם בעבודה האקדמית וניתוח מאמרים אקדמיים.
  • סיווג מאמרים לפי חשיבות המודל התיאורטי – על ידי נוסחה ייחודית לקשר בין המשתנים בשאלת המחקר, וקישור ישיר בין כל מאמר אקדמי – לנושא מקביל במאמר האקדמי הנכתב.
  • איתור נתונים ומחקר – חיפוש נתונים סטטיסטיים או איכותניים בהתאם לסוג שאלת המחקר.
  • שכתוב הדדי – הצוות יורד לרזולוציה של פרטים, משכתב יחד עם הסטודנט ובוחן את העבודה כולה ב’משקפיים אקדמיות’ דקדקניות.
  • הגהה – בקרה סופית המוודאת כי העבודה מותאמת באופן מושלם לדרישות האקדמיות ולדרישות המנחה והאוניברסיטה.
  • שותפות – המלווה האקדמי הופך לשותף פעיל בכתיבת העבודה ובעול המוטל על הסטודנט, ומעבר לעזרה הטכנית, הרי שהוא מהווה גם כר ביטחון ועוצמה עבור הסטודנט.
  • צוות – הצוות הנבחר של רייט-4-יו,  הם בוגרי תארים מתקדמים עם ניסיון רב בכתיבת עבודות מצטיינות וסיוע בהלימה ישירה לפקולטות נבחרות.

עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות – האם זה חוקי?

כיוון שכתיבת העבודה האקדמית נעשית בשיתוף, הרי היא מוכרת כחוקית וקבילה בכל האוניברסיטאות בישראל. כך שהעזרה בעבודות אקדמיות עומדת בכל כללי האתיקה. מה גם, שבמהלך הסיוע מקבל הסטודנט כלים, שיסייעו לו לא רק באופן רגעי בעת כתיבת העבודה, אלא באופן מתמשך בחייו המקצועיים. בתהליך הליווי הוא ירכוש כלים כמו: גישה לאיתור מידע, אוריינות, פילוח נתונים ועוד.

לסיכום: סטודנט חכם הוא סטודנט אשר נעזר בצורה חכמה אצל מומחים אקדמיים, ובכך הוא מאפשר לעצמו עבודה אקדמית מצטיינת, בתהליך חוויתי ומלמד שילווה אותו גם לטווח הרחוק.

דילוג לתוכן