שאלות ותשובות בנושא הכנת מצגות

שאלות ותשובות בנושא הכנת מצגות

ביצוע מצגת נע, בין כמה ימים ועד לכמה שבועות, בהתאם לדד ליין של הלקוח. יחד עם זאת, לצוות החברה יש את היכולת לעמוד בדד ליין מהיר ובדרישות דחופות, מבלי להתפשר כמובן על איכות המצגת.

הפורמטים בהם ניתן לקבל את המצגת, הם: פורמט PPT, פורמט וידאוMP4 , פורמט פאוור פוינט, פורמט PDF, ועוד.

כדי ליצור זהות, בשפה המיתוגית של העסק, על הלקוח לשלוח לצורך עריכת המצגת, את כל האלמנטים שמרכיבים את המיתוג שלו: לוגו, בלאנקים, סלוגן, פלטת צבעי מותג ועוד.

מצגת מורכבת מ:
רקע כללי הנותן מידע מקדים לצופים, הצגת האנשים העומדים מאחורי המצגת, הדגמת האנשים או הקבוצות אליהם מיודעת המצגת, עוברים לתכלס – לאן המצגת מובילה, מטרות ויעדים אופרטיביים, נתונים מהשטח ותצוגת ניסיון נצבר, וכמובן הנעה לפעולה.

עלות הכנת מצגת, נעה בין מאות שקלים ועד לאלפי שקלים, כאשר המחיר נקבע בהתאם לאיכות המצגת, היקפה, התוכן שהיא אמורה להכיל, האורך שלה, רמת המורכבות, רמת הדחיפות, תקציב הלקוח ועוד. מוזמנים לקבל הצעת מחיר אישית שתתאים לכם בול!

מצגות משקיעים – מצגת עבור יזמים, המעוניינים לשכנע משקיעים פוטנציאליים במיזם שלהם.
מצגת לכנסים או אירועים – מצגת אשר מהווה אקט חדשני, לצורך המחשת נתונים ו/או מידע, באירועים וכנסים, בצורה חווייתית ונעימה.
מצגת שיווקית – מצגת שנועדה לצורך שיווק כללי של העסק, או שיווק פרטני של מותג/שירות מסוים.
מצגת להרצאה והדרכה – מצגת אשר נועדה להוות אמצעי עזר מוחשי, עבור הרצאה או הדרכה פרונטלית, הנמסרת על ידי מומחה, מרצה או איש מקצוע.
מצגת תדמית – מצגת המספקת נתונים כלליים וויז’ואל ממחיש, אשר תורמים משמעותית לתדמית העסק ומשפיעים על השקפת המותג של הצופים.
מצגת מכירה – מצגת הכוללת הנעה לפעולה, לרכישה מיידית של מוצר או שירות.
מצגת למטרה אישית – מצגת מותאמת אישית למטרה הספציפית שלכם.
מצגת נתונים – מצגת אשר נועדה להציג נתונים מצטברים, כגון נתוני עובדים, נתונים רבעוניים ונתוני רווחים ו/או הפסדים.

אפיון מצגת, הוא השלב הראשוני, עוד טרם כתיבת והכנת המצגת. אפיון המצגת, יוצר הלימה בין משולש הקסמים, של: מטרת המצגת, קהל היעד של המצגת ואופן הצגת המידע.
אפיון נכון של המצגת, מוביל להנעה לפעולה מיידית, ומשפיע על הצופים בהתאמה למטרה המוצהרת של המצגת.

כתיבת תוכן המצגת מתמקדת בחלק הטקסטואלי בלבד, בהליכים הקופירייטרים, ובמרכיבי הניסוח והמשלב הלשוני.
לעומת זאת עיצוב המצגת, מתמקד בחלק הוויזואלי, שכולל את התמונות הנבחרות, האייקונים והצבעים השולטים במצגת, כמו גם מבנה המצגת והאופן בו הטקסט יראה בתוכה.


לחברה להכנת מצגות, יש את הכלים המובחרים והמתקדמים ביותר בשוק, ליצירת מצגות, דבר שיגרום למצגת שלכם להיות בקדמת הבמה והחדשנות הטכנולוגית.
בנוסף, רק חברה להכנת מצגות, צברה את הוותק המתאים והניסיון שבשטח, להפקת מצגות שמשיגות את מטרותיהן באופן וודאי ומוכח.

מצגת עסקית, הינה מצגת אשר מציגה בפני קהל היעד, נתונים ומידע שיווקי, בצורה ממחישה, קליטה ובעיקר, תהליכית ומשכנעת.

למטרת המצגת ישנה השפעה, על כל מכלול המצגת: קהל היעד שלה, המבנה, התוכן, הוויז’ואל ושלל המרכיבים, שנובעים בסופו של דבר מהגדרת מטרת המצגת, כיוון שהם אילו שמובילים אליה בדרכים עקיפות וישירות כאחד.

איתור קהל היעד של המצגת, מתבצע לאחר הגדרת מטרת המצגת, ונעשה על פי: סיעור מוחות, ניתוח סטטיסטי, איסוף מידע, הצלבת מקורות, תחקיר שוק ועוד.
ככל שקהל היעד יהיה מדויק יותר, כך במקביל, עולים הסיכויים להשגת מטרת המצגת ולהשגת ההנעה לפעולה.

מצגת ממוצעת נעה בין 20-40 דקות ברצף. כאשר המצגת מלווה הדרכה או הרצאה היא אף יכולה להיפרס על פני כמה שעות.

מצגת ממוצעת נעה בין 15-20 שקפים, בהתאמה לתוכן, לתקציב, למבנה ולמטרת המצגת.

המצגת אינה חייבת להיות מלווה בהרצאה, להפך, עליה להכין תוכן מתומצת וקולע ללא הסברים או משפטים ארוכים. יחד עם זאת, ישנן מצגות אשר נועדו ללוות הרצאה או הדרכה, ועליהן להכיל רק הדגשות חשובות ואמצעי עזר ממחישים.

הפלטפורמות הנפוצות להכנת מצגת, הן: מצגת REAL-TIME. מצגת HTML, מצגת פאוור פוינט ומצגת פלאש. ניתן לקבל את המצגת בהתאם לפורמט הרצוי עליכם.

מצגת הינה תוצר פסיכולוגי, אשר נועד להעביר את הצופים בתהליך התואם למטרת המצגת ואף להניע אותם לפעולה רצויה בעזרת יצירת מומנטום חיובי.

מצגת כוללת בתוכה אמצעי המחשה מגוונים ורב חושיים: דיאגרמות, שילוב של סרטונים, שילוב של סאונד, שילובי תמונות ואיורים ועוד. ועל ידי כך היא יוצרת תוצר ממגנט אשר מניע לפעולה אקטיבית ומידית.

מצגות יצירתיות, הינן מצגות שאינן מורכבות על טמפלטים מוכנים ומשוכפלים, אלא נוצרות באופן עצמאי ויצירתי בהתאם למצגת הספציפית, בצורה המשלבת בין הטקסט והעיצוב בצורה מקסימלית.

בהכנת מצגות, יש להקפיד על עיצוב נקי, טקסט מקצועי והכי חשוב הפקה שמותירה רושם ומניעה לפעולה מיידית.

כמה דוגמאות למצגות

כולל עיצוב לוגו וכתיבת תוכן לפרוייקט נדל"ן באומן שבאוקראינה

מצגת שיווקית לדוגמא

מצגת משקיעים לדוגמא

לשירותים נוספים כמו: סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות, תרגום קורות חיים לאנגלית ועוד מגוון רחב של שירותים היכנסו לדף הבית של Right4u.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים על מצגת

דילוג לתוכן