מה חשוב לדעת בכתיבה לאתרים?

מה חשוב לדעת בכתיבה לאתרים?

מה חשוב לדעת בכתיבה לאתרים?

כתיבה לאתרים דורשת הרבה יותר מסתם יד חופשית. מדובר בכתיבה חשובה מאין כמוה ורוויית כללים שיכולה לעשות את ההבדל בין עוד אתר זניח בנבכי התוצאות בגוגל לבין אתר שמופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש ומושך אליו עשרות, מאות ואף אלפי מבקרים ביום. המדריך הבא ישרטט בקצרה את כל הדברים החשובים שיש לדעת בכתיבה לאתרים.

מה המטרה של כתיבת תוכן לאתרים?

המטרה של כתיבת תוכן לאתרים היא משולבת. בעיקרה היא מבקשת למשוך גולשים לאתר, לעורר בהם עניין ולגרום להם לרצות לחזור לאתר ולקרוא בו עוד ועוד. כניסת הגולשים לאתר היא דרך למשוך לקוחות פוטנציאלים לרכישת השרותים או המוצרים שהאתר מוכר, וכמובן לא רק להסתמך על כמות גולשים נתונה, אלא למשוך עוד לקוחות פוטנציאלים.

הדרך המרכזית לעשות זאת היא להשהות את הגולשים באתר עד כמה שניתן. הסיבה לכך היא שגוגל מודד את זמן השהייה של גולשים באתרים וככל שזמן השהייה שלהם ארוך יותר, כך האתר נחשב רלוונטי ומעורר עניין יותר. באופן זה האתר יכול להתקדם במנועי החיפוש, להיות בין המובילים בתוצאות ולהגדיל את מחזור המכירות שלו.

לבסוף, המטרה של כתיבת תוכן היא לעורר תהודה ברשתות החברתיות. כלומר, שהאתר ימצא כרלוונטי בעיני הגולשים עד כדי המלצה עליו לחברים או שיתוף הלינק ופרטי האתר במקומות שונים, כמו פייסבוק, אימיילים, טוויטר וכדומה.

מה חשוב לדעת כשכותבים תוכן לאתרים?

בעת כתיבת תוכן לאתרים חשוב לזכור שהתוכן צריך להיות מקורי, אינפורמטיבי, לעורר עניין בקורא, להיות בעל ערך מוסף הן לאתר, הן לקורא והן למידע שקיים בגוגל. בפועל זה אומר כי כל מאמר שנכתב רצוי שיהיה ממוקד בנושא אחד. לא כדאי להתפרס במאמר אחד על מגוון נושאים, אלא להקדיש לכל נושא מאמר אחד או סדרת מאמרים. כתיבת תוכן לאתרים דורשת טיוטות

כמו כן, מומלץ שהנושא שעליו נכתב המאמר יופיע הן בכותרת העיקרית והן בכותרת המשנה ויכיל לאורכו מילות מפתח מרכזיות לקידום האתר במנועי החיפוש. מילות החיפוש הן, למעשה, המילים הפופולריות שבאמצעותן הגולשים מחפשים בגוגל. כך למשל, אם האתר שלכם מוכר מוצרי חשמל, כותב התוכן צריך להיכנס לראש של הגולשים ולשער כיצד הם מחפשים מוצרי חשמל ברשת: “מוצרי חשמל במבצע”, “הנחה על מוצרי חשמל” וכך הלאה, ואת המילים והמשפטים הללו יש לשלב בטקסט מספר פעמים, באופן רציף והגיוני.

לבסוף, בל נשכח שכתיבת תוכן לאתרים כוללת את המגבלות שלה. קריאה ממסך מחשב או ממסך של סמארטפון היא לא נוחה לעיניים כמו קריאה של ספר או עיתון. על כן ישנו הצורך לעזור לגולשים לקרוא עד הסוף, ולא להתייאש באמצע ולצאת מהאתר. המשמעות של כך היא שהמאמר הנכתב צריך לשלב תמונות, להיות מחולק לפסקאות קצרות עם כותרות מנחות, רשימות והבלטות ולפעמים אפילו סרטונים.

פנייה לשירותי כתיבת תוכן לאתרים

אם אתם חשים שהמשימה של כתיבת תוכן לאתרים מורכבת מדי בעבורכם, תמיד אפשר לפנות לשירותיהם של כותבים מקצועיים, החיים את תחום קידום האתרים דרך הפקת תכנים מקצועיים, כמו חברת Right4U. החברה מחזיקה צי ענק של כותבים לאתרים שמכירים את כל החוקים והכללים של כתיבה לאתרים, דפי נחיתה, באנרים, קמפיינים פרסומיים וכך הלאה. הכותבים של חברת Right4U צועדים קדימה עם ההשתנות וההתפתחות התמידית של תחום קידום האתרים ויודעים כיצד לכתוב את התוכן המתאים ביותר לצרכי הלקוח. בהתחייבות!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן