כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

מקצוע עריכת הדין בארץ הוא אחד מהמקצועות האקדמיים הנפוצים שקיימים כיום. בישראל יש מספר גדול במיוחד של עורכי דין פעילים המתחרים זה בזה על הלקוח הבא. עורכי הדין כיום משקיעים לא רק בכרטיס הביקור שלהם, אלא מבצעים השקעה רבה באתר אינטרנט נגיש במיוחד – מה שהופך את התחרות לקשה עוד יותר.

מה יש באתרי האינטרנט של עורכי דין בארץ ובעולם?

עורכי דין בארץ ובעולם, בשל התחרות ובשל הנושאים המורכבים בהם הם עוסקים, הופכים את האתרים שלהם למקומות בהם הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו למצוא את כלל המידע הדרוש להם. על האתרים להיות קלים לניווט וידידותיים לגולשים.

אם יש לעורכי הדין אתרים מושקעים מדוע צריך כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין?

ישנן מספר סיבות שבגינן מוטב להשתמש בשירותי כתיבת תוכן לאתרים של עורכי דין:

הנגשת התוכן – הרי זה נכון שעורכי דין רבים ממלאים את האתרים שלהם בתוכן. עם זאת התוכן לעיתים משתמש בשפה משפטית וסבוכה מידי עבור לקוחות שהינם ‘הדיוטיות’ לא מבינים את המושגים המשפטיים. כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין מפשטת פעמים רבות את אותם מושגים והופכת אותם נגישים יותר עבור הקהל הרחב.

שיווקיות – למרות שעורכי דין מוכשרים בשכנוע, הם עדיין מורגלים לעשות כן ברוב המקרים אל מול בית המשפט, ולאו דווקא באמצעות המילה הכתובה. כותבי תוכן שיווקי יודעים לקחת את המסרים ולהפוך אותם לשיווקיים יותר. משימה זאת מתבצעת בדרך כלל באמצעות הפיכת הטקסט לקליל יותר, אינפורמטיבי יותר ובעל הנעה לפעולה. באמצעות מילים נכונות יודעים הכותבים השיווקיים להוביל את הגולש אל שיחת הטלפון או יצירת הקשר הראשונה עם עורך הדין.

זמן יקר – עורכי דין עסוקים בדרך כלל בפגישות עם לקוחות, הופעות בבית המשפט ונסיעות בארץ ובחו”ל. בשל כך סובלים אותם עורכי דין מהעדר זמן יקר לכתיבת מאמרים ואינפורמציה שיווקית לאתר שלהם. במקרים מסוג זה חשוב לפנות לחברה העוסקת בכתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין על מנת שזאת תבצע את המלאכה. ישנם מקרים שעורכי הדין מעבירים את הנושאים הרלוונטיים והחשובים עבורם לאתר או מאמרים מקצועיים שהם כתבו – והחברה כותבת ומשכתבת את המאמרים והתכנים השיווקיים.

כתיבת תוכן לאתרי עורכי דין

כמה תוצאות תקבלו כשתערכו חיפוש בגוגל על המלים “שירותי עריכת דין”? נסו. זה מחכים מאד.
לא פלא שקיימים אתרים רבים כל כך של עורכי דין- זהו אחד התחומים הצפופים ביותר בישראל. עם מספר רב של עורכי דין המתחרים על כל לקוח, מה יגרום ללקוח שלכם לבחור בכם? ועוד לפני כן – לדעת עליכם?

כרטיס הביקור של העידן החדש

הכירו את כרטיס הביקור החדש של עורך הדין – אתר האינטרנט. כשהלקוח הבא שלכם מחפש מידע על דיני עבודה, הסכמי גירושין או פתרון בעיות עם רשויות המס, הוא צריך להגיע לאתר שלכם, ולמצוא שם מאמרים קולחים, בהירים ועדכניים שעונים על הצורך שלו. אתם חייבים להגיע לראש הרשימה במנועי החיפוש. וכדי שזה יקרה, אתם צריכים שהתוכן באתר שלכם יענה על הנקודות הבאות:

  • בהירות. הגולש צריך להישאר באתר, ולקרוא את התוכן שהכנתם עבורו. לצורך כך עליו להבין את הנאמר שם. במלים אחרות? את הביטויים המקצועיים השאירו לפסקי הדין ולחוות הדעת המשפטיות שאתם כותבים. שפה משפטית מורכבת אינה מתאימה כאן.
  • מקצועיות. נכון, התוכן המקצועי אמור להיות מובן גם למי שאינו עוסק במשפטים בחיי היום יום. אך כדי שהלקוח ייתן בכם אמון, וישכור אתכם לייצג אותו, עליו להשתכנע שאתם יודעים על מה אתם מדברים. תוכן מקורי, עדכני ורלוונטי, חיוני עבור האתר שלכם.
  • מילות חיפוש. נכון. זה לא התחום שלכם. אבל זה קריטי- גם עבור הגולשים וגם עבור מנועי החיפוש. השקיעו בלמידה אודות מילות החיפוש שיגרמו לקידום האתר שלכם לראש הרשימה, או שכרו מישהו שיעשה זאת עבורכם.

שיווק לעורכי דין – שני כובעים, שני אנשים

בואו נעשה סדר בעניין: תעודת עורך דין מוענקת לאדם שעבר בהצלחה מבחנים מייגעים ושנות לימוד ארוכות. במשפטים.

עורך דין לא נדרש ללמוד על קופירייטינג או שיווק. וכך זה צריך להיות. כשכל אחד משקיע את המקסימום בתחומו, התוצאה היא נהדרת.
עורך דין יכול, כמובן, לנסות לכתוב תוכן שיווקי עבור האתר שלו. מה יקרה? אולי התוכן ייצא שיווקי, מובן לכל גולש, ומניע לפעולה. אבל אולי לא. במקרה שלא – התוצאה המצערת תהיה השקעת זמן רב באתר עמוס ידע משפטי, שאינו ברור ואינו ממיר גולש ללקוח.

התפקיד שלנו, התפקיד שלכם

כדי להפוך את הגולש האקראי ללקוח הזהב הבא שלכם, כדי להפוך אתכם לאוטוריטה בתחום רווי המתחרים – אתם צריכים שירות כתיבת תוכן מקצועי.

זה התחום שלנו. עם ניסיון של עשר שנים בכתיבת תוכן מוביל לפעולה בעברית ובשפות זרות, יש לנו את הידע, הניסיון והכלים לגרום לכם לבלוט ולהשפיע, באתר, בבלוג, בכתבות, או בכל דרך כתובה שתבנה את התדמית שלכם.
אנחנו כאן כדי שהלקוחות שלכם יידעו עליכם, יתנו בכם אמון, ויבחרו בכם לייצג אותם. אז יגיע התור שלכם, להוביל את הלקוח בדרך לניצחון המשפטי הבא שלו- ושלכם.
פנו עכשיו להצעת מחיר משתלמת!

באילו מקומות ניתן להעביר את התכנים?

כיום מלבד אתרי האינטרנט מעבירים עורכי דין את התכנים שלהן במספר פלטפורמות: בפורטלים, בבלוגים, דרך סרטונים, כתבות תדמית, ראיונות לתקשורת ועוד. כלל הפלטפורמות הופכות את עורכי הדין למוכרים ופופולאריים יותר. לפני כל פרסום חשוב תמיד להיעזר בכתבים שיווקיים לכתיבת כל תוכן, ולדאוג כי התכנים יהיו גם מעוצבים וגם עשויים ללא רבב.

מה עושים כשרוצים לעשות זאת לבד?

אם בכל זאת החלטתם אתם כעורכי דין לכתוב את התכנים שלכם לבד חשוב להיזהר משפה גבוהה מידי, להימנע מהעמסת מושגים משפטיים, ולנסות להבין מהם הנושאים שמטרידים את הלקוחות העתידיים שלכם, ולהתמקד בהם בכתיבה.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן