כלים שימושיים לכתיבת עבודה אקדמית

כלים שימושיים לכתיבת עבודה אקדמית

ריכזנו עבורכם מאגר כלים שימושיים ויעילים שיכולים לעזור לכם רבות בדרך לכתיבת עבודה אקדמית.

עזרים לכתיבת עבודה

  • גוגל סקולר (scholar) – מנוע חיפוש מקוון מבית היוצר של גוגל, הממפתח את הטקסט המלא של ספרות מחקרית ממגוון רחב של הוצאות ובמקצועות שונים.
  • ULI – הקטלוג המאוחד של ספריות ישראל (ULI) מכיל יותר מ-9 מיליון רשומות ביבליוגרפיות מתוך הקטלוגים של הספריות האוניברסיטאיות, מרבית ספריות המכללות ומספר ספריות חשובות אחרות. הרשומות הן בפורמט בין-לאומי ומרביתן כוללות קישור לקטלוג המקומי של המוסד, שם ניתן לעיין בפירוט יתר.
בנוסף לרשימת אנציקלופדיות ומילונים באתר של רייט פור יו תוכלו למצוא טיפים חשובים לכתיבת עבודות אקדמיות.

Adobe Reader – אדובי רידר היא תוכנה מבית אדובי מערכות המאפשרת צפייה בקובצי PDF והדפסה שלהם. היא זמינה להורדה ללא תשלום באתר הרשמי של אדובי.

  • סנופי ניקוד אוטומטי – נקדן הינה תוכנה לניקוד אוטומטי המזהה אחוז גבוה של המילים בעברית בכתיב מלא וחסר, בנטיות שונות ובתוספת אותיות שימוש. מנוע הניקוד זמין כתוסף לוורד או כנקדן אונליין באתר. התוכנה מאפשרת לנקד ממילה בודדת ועד מסמך מלא תוך שהוא משתדל לבחור את אפשרות הניקוד השכיחה והמתאימה ביותר.
  • פאר – ספרים שלמים וחומרי לימוד מבית האוניברסיטה הפתוחה, חינם, פתוחים לציבור.
  • אוצר אקדמי – המאגר הגדול ביותר למאמרים מתורגמים לעברית.

אנציקלופדיות ומילונים

  • ויקיפדיה – ויקיפדיה היא מיזם רב לשוני לחיבור אנציקלופדיה שיתופית, חופשית ומהימנה, שאותה כולם יכולים לערוך. ויקיפדיה מבוססת-ויקי שכוללת גם מידע עכשווי ועדכני. חופשי – פירושו “חופשי לשימוש, עריכה, העתקה והפצה”. ויקיפדיה היא יצירה שפותחה ומפותחת באופן שיתופי במספר רב של לשונות. היא מנוהלת ומתופעלת בידי מוסד ללא מטרות רווח, קרן ויקימדיה.
  • מורפיקס – המילון הדו-לשוני (עברי-אנגלי אנגלי-עבר) המקוון של מורפיקס, הוא מוצר מבית היוצר של Melingo. המילון כולל ניקוד מלא, ניתוח מורפולוגי, תרגום מדויק ועדכני של עשרות אלפי מילים, צירופי מילים וביטויים מכל רובדי השפה. מילון מורפיקס איננו רק כלי תרגום, אלא גם אמצעי יעיל ופשוט לחיפוש מקיף ברשת האינטרנט, בעברית ובאנגלית, דרך מנועי החיפוש המובילים בעולם. כל מה שצריך לעשות כדי להפעיל את מילון מורפיקס הוא להקליד מילה או מילים (עד4 מילים), ללחוץ ולקבל תשובות מלאות בשנייה.
  • מילון מושגים בגנטיקה – האתר הישראלי לפיגור שכלי מציג רשימת ארוכה של מושגים בגנטיקה עם פירוט קצר על כל מושג. האתר כולל את שמו העברי ושמו הלועזי של המושג.
  • מילון מונחים פיננסיים מבית וואלה עסקים – האתר וואלה עסקים מציג בצורה מסודרת את רוב המונחים הפיננסיים הקיימים בעולם העסקים. לכל אחד מהמושגים יש פירוט קצר וענייני וניתן בקלות לאתר את המושג הנדרש.
  • מילון מונחים ברפואה – דר’ צבי ליס, ערך עבורנו באתר “דרך חיים” מקבוצת שירותי בריאות כללית, מושגים ומינוחים מעולם הרפואה. דר’ ליס הינו מומחה ברפואת המשפחה ובעל תואר שני בבריאות הציבור, מרצה באוניברסיטת בן גוריון במחלקה לרפואת המשפחה ובמנהל מערכות בריאות.

צריכים עזרה אקדמית?
תקועים עם אין סוף עבודות?

אחרי עשור בתחום פיתחנו את שיטת “היד ביד”.

שיטה חדשנית המעניקה לכם הסטודנטים שותף מקצועי ופעיל שיכתוב איתכם יחד את העבודה בצורה מקצועית ומהירה.

לחצו לפרטים נוספים

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

מאגר עבודות אקדמיות לדוגמה

כנסו עכשיו! אלפי עבודות אקדמיות לדוגמה

או.. הזינו פרטים בטופס

לסיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

דילוג לתוכן