איך לנהל את הזמן כשעובדים מהבית

איך לנהל את הזמן כשעובדים מהבית

איך לנהל את הזמן כשעובדים מהבית

ניהול נכון של זמן לכותבים ומתרגמים שעובדים כפרילנסרים מהבית

רבים מאתנו חולמים לחיות בלי “בוס” על ה”ראש”. לקום בבוקר מאוחר, לשתות בנחת כוס קפה, ולצאת לטייל עם הכלב. אחר כך, לצאת לבילוי בחוף הים. ובזמן הזה- לצחוק בלב על מי שנוסעים מוקדם בבוקר לעבודה.

חלק מאתנו, פעלו להגשמת החלום, בכך שהפכו לכותבים או מתרגמים העובדים מהבית. נשמע נהדר? נשמע חלום? לא חייבים לקום בשש בבוקר, ולהיתקע בפקקים של גוש דן. אבל, כל מי שהופך לאדון לעצמו ועובד מהבית, מגלה שאין לו חופש תמידי. אם חשבתם שתוכלו לבלות כל היום בחוף הים, במסעדות, או לבלות עם הכלב בפארק, פשוט טעיתם.

רבותי- “אתם מנהלי העבודה של עצמכם”:

למעשה, יש לכם בוס חדש “על הראש”. בוס שהכי מכיר אתכם טוב: אתם בעצמכם. עליכם להפוך לאדון של עצמכם, ולקבוע לעצמכם סדר יום ברור ומובנה. עליכם להבין, שיש לכם מכסה יומית של שעות עבודה. אבל- את שעות העבודה הללו, אתם עושים מהבית הממוזג והנעים.

אבל הצ’ופר- לא ידחפו לכם משמרת נוספת:

סביר להניח, שאם תעבדו טוב בשעות שהקצבתם לעצמכם, תוכלו לסיים אחר הצהריים את העבודה. ואז תוכלו לשמוח שאין לכם “בוס” שמשאיר אתכם למשמרת נוספת של כמה שעות. שאין לכם לחץ. עדיין- אתם תרגישו חופשי.

ההמלצה: לעבוד משרה מלאה מהבוקר, ולבלות אחר הצהריים:

ההמלצה הכי טובה לפרילנסים שעובדים מהבית בכתיבת תכנים או בתרגום, היא לעבוד בשעות הבוקר. אז אני צריך לקום מוקדם אם אני עובד מהבית? ההמלצה היא שכן. כדאי לך להתחיל את יום העבודה ב8 או לכל המאוחר 9 בבוקר. כך, יש לך את כל השקט הנפשי לשבת לעבוד. בדרך כלל, בשעות הללו החברים שלכם יהיו בעבודה. כאשר תסיימו ב2 בצהריים, או ב4 את העבודה, תוכלו להתחיל לחגוג.

סיימתם את יום העבודה שלכם? תוכלו ללכת לבלות בים, במסעדה. להרגיש את החופש. בזמן שהחברים השכירים שלכם יישארו לפעמים עד 6 או 7 בעבודה.

ליצור סביבת עבודה שקטה: אחד מהיתרונות של עבודה מהבית, הוא האפשרות ליצירת סביבה שקטה. בבוקר יש שקט ושלווה בבית. נצלו את השקט והשלווה לצורך העבודה. כתיבה ותרגום דורשים הרבה ריכוז. כדי שלא יהיה לכם “פשלות” בפרויקט, עליכם לשמור על “שקט” שקט” ו”שקט”.

ואם יש לי סידורים בבוקר?

אחת מהטעיות של פרילנסרים העובדים בכתיבה או תרגום מהבית, היא החשיבה שהם יכולים כל הבוקר לבלות בסידורים: ללכת לבנק, ללכת לדואר, ושאר הסידורים. אולם, זוהי טעות. אחרי הצהריים, יהיה לך “פחות ראש” לפרוייקט. בערב תהיה עייף מהסידורים. או תרגיש ש:”למה אני אהיה הפראייר שעובד בערב”? לכן, כדאי לך לדחות את כל הסידורים לשעות אחר הצהריים. אם יש לך סידור דחוף ביותר לבצע, יהיה עליך להשלים אחר הצהריים או בערב את זמן העבודה.

תכננו לעצמכם לוח הספקים:

רציתם שלא יהיה לכם “בוס” אחד על הראש? כתור פרילנסרים, קיבלתם כמה “בוסים”. על מנת שתספיקו לתת לכולם שירות מקצועי ומהיר, הכינו לעצמכם לוח משימות. כן, זהו זהו לוח הדומה ללוח מערכת השעות כשהיינו תלמידים בבית הספר. תכננו את לוח שעות העבודה השבועי שלכם. רשמו בו את זמני העבודה המדויקים לכל לקוח. חלוקת הזמנים ללקוחות, תהיה לפי היקף העבודה, היקף הפרויקט של אותו לקוח, ולפי הדחיפות שיש בין הלקוחות השונים. אם תיצרו לכם לוח עבודה מסודר, שעות העבודה שלכם מהבית יהיו יעילות ורציניות.

 

נשמח לתגובותיכם כאן למטה עם טיפים משלכם!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן