טיפים לסיכום מאמרים

טיפים לסיכום מאמרים

טיפים לסיכום מאמרים באדיבות המקצוענים של Right4U 

סטודנטים רבים בארץ ובכל רחבי העולם מתבקשים כחלק מתכנית הלימוד – לסכם מאמרים. המאמרים שיש לסכם הם בדרך כלל מאמרים המנוסחים לאקדמאים ולכן לעיתים ישנו קושי בתהליך סיכום המאמרים. הקושי שמתגלה אצל סטודנטים רבים עלול לגרום לעיכוב בקבלת התואר וכישלון במספר מקצועות. אז כיצד מסכמים מאמרים בצורה טובה? המומחים של חברת Right4U נותנים לכם מספר טיפים לסיכום מאמרים.

על מנת לסכם מאמרים חשוב לדעת לסכם טקסט שמכיל מידע. על מנת לעשות כן חשוב לבצע מספר שלבים קריטיים בתהליך:

אספו מידע – איסוף המידע משמעותו להבין מהו נושא המאמר ומה נאמר בו. חשוב להבין מהי מטרת המאמר וכיצד מסביר כותב המאמר את המידע תוך העברתו. באיסוף המידע יש לשים לב לדרך בו מועבר התוכן שנמצא במאמר. בדקו האם הוא מועבר בצורה של טקסט רצוף, השוואת נתונים, הצגת דוגמאות, תיאור, שטיחת המידע על גבי הטקסט ועוד. יש לבצע קריאה מעמיקה מספר פעמים של הטקסט שנמצא במאמר בריכוז מלא.

אבחנה בין פסקאות המאמר – לאחר שקראתם את המאמר חשוב לשים לב לכל פסקה ובמה היא עוסקת. הפסקאות הן קטעי טקסט שונים שתפקידם להעביר מידע תוך הפרדה בין נושא לנושא. המשפטים בפסקאות השונות יהיו ברוב המקרים קשורים לאותו נושא במאמר.

הבינו מה כולל סיכום המאמרים – על מנת לסכם מאמרים יש להבין מה דורש סיכום. בדרך כלל סיכום למאמרים אקדמאים יכלול את תמצות הדברים שמועברים אל קורא המאמר. התמצות לא יכלול דוגמאות שנמצאות במאמר, אלא ידגיש את האלמנטים החשובים ויעביר את המסר בצורה ברורה.

רוצה לקבל סיוע מעשי בכתיבת העבודה תוך שמירה על יושרה פנימית

הדגישו משפטי מפתח – אחד הטיפים הטובים בין טיפים לסיכום מאמרים הוא סימון של משפטי מפתח. חשוב להבין מהם המשפטים החשובים בפסקאות השונות ולסמן את משפטי המפתח במרקר על מנת שאלה יבלטו. המשפטים הם המשפטים שמבהירים בצורה תמציתית את הנושאים והנקודות החשובות שבמאמר.

סיכום מאמרים - סטודנטים

טיפים נוספים בהקשר זה:

 

כתבו חמישה משפטים עיקריים – חשוב לכתוב בסיכום המאמרים חמישה משפטים עיקריים ומשם להרחיב את ההסבר על כל משפט. חשוב לאחר כתיבת המשפטים לבצע הקשר בין כלל המשפטים על מנת שיתחברו, והשתמשו במילות קישור מתאימות. שמרו על מילות קישור נכונות בין המשפטים השונים כמו למשל: כאשר, גם אם, למרות ש, לעומת זאת, להפך, לאחרונה, בזמן ש, ועוד. מילות הקישור עליהם להתאים להקשר שבין משפט למשפט.

מלאו אחר דרישות הכתיבה – לפני כל עבודה אקדמית או סיכום מאמר, נכתבות דרישות שיש לעקוב אחריהן. עקבו אחר הדרישות ומלאו אחריהן צעד אחר צעד. שימו לב כי גם אלמנטים שאינם נראים חשובים כמו יישור הטקסט, סוג הפונט וגודלו עלולים להשפיע על הציון הסופי במידה ולא נעשו כיאות.

תכננו נכון את לוח הזמנים שלכם – סטודנטים תמיד עסוקים ותמיד מוטלות עליהם חובות לימודיות כאלה ואחרות. עם זאת חשוב להקדיש למאמר שאותו עליכם לסכם את הזמן הראוי. אל תשאירו את סיכום המאמר לסוף.

היעזרו בחברים – אם אתם מתקשים בסיכום המאמר רצוי לנסות ולהיעזר בחברים. נסו להבין מה הם מבינים מהמאמר, מה הם האלמנטים שיש להדגיש ומהם הנושאים המרכזיים שלדעתם יש להדגיש בסיכום המאמר.

שירות סיכום מאמרים מחברת Right4U

אם אתם בכל זאת מתקשים בסיכום מאמר, או שאינכם מוצאים זמן לעשות כן, תוכלו להיעזר בשירותי סיכום המאמרים שלנו. השירות מאפשר לכם לפנות זמן למבחן אחר או עבודה שנמצאת ראשונה בסדרי העדיפויות שלכם. המאמרים שלנו נכתבים על ידי אנשי מקצוע מעולים בתחומם ומוגשים לכם תוך עמידה בלוח זמנים זריז במיוחד.

בחרו את האפשרות המתאימה להצעת מחיר חינם תוך מספר דקות והתחלת התהליך

רוצה סיוע בכתיבת העבודה האקדמית שלך ביושרה?

מאגר עבודות אקדמיות לדוגמה

כנסו עכשיו! אלפי עבודות אקדמיות לדוגמה

או.. הזינו פרטים בטופס

לסיוע בכתיבת עבודה מקורית ללא סיכונים מיותרים!

דילוג לתוכן