איך לכתוב פרופיל חברה – מספר עצות טובות

איך לכתוב פרופיל חברה – מספר עצות טובות

פרופיל חברה מסייע לנו לתאר את העסק שלנו בצורה תמציתית אך יעילה. באמצעות כתיבת פרופיל חברה ראוי תוכלו לקבל תוצאות טובות בכל הנוגע ליצירת קשרים עסקיים משמעותיים ומניבים. לכן חשוב שהוא יהיו כתוב נכון.

אז איך לכתוב פרופיל חברה? צוות המקצוענים של Right4U מספק את כל התשובות בהמשך.

לפני הכל – מדוע אנו זקוקים לפרופיל חברה?

פרופיל חברה הוא תוכן שצריך להיות בכל אתר תדמית. תוכן זה הינו תוכן קצר וקולע, שמטרתו  להציג את העסק בצורה עניינית וקולעת אודות העסק, לדבר על העיסוק העיקרי שלו ומטרותיו.

חשוב לדעת כי פרופיל חברה מופיע לעיתים קרובות גם בעלונים, או בפליירים והוא מוכר בשם אחר באתרי אינטרנט כמו ‘אודות’ ”על החברה’ ‘ועלינו’.

מה צריך פרופיל חברה להכיל?

פרופיל חברה עליו להכיל ניסיון, עבר, לספר מי הבעלים של החברה, כמה שנים העסק קיים, אילו מחלקות קיימות בה, ומהם תחומי ההתמחות שלה. אם העסק שלכם הוא One Man Show משמע עסק של אדם אחד, הפרופיל עליו לדבר על בעל העסק, והוא צריך להיות מעיין קורות חיים משודרגים בהם מוצג האדם וניסיונו העשיר בצורה מקורית ומכירתית.

פרופיל עסקי

כיצד כותבים פרופיל חברה?

כאשר רוצים לדעת איך לכתוב פרופיל חברה, יש להבין בראשית כי הפרופיל עליו לדבר על העסק, החברה או על בעלי החברה, אבל עליו להתמקד ביכולת של החברה להועיל ללקוח. חשוב לדעת שהפרופיל צריך להתמקד בתועלות של העסק ללקוח, ובמה שהוא יכול להציע לו.

הפרופיל תפקידו לא להיות ‘שיר הלל’ לבעלי החברה, אלא להציג את הניסיון של בעל החברה ובכך להסביר לגולש במה הניסיון של בעל העסק או החברה יכולים לסייע לו למטרותיו.

פרופיל החברה עליו להתמקד ביתרונות של ניסיון החברה והתועלות שלה ללקוח, ופחות לדבר בשבחיה של החברה.

מה כותבים בפרופיל חברה?

כעת, לאחר שהבנתם את מטרתו של פרופיל חברה הגיע הזמן לגשת אל כתיבת התוכן. בתוכנו של פרופיל החברה אנו כותבים תיאור קצר של העסק או של החברה, מועד הקמת החברה, ותמצית השירותים שהיא מציעה.

את פרופיל החברה כותבים בגוף שמתאים לעיסוק בו אתם עוסקים. אם מדובר בחרה גדולה כמו למשל במפעל – התוכן ייכתב בדרך כלל בגוף שלישי.

אם מדובר בקוסמטיקאית, אז ההמלצה היא לדבר בגוף ראשון. הפנייה משתנה מפרופיל לפרופיל ויש לשים לב לפנייה המתאימה ביותר.

יש להוסיף את החזון של החברה, משימתה וערכיה בתיאור קצר וענייני וזאת במידה ויש תיאור מספיק טוב עבור אלמנטים אלה. יש להוסיף פרטים בצורה מקורית על מנהלי החברה ותפקידיהם עם ניסיון רלוונטי פירוט מקצועי והשכלה.

לאחר מכן יש להוסיף מספר משפטים הכוללים נתונים על הכנסות עובדים בחברה שווי שוק, פטנטים ועוד הרשומים על שמה של החברה.

עוד יש להוסיף את יתרונות החברה, החוזקות שלה מול החברות המתחרות, תכונות בולטות, הצלחות ופרטים חשובים שהופכים אותה לטובה יותר.

לבסוף יש להניע את הגולש לפעולה – משמע, לקרוא לו ליצירת קשר, השארת פרטים, להצטרף לעמוד העסקי, לרכוש שמוצר ועוד .

לסיכום, פרופיל חברה ראוי שיהיה לכל עסק, בין אם אתם מולכי כלבים לבין אם אתם מקימים עסק להנפקת כרטיסי אשראי. הפרופיל עליו להיות כתוב נכון, וחשוב לשכור את אנשי התוכן המתאימים לעשות את העבודה.

אנו ב Right4U כותבים פרופיל חברה בצורה מקצועית, ויחד עמכם מובילים אתכם להצלחה.

פרופיל חברה לדוגמא

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים על פרופיל עסקי?

דילוג לתוכן