קידום אתרים באנגלית: הרבה מעבר לתרגום תוכן בלבד

קידום אתרים באנגלית: הרבה מעבר לתרגום תוכן בלבד

קידום אתרים באנגלית: הרבה מעבר לתרגום תוכן בלבד

קידום אתרים באנגלית הוא תהליך אופטימיזציה של אתרים באופן המאפשר לגוגל לזהות בקלות את קהל היעד שאליו מכוון תהליך הקידום. במקרים בהם חלק ניכר מהמבקרים באתר הם דוברי אנגלית, יתכן שהגיע הזמן לבצע כמה שינויים באתר על מנת ליצור חוויה טובה יותר עבור כל המבקרים דוברי האנגלית שמגיעים לאתר.

תהליך קידום אתרים נשמע אולי כמו מושג זר לחלוטין, אבל אנשים רבים מכירים את התהליך יותר מכפי שהם מאמינים. ניתן לחשוב על קידום אתרים בינלאומי כעל מיקוד גיאוגרפי, אבל במקום לבצע אופטימיזציה של האתר על מנת למשוך תנועה מהעיר או המדינה שלכם, אתם מבצעים אופטימיזציה עבור קהל דובר אנגלית.

מה זה קידום אתרים באנגלית?

לפני שמתחילים תהליך קידום אתרים באנגלית, חשוב להבין את מאפייני השפה ולהגדיר נכון תוכנית של קידום אתרים בינלאומי. התהליך מבוסס על אופטימיזציה של אתר להנעת תנועה אורגנית.

אם, למשל, בעלי עסקים מספקים שירותים לאנשים בארצות הברית, קנדה, אנגליה ואוסטרליה, ארצות שבהן השפה המדוברת העיקרית היא אנגלית, מומחי קידום אתרים מבצעים קידום אתרים רב אזורי.
רגע לפני שנמשיך, חשוב להזכיר בקצרה שהמטרה הסופית של קידום אתרים באנגלית היא גיוס תנועה אורגנית שיש לה פוטנציאל גבוה להמרה.
חשוב להבין את הנקודה הזו, מכיוון שהליך קידום אתרים בינלאומי מניב רווחים גבוהים כשהוא מתבצע במקצועיות על ידי המומחים בתחום, ואם אתם מעוניינים לגרוף חלק מהרווחים האלה, כדאי שתמשיכו לקרוא!

למה כדאי להתחיל תהליך קידום אתרים באנגלית?

קידום אתרים באנגלית מתבצע במטרה להצמיח עסק, בשיטה מצוינת, שיתכן שהמתחרים שלכם אינם נוקטים בה.
כפי שבעלי אתרים רבים יודעים, מרחב כלי קידום אתרים בינלאומי הוא תחרותי ביותר, אבל מכיוון שאסטרטגיית שיווק דיגיטלי באנגלית, כשהיא מבוצעת על ידי סוכנות שמתמחה בפרסום ושיווק באינטרנט, מאפשרת לצבור במהירות נתח שוק על ידי התמקדות בשווקים שהמתחרים שלכם אינם מתמקדים בהם, היתרון ברור: אתם בוחרים היטב איפה להשקיע את מאמצי השיווק הדיגיטלי שלכם.

מיקוד גיאוגרפי בינלאומי

אם המטרה של תהליך קידום אתרים באנגלית היא ליצור אתר באנגלית בלבד, כלומר, כזה שמכוון באופן פרטני לקהל דובר אנגלית, המשימות העיקריות שלכם להשגת מיקוד גיאוגרפי בינלאומי הן משולשות:

  • ציון המדינה או אזור היעד עם מבנה כתובות אתרים ידידותי.
  • קביעת שפת האתר באמצעות תגי שפה, כלומר, מיקוד לפי שפה.
  • יצירת ותחזוקת תוכן באנגלית, שמשמש כחומר הגלם שישפיע על דירוג האתר בגוגל.

חלק מבעלי העסקים מעוניינים למקד קידום אתר באנגלית למדינה מסוימת. במקרים אלה, מומלץ למקד את תהליך הקידום למטרה אחת או שתיים מתוך שלושת המטרות האלו. 

נניח, למשל, שיש לכם חברת אופנה מקוונת שמתמחה בחולצות טי עם סיסמאות באנגלית. תהליך הקידום יתמקד רק במדינות שרלוונטיות לעסק שלכם, שבהן הקהל דובר האנגלית מהווה נתח משמעותי מהאוכלוסייה.

מבנה כתובת האתר

קיימים כמה מבני כתובות שמשמשות צוות קידום אתרים למיקוד לארץ מסוימת. הכתובות כוללות שימוש בדומיין ברמה העליונה של קוד מדינה, תת-דומיין, ספריית או תיקיית משנה, פרמטרי שפה, או אפילו שימוש בשם דומיין אחר לגמרי.

התמקדות באנגלית באתר

גוגל צריכה להבין שהאתר מוגדר לקידום שפה האנגלית, כשפה העיקרית, באמצעות מטא תגיות שפה, שהן פיסות קוד שמציינות את שפת זמינות התוכן באתר. הנה כמה שיטות עבודה מומלצות שמומחי קידום אתרים באנגלית נוקטים בהם:

  • אפשרויות ניווט מלאות באתר, ידידותיות ונגישות, בשפה האנגלית.
  • הימנעות משימוש בתרגומי מכונות, שפשוט עדיין אינם נחשבים לטובים מספיק.
  • הימנעות משימוש בקבצי Cookie או סקריפטים להצגת גרסאות האתר בשפות שונות. גוגל אינה יכולה לסרוק סוג זה של תוכן דינמי, ויתכן שגם משתמשים אנושיים לא יוכלו לראות אותו.

התאמת התוכן לאנגלית ולתרבות משתמשי היעד

יש להקפיד על אספקת מיד מתאים לקהל היעד. באמצעות שימוש בשפה האנגלית, במטבע ובאזור הזמן המקומי, יחד עם פרטי התקשרות כמו כתובות ומספרי טלפון, אתם שולחים למשתמשים ולגוגל איתותים חזקים שהם במקום הנכון. נציגי סוכנות קידום אתרים באנגלית מתמקדים גם בהבדלי תרבות כשהם יוצרים את העיצוב והתוכן שלכם.
אזורים שונים באתר צריכים להתמקד בהיבטים כמו צבעים, פריסה וסגנון ניסוח באופנים שונים מאוד. כשמבהירים לגולשים דוברי אנגלית, באופן חד משמעי, שהאתר מיועד להם, ניתן להגדיל את הסיכויים שהחוויה שלהם מהשימוש באתר תהיה חיובית.
וזה לא הכול.
חשוב להבין שכשתהליך קידום אתרים באנגלית מיושם כראוי, הוא אמור להיות כמעט בלתי נראה למשתמשים. הם פשוט צריכים לקבל תוכן רלוונטי, בשפה ובאזור שלהם, כך שהתהליך מבוסס במיוחד על סיוע לגוגל להציג את התוכן הנכון לאנשים הנכונים.

בשורה התחתונה, קידום אתרים באנגלית הוא הרבה מעבר לתרגום תוכן

אוקיי. עכשיו הגיע הזמן לפוצץ בועה אחת שמונעת מבעלי עסקים רבים להצליח להשיג תוצאות מעולות מתהליך קידום אתרים באנגלית: התהליך עוסק בהרבה יותר מסתם תרגום תוכן.
חשוב לזכור שתהליך קידום אתרים בינלאומי עוסק בהנעת תנועה אורגנית שסביר להניח שתניב המרה.

אתם מתחילים את התהליך הזה על מנת להרוויח כסף, לכן חשוב שתוודאו שקהל היעד שלכם ירגיש בבית כשהוא מגיע לאתר שלכם, כי אתם רוצים שהוא יבין היטב את המסרים שלכם ויבחר לקנות את המוצרים או השירותים שלכם. שיווק באינטרנט באנגלית הוא שילוב של קידום אתרים רגיל, תוך שיקוף הבדלי תרבות.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן