קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

קידום אתרים אורגני

אם יש לכם אתר ואתם לא עושים לו קידום, זה כמו שיהיה לכם רכב ולא תיסעו בו, בית ולא תגורו בו, בקיצור הפואנטה מתפספסת. לכן אנו ברייט-4-יו לא רק בונים אתרים אלא גם מבצעים קידום אתרים אורגני (תיכף נסביר בדיוק מה זה) למימוש שיא הפוטנציאל שלהם. אנחנו מאמינים שאם השקעתם משאבים – כסף, מאמץ וזמן, מגיע לכם לקצור את הפירות!

חברה לקידום אתרים היא המפתח

במידה והחלטתם לקדם את האתר שלכם, מומלץ לפנות לחברה לקידום אתרים. אם כבר אז כבר. חברה רצינית תחשוב ללא הפסקה איך ניתן למקסם את החשיפה והרווחים של האתר שלכם. וזאת דרך גיבוש אסטרטגיה מתאימה. לא סתם שליפות מהשרוול. דוגמא לאסטרטגיה היא החלטה בשימוש בכתבות חיוביות או לחילופין חשיפה ברשתות חברתיות בקבוצות מסוימות. באופן זה תוכלו לבסס קהל לקוחות שילך ויגדל.

שאלות נפוצות על קידום אתרים באינטרנט

ישנן מספר שאלות שחוזרות על עצמן בתחום של קידום אתרים. החלטנו לרכז אותן עבורכם.

כשאומרים "אורגני" כבר מזמן לא חושבים רק על עגבנייה. למעשה, המילה החמה היום בתחום אתרי האינטרנט היא "אורגני", ובשתי מילים: קידום אורגני.

השאלה הראשונה שקופצת בכל פעם היא: עד כמה זה קריטי?

התשובה היא קריטי כמו גשם לכינרת, כמו שמש לפרחים. בקיצור – קריטי מאד. קידום הוא המקבילה של הפרסום בעולם המקביל לזה האינטרנטי. אם לא מכירים אתכם, אתם פשוט לא שם. למשל אם יש לכם חנות אינטרנטית לכלי נגינה אבל כשכותבים כלי נגינה אתם לא מופיעים בדף החיפוש של גוגל, כלי הנגינה שלכם לא יזוזו לשום מקום.

שאלה נוספת שעולה היא למה צריך לשלם על זה? הרי קידום זה פשוט לשים את הכתובת של האתר בכל מקום אפשרי, לא?

התשובה היא ממש לא! ברגע שגוגל קולט שהקישור לאתר שלכם מופיע כפטריות אחרי הגשם מבלי שהאתר שלכם עונה על הקריטריונים שלו לאתר איכותי (כמו למשל מהירות גלישה ותוכן איכותי), צפו פגיעה. ברגע שאתם נכנסים לרשימה השחורה של גוגל, יהיה לכם קשה עד בלתי אפשרי לצאת ממנה. לכן אתם לא רוצים להיכנס מלכתחילה. זה פחות או יותר כמו להיחשב ספאם. קידום מקצועי מבטיח לכם שתעמדו בקריטריונים של גוגל, ובנוסף לא תמאיסו את עצמכם על הגולשים אלא להיפך תגרמו להם לרצות להגיע אליכם מתוך ידיעה שזה ישתלם להם.

עוד שאלה היא מה זה בעצם קידום?

קידום משמעו כל הפעולות שעושים על מנת להופיע במקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל, רצוי בעמוד הראשון. לשם כך ישנן מגוון פעולות שהעיקריות שבהן: כתיבת תוכן איכותי הן בתוך האתר והן מחוצה לו למשל בצורה של מאמרים באתרים שונים. קידום איכותי למשל יכלול גם מאמרים שאינם שיווקיים אלא בעלי ערך מוסף לגולשים בהיבט של העשרה. פעולה נוספת היא השקעה בממשק של האתר. ממשק שתומך בקידום טוב הוא ממשק פשוט לתפעול. חשוב להבין: ככל שחווית הגלישה (שתלויה בכמה פרמטרים) תהייה טובה יותר, כך האתר יקודם באופן טוב יותר. במילים אחרות – תהיו טובים לגולשים, גוגל יהיה טוב אליכם. ככה זה עובד.

וכמובן – מה המחיר של קידום אתר בגוגל?

התשובה: זה משתנה. תלוי מה הדרישות שלכם? מה המטרות? כל חברה תתאים את המחיר ללקוח הספציפי. מה שכן ניתן לומר הוא שמדובר בתשלום חודשי ולא בסכום גלובאלי כך שאתם יכולים להיות רגועים שאותה חברה תעבוד בשבילכם לאורך זמן.

יש לכם שאלות נוספות? צרו קשר ונשמח לענות!

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני בגוגל זה כל מה שאנחנו עושים כדי שגוגל יקפיץ את האתר שלנו גבוה בעמוד החיפוש שלו.

בטח שמעתם את המושג – קידום אורגני. אם שאלתם את עצמכם מה זה אומר. אנחנו כאן בשביל להסביר.
קידום אורגני הוא תהליך שבאמצעותו אתם בונים קהל לקוחות נאמן שיחזור לאתר שלכם ויביא עמו לקוחות נוספים. זה לא זבנג וגמרנו. זה לא קידום שכולל תשלום לגוגל. וזה לא משהו שרצוי לעשותו לבד, אלא אם כן יש לכם המון זמן והוכשרתם לעניין. 

בקידום אורגני האתר שלכם יקודם בשיטה של SEO, שמשמעה אופטימיזציה של האתר. כלומר להוציא מהאתר שלכם את המיטב. לגרום לכך שהוא יהיה מהיר, יתאים גם לגלישה בנייד, יהיה בו תוכן איכותי עם כותרות ברורות, תוכן שיווקי ותוכן מידעי. תוכן שאנשים יאהבו לקרוא וירגישו שהוא תורם להם. יהיו בו קישורים לאתרים ששווה להיכנס אליהם. יהיו אתרים רציניים שיקשרו אליו. יהיו בו מילות מפתח שיובילו אליו גולשים באופן המהיר והיעיל ביותר. תהייה בו תועלת לגולשים כך שהם יגיעו אליו וגם יישארו בו זמן מה. יהיה בו עיצוב מזמין. כזה שלא יוצר דחייה ולא מקשה על הקריאה. בקצרה, אם גוגל הוא הכלה, בקידום אורגני איכותי האתר שלכם יהיה החתן המושלם. ובתור שכזה גוגל ישים אותו בטופ של תוצאות החיפוש.

סוגי קידום בגוגל

בגוגל יש שני סוגים של קידום – קידום אורגני וקידום ממומן.

קידום אורגני נעשה ללא תשלום לגוגל וכולל את הפעולות שפירטנו בסעיף הקודם שמטרתם אחת – לשפר את חוויית הגלישה לשם מיקום גבוה בתוצאות החיפוש של גוגל.

לעומת זאת קידום ממומן כפי שבוודאי הבנתם משמו הוא קידום שמישהו מממן, והמישהו הזה הוא אתם. בקידום מסוג זה אתם משלמים לגוגל עבור ההצבה של האתר שלכם במקום גבוה בתוצאות החיפוש.

יש לציין שהגולשים ידעו ששילמתם על החיפוש שכן תופיע המילה מודעה ליד הקישור לאתר שלכם. באופן זה ידע הגולש שלאו דווקא האתר שלכם הכי מתאים לו אלא שפשוט שילמתם. יש לכך יתרון אחד משמעותי והוא התוצאה מיידית. יחד עם זאת כמו שאומרים: מה שבא בקלות… יש לשים לב שברגע שתפסיקו לשלם, תיעלמו מאותו מיקום גבוה שהורגלתם בו, ואם לא עמלתם במקביל על קידום אורגני, הרי שתישארו פחות או יותר בידיים ריקות. כך שקידום ממומן יכול להיות טוב, אבל מומלץ לעשותו במקביל לקידום אורגני.

לחילופין אפשר בהחלט להסתפק בקידום אורגני, לזרוע את הזרעים בסבלנות ובהתמדה, ואז לקצור את הפירות. וכאן יש משהו שחשוב לזכור – היות וקידום אורגני לוקח זמן וזמן זה כידוע כסף – קריטי ביותר להפקיד אותו בידיים הנכונות, כלומר בידיים של מומחה לקידום לאתרים. לא פחות!

כאן בשבילכם

מרגישים שאתם יודעים יותר על קידום, אבל עדיין מתלבטים? לא בטוחים שיש לכם מספיק כסף להשקיע, אבל רוצים מאד לראות את ההשקעה שכבר עשיתם מניבה לכם רווחים? צרו קשר ונשמח לחשוב ביחד מהי הדרך הטובה ביותר לשים את האתר שלכם על מסלול ההמראה. נקשיב לכם, נלמד את הצרכים של האתר שלכם, את אופיו הייחודי והתועלת שהוא מציע לגולשים, ונציע מסלול מיטבי על סמך הידע והניסיון שברשותנו. בקיצור, אנחנו כאן בשבילכם.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן