מחירון כתיבת תוכן

מחירון כתיבת תוכן

מחירון כתיבת תוכן

בואו נדבר על הכסף

כמו בכל תחום, גם כשאנו מחפשים תוכן איכותי אנו מעוניינים להשיג את הטוב ביותר – ולא לצאת פראיירים. כתיבת תוכן לאתרים – כמה זה עולה? בואו נדבר על הכסף.

כתיבת תוכן לאתרים היא תחום מורכב, מבלבל ועמוס מתחרים. בהנחה שאינכם מעוניינים בכתיבת תוכן לאתר שלכם בשיטת החאפר המצוי, אנו נתייחס למחירון הקופירייטינג המקובל לכתיבה מקצועית ברמה גבוהה, בדיוק כמו זו שמגיעה לאתר שלכם.

חשוב לציין שכשאנו מדברים על כתיבת תוכן שיווקי המחיר משתנה לפי התוכן המבוקש, ממש כמו מחיר של תפירת חליפה בהזמנה אישית. המחיר תלוי בהיקף ההזמנה (מספר המאמרים), רמת הניסיון והמקצועיות הנדרשת מכותב התוכן, רמת המורכבות של התוכן המבוקש- לא דומה מאמר מקצועי בנושא הדורש ידע משפטי, למשל, לפוסט המבוסס על סיפורו האישי של לקוח החברה.
קיימים פרמטרים נוספים המשפיעים על המחיר, אך בכל אופן ניתן לתת סדר גודל של המחירים לפי סוג התוכן השיווקי המבוקש.

מחירון כתיבה שיווקית

הייחודיות של כתיבה שיווקית היא בכך שמטרתה האחת והיחידה היא לגרום לאנשים להוציא מהכיס את הארנק. כלומר, אם הקופירייטר כתב פוסט, או מאמר, שגרם לקוראים ליהנות, להתרגש, לצחוק או לבכות – אך לא לרכוש את המוצר או השירות, זו אינה כתיבה שיווקית. ייתכן שהוא כתב מאמר תוכן או קידום נפלא – ועל כך בהמשך, כתיבה שיווקית אמורה להניע את הקורא לפעולה.

כתיבה שיווקית לאתרים – דפי נחיתה

השקעתם בבניית אתר, לא כי היה לכם משעמם אחר הצהריים, אלא כדי לחשוף את הלקוחות למה שאתם מציעים. ובכן, תוכן איכותי לאתר הוא הפרמטר החשוב ביותר בנוגע לשאלה האם הגולש האקראי יהפוך להיות לקוח הזהב שלכם. ודף הנחיתה – הדבר הראשון שהוא יראה, חייב להיות מדויק ומגרה, כמו פיצה שיצאה בזה הרגע מהתנור.
כמה זה עולה? בין 0.25 ₪ למילה, עד ל5 ₪ למילה. תלוי במה שאתם מבקשים. פנו אלינו להצעת מחיר מדויקת לצרכים שלכם.

פוסטים שיווקיים בפייסבוק

פייסבוק – הרשת החברתית הלוהטת, היא מקום מצוין להשקיע בו כדי לקדם את העסק שלכם. זה המקום בו נמצאים הלקוחות שלכם, המקום בו כדאי לכם לפגוש אותם, ולגרום להם להבחין בכם, לרצות אתכם – ולקנות. פרסום פוסט בפייסבוק הוא צעד טוב לקראת היעד הזה.
כמה זה עולה? בין 30 ₪ ל150 ₪ לפוסט, בהתאם לאורך הפוסט, הנושא והאיכות הנדרשת.

כתיבת תוכן לאתרים

אנו מעוניינים לבנות מערכת יחסים עם הלקוחות שלנו. מערכת יחסים שתהפוך אותנו לגורם אליו הם יפנו כשירצו להשיג את מה שאנו מציעים.

לצורך כך נשקיע לא רק בכתיבת תוכן שיווקי, אלא גם במאמרי תוכן איכותיים.

מאמרים מקצועיים, מרתקים, מדויקים לצורך, שיגרמו להם לתת לנו אמון ולנו לבסס את עצמנו כאוטוריטה בתחום שלנו, ולכתובת הראשונה שהם יפנו אליה.

מאמרי תוכן לאתרים

זהו התחום המורכב יותר בכתיבת תוכן, ולכן הוא גם יקר באופן יחסי. מאמר תוכן טוב אמור להיות מותאם לצרכי הלקוח, לאפיון הלקוחות, ולהיכתב מתוך הכרות מעמיקה עם תחום הידע הרלוונטי עבורכם. עם זאת, התמורה משתלמת – מאמרים אינפורמטיביים טובים יבהירו לקוראים שאתם יודעים על מה אתם מדברים, ושבעצם, המוצר שלכם הוא מה שהם מחפשים.

כמה זה עולה? בין 0.25 ₪ למילה, עד ל5 ₪ למילה.

כתיבת מאמרי SEO

SEO – קידום אתרים, זה מה שיגרום לכם לצוף על פני שטף המידע הזורם ברשת ולמצוא מקום טוב ברשימת התוצאות במנועי החיפוש. איך מוצאים חן בעיני החברים מגוגל? מאמרי קידום. זה עד כדי כך פשוט. מאמרים רלוונטיים, איכותיים, מעניינים, שמכילים כמובן, את מילות המפתח שיקדמו אתכם.
כמה זה עולה? בין 0.1 ₪ ל0.3 ₪ למילה.

כתיבת תוכן בשפות אחרות

אין שום סיבה שלא יהיו לכם לקוחות מסן פרנסיסקו וגם משנגחאי. בעולם גלובלי כמו זה שלנו זה ממש מתבקש. כמובן, שכאשר אתם פונים ללקוחות אמריקאים, צרפתים או יפנים, עליכם לפנות אליהם בשפה שלהם.
כתיבת תוכן בשפות זרות דורשת, כמובן, יותר מאשר כתיבת תוכן בעברית – היא כוללת הכרות עם השפה המבוקשת, הניואנסים שלה, ומאפייני תרבות מקובלים.
עם כותב התוכן המתאים, תוכלו להפוך את עצמכם לגלובליים.
כמה זה עולה? בין 0.5 ל-5 ₪ למילה.

מה הצעד הבא שלך?

המאמר שזה עתה קראתם נתן לכם מידע על מחירון המקובל לכתיבת תוכן. הצעד הבא שלכם- לשבת עם התכנית העסקית שלכם, ועם הידע על המחירים שרכשתם כעת, ולהגיע להחלטה באיזו דרך אתם מעוניינים לקדם את העסק שלכם.

אנו כאן בשבילכם כדי לכתוב עבורכם מאמרי שיווק לוהטים, ומאמרי תוכן וקידום מקצועיים. להצעת מחיר המותאמת לצרכים של העסק שלכם פנו עכשיו אלינו.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן