3 טעיות נפוצות ביצירת תכנים לאתר שלכם

3 טעיות נפוצות ביצירת תכנים לאתר שלכם

3 טעיות נפוצות ביצירת תכנים לאתר שלכם

בימים בהם הלקוח חכם יותר, יודע לדרוש את מה שמגיע לו ועושה זאת תוך כדי שמירה על ערנות וחשדנות כלפי בתי העסק, יש לרכוש את אמונו ולהניע אותו לפעולה בדרכים שונות. אחת הדרכים לעשות זאת היא ליצור תכנים לאתר האינטרנט, כך שמנוע החיפוש יזהה אותו כאתר איכותי ויסייע לו לטפס במעלה הדירוג. בית עסק שדוגל בקידום אורגני, יזכה לאהדה רבה יותר גם מהלקוחות שיעריכו את העובדה שבעל האתר השקיע מזמנו בכדי ליצור ערך מוסף עבורם.

יצירת תוכן לאתר אינטרנט

העניין הוא שכתיבה היא לא הכל. גם אם נדמה שכל אחד יוכל לפתוח מסמך חדש ב- WORD ולתת למילים לזרום, הרי שההפך הוא הנכון. על מנת ליצור תכנים איכותיים באמת לאתר האינטרנט יש לפנות לחברה המתמחה בכתיבת מאמרים לקידום אתרים ובתכנים אחרים. זאת מכיוון שכשאדם שאינו בקיא בכתיבה ינסה לעשות זאת, הוא עלול לגרום לעצמו נזק של ממש!

אם כן, מהן הטעויות בכתיבת תוכן לאתרים שעלולות לגרום לכם נזק ממשי?

כל אדם שמחזיק באתר אינטרנט יודע שתוכן הוא אחד הדברים החשובים ביותר בעולמות השיווק ברשת. מותגים גדולים בינלאומיים עושים שימוש באסטרטגיית כתיבה שיווקית וכתיבת תוכן לאתרים בכדי לקדם את עצמם מכל בחינה. תוכן איכותי יביא ללקוחות נאמנים שיעריכו מאוד את הערך המוסף שהאתר נותן להם, ואף יניע אותם לפעולה. אך כדאי לשים לב, כי אם התוכן לא כתוב בצורה נכונה הוא יגרום לנזק יותר מאשר יביא תועלת. אם בכל זאת החלטתם לכתוב את התוכן לאתר שלכם בעצמכם, הנה מספר טעויות שכדאי להימנע מהן:

  • תוכן משעמם וחסר ערך – המטרה היא ליצור תוכן מסקרן ומעניין שיגרום לגולשים להישאר זמן רב יותר באתר. מומלץ שלא לשים את הדגש על יחסי ציבור או תוכן תדמיתי, אלא לתת ערך! לדוגמא, אם האתר שלכם מפרסם בדים, כתבו מדריך לתפירה או ליצירות אחרות בבדים הספציפיים בהם עוסק האתר. גם אם לא תתבצע רכישה על המקום, תהיו בטוחים שהגולש יזכור את האתר ויחזור אליו בעתיד.
  • תוכן שאינו מניע לפעולה – אל תקחו את ההנעה לפעולה כמובנת מאליה. הגולשים אוהבים שמניעים אותם, ואם עושים זאת בצורה מקורית ויצירתית – מה טוב! בהרבה מאוד מקרים אגב, גם צמד המילים “צור קשר” יעשה את העבודה, אבל אנחנו ממליצים לשאוף ליצירתיות וחדשנות.
  • תוכן שאינו מכבד – בין אם מסיבות כלכליות או סיבות אחרות, ישנם בעלי עסקים שמעדיפים לכתוב את התוכן שלהם בעצמם. מה לעשות, לא כולנו נולדנו כותבים ובאתרים מסוימים ניתן להיתקל בתכנים מלאים בשגיאות תחביריות ובשגיאות כתיב, מנוסחים בצורה בינונית ושקריאתם אינה זורמת או מובנת. המטרה היא לתמצת את המידע ולהעביר את הפואנטה מבלי למרוח את הקורא.

Right4U – כותבים תוכן שמתאים לכם בול

שירותי כתיבת תכנים לאתרים

הדרך הטובה ביותר להימנע מכל הטעויות הללו, היא לפנות לחברה מקצועית שתכתוב לכם את התוכן האיכותי ביותר שתוכלו לבקש. לחברת Right4U צוות כותבים ממגוון תחומים, בעלי הכשרה וכשרון בתחום הכתיבה. יחד אתכם, נציב את המטרות והיעדים של העסק שלכם ונזרים אליכם תכנים איכותיים, ברמה הגבוהה ביותר.

צרו קשר לקבלת הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן