כוחה של כתיבה שיווקית במשיכת לקוחות לאתר העסק

כוחה של כתיבה שיווקית במשיכת לקוחות לאתר העסק

כוחה של כתיבה שיווקית במשיכת לקוחות לאתר העסק

כתיבה שיווקית משמעה כתיבה של מאמרים תדמיתיים המותאמים אישית לאתר, לעסק, למוצרים או לשירותים אותם המאמר מבקש לקדם. הם כוללים שילוב מורכב, מתוחכם ואלגנטי של חומרי הסברה וכתיבה פרסומית, שיעורר עניין בקורא ויניע אותו לפעולה, כלומר, פנייה לשרותי החברה או ביצוע רכישה.

כל אדם מן השורה יודע מהו כוחו של עולם האינטרנט כיום. לקוחות למדו למצוא מוצרים או שרותים דרך האינטרנט, בנוחות ביתם ולכן כל בעל עסק אמור להשקיע באתר שלו, במוצרים ובשרותים המוצגים על מנת להגדיל את מחזור המכירות שלו. כתיבה שיווקית היא אחת מהדרכים המרכזיות לעשות כן. לא מספיק להשקיע בגרפיקה ובעיצוב האתר ובמוצר איכותי. כיום ישנו הצורך גם בתוכן רב ואיכותי שיקדם את האתר דרך מנועי החיפוש העיקריים וימשוך לקוחות נוספים.

אך לא כל כתיבה באשר היא תספיק. כתיבה שיווקית דורשת היכרות עם חוקי השוק וכללי השיווק באינטרנט. היא דורשת להטוטנות במילים והיכולת לגשר בין צרכי הלקוח לבין היתרונות של העסק, תוך הבלטתם על פני המתחרים. ולבסוף – היא צריכה להיות עדכנית ורלוונטית, מעניינת ומניעה לפעולה, ולטעת בגולש המתעניין באתר את התחושה שהמוצר או השירות בו הוא מתעניין באתר הספציפי הזה עדיף על פני המוצרים המתחרים.

כיצד כתיבה שיווקית מושכת לקוחות לאתר האינטרנט?

שתי הדרכים המרכזיות בהן כתיבה שיווקית מושכת לקוחות לאתר האינטרנט הן: ריבוי תכנים איכותיים בהם מוטמעות מילות חיפוש העוזרות לאתר להתקדם במנועי החיפוש העיקריים, ומרגע כניסת הלקוח לאתר העסק – היכולת של הכתיבה השיווקית להניע אותו לפעולת רכישה, כלומר, יחס ההמרה בין הלקוחות הגולשים באתר לבין אלה המבצעים פעולת רכישה או פנייה לעסק.

בשתי הדרכים הללו, גוגל הוא מילת המפתח. הוא מנוע החיפוש החזק בעולם, והוא הפך לכלי מרכזי לשיווק העסק, הגדלת מחזור המכירות והפיכתו מעסק זניח לעסק משגשג. הכתיבה השיווקית היא הכלי המתווך בין הכוח של גוגל, אתר העסק והלקוח הפוטנציאלי. אך היא היא עושה זאת בפועל?

בדרך הראשונה שצוינה למעלה, כמות ואיכות התכנים היא המימד המרכזי. בעבר, ריבוי תכנים נחשב לפרמטר עיקרי לקידום האתר של העסק בגוגל. המסקנה היתה שככל שישנם יותר מאמרי תוכן באתר נתון – מה טוב. עם זאת, בעקבות העדכון האחרון של גוגל, גוגל פנדה, החלו לשים דגש לא רק על כמות, אלא גם על איכות התוכן באתרים. כלומר, ריבוי תכנים באתר מסוים הוא חשוב, אך על תכנים אלה להיות בעלי ערך מוסף לגולשים, ומסתבר שיש דרכים לבדוק זאת. כתיבת המאמרים צריכה להכיל לא רק מילות מפתח שיווקיות ומקדמות, אלא לספק ערך נוסף אינפורמטיבי לקוראים. בדרך השנייה שצוינה לעיל, גוגל אנליטיקס הוא כלי העזר המרכזי של בעל העסק. גוגל אנליטיקס הוא מערכת חינמית הניתנת להתקנה באתר העסק ומסייעת לו לקבל מידע מדויק על התנהגות המבקרים באתר.

כתיבה שיווקית איכותית וטובה שהצליחה למשוך לקוחות לאתר – לא נעצרת שם. מהרגע שהלקוח הפוטנציאלי נכנס לאתר העסק – הכתיבה הזו אמורה להניע אותו לפעול. היחס בין כמות הגולשים שנחשפו לאתר לבין אלו שפנו בפועל, הוא מה שמכונה בשפה המקצועית “יכולת המרה”. גוגל אנליטיקס יכול לחשוף בפנינו האם הכתיבה השיווקית מוכיחה את עצמה או לא. במידה ויכולת ההמרה אינה גבוהה מספיק, המשמעות היא כי יש לשפר מימדים שונים באתר, כמו עיצובו, נגישותו ללקוח – ומעל הכול – את התוכן. יתכן והתוכן אינו אטרקטיבי מספיק. במקרה הזה – פנייה לאיש מקצוע בעל יכולות מוכחות הוא הכרחי.

מדוע כדאי לפנות לכותב שיווקי מקצועי?

כפי שראינו, המונופול של תאגיד גוגל בעולם האינטרנט הוא בעל חשיבות לכל בעל עסק. הכלים של גוגל הם עוצמתיים ועשויים לעזור לאלו המבינים כיצד להתמודד איתם. אם ברצונכם לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש, למשוך יותר גולשים ולהניע אותם לרכוש את המוצרים או השירותים שאתם מספקים – כתיבה שיווקית היא המפתח לעשות זאת. לפיכך אין להקל במשימה זו ראש.

בעל עסק טרוד באינספור היבטים שונים ואינו יכול להתמודד עם כמות התכנים שעל האתר שלו לייצר בפועל. כמו כן, בעל עסק ממוצע אינו מכיר את כללי קידום האתרים וכללי השוק, על כן אין מנוס מלפנות לעזרתם של אנשי מקצוע שיבצעו את המשימה המורכבת והחשובה הזאת במקומכם.

מכיוון שכתיבה שיווקית היא אומנות לכל דבר, מומלץ להיעזר בכותב מקצועי שמודע לחוקים, לטרנדים ולמגמות בתחום הכתיבה השיווקית, וידע להתאים את התוצר הסופי לאופי העסק ולקהל היעד הפוטנציאלי שלו. רק בעל מקצועיות וותק בתחום יוכל להדגיש את ערכו המוסף של המוצר או השרות שלכם על פני המתחרים. ובאמצעות כוחן של המילים, אותו כותב ידע כיצד להביא לתוצאות המיוחלות ולהתגבר על התנגדויות מצד גולשים אקראיים באתר העסק.

מדוע כדי לפנות לשירותיה של חברת Right4U?

בניגוד לרוב החברות הקיימות בתחום הכתיבה השיווקית, המחזיקות כותבים ללא הכשרות ותעודות רק מכיוון שהם יכולים לשלם להם פחות, חברת Right4U היא היחידה המחזיקה אך ורק כותבים אקדמאיים שהמילה הכתובה היא הקריירה שלהם. כך מובטח לכם התוצר האיכותי ביותר בשוק, ללא פשרות וללא תירוצים.

כמו כן, חברת Right4U עובדת עם כ-140 כותבים המגיעים מרקע ותחומים שונים. היתרון של הכמות הזו של כותבים היא גם ביכולת של החברה להתאים בין צרכי הלקוח לכותב שיענה באופן המדויק ביותר על צרכיו השיווקיים. החברה מעסיקה כותבים שהם אשפים בתחום השיווק ומכירים את כל הטרנדים והמגמות של עולם זה. לפיכך, אם אתם זקוקים לכתיבה שיווקית שתגדיל לכם את היקף המכירות – אנחנו הכתובת לעשות זאת בצורה המקצועית ביותר!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן