איך כותבים תוכן לאתרי מסחר ומוצרים

איך כותבים תוכן לאתרי מסחר ומוצרים

איך כותבים תוכן לאתרי מסחר ומוצרים

כתיבת תוכן לאתרי מסחר ומוצרים הפכה למשימה לא קלה, בעיקר בעידן אינטרנטי בו מציעים את מרכולתם עסקים חברות רבות בערוצי מדיה שונים. על מנת להתבלט, חשוב להציע את התוכן שלכם בצורה ראויה, ולכן חשוב לדעת איך לכתוב תוכן לאתרי מסחר ומוצרים בצורה נכונה. לשם כך צוות המקצוענים של Right4U קיבץ עבורכם מספר טיפים טובים.

כיום גולשים נהנים מאינספור מקורות מידע שונים ומגוונים, מהם הם מקבלים מידע על מוצרים שונים באתרי אינטרנט, בחנויות מקוונות, באתרי תדמית, וברשתות החברתיות. כעת הגיע הזמן לדעת כיצד תוכלו גם אתם להציג את המוצרים שלכם בצורה מושכת ועניינית.

התחילו עם מחקר מילות מפתח – על מנת לספק תוכן אפקטיבי יש להתחיל עם מחקר מילות מפתח. מחקר זה נעשה על מנת לקדם את התוכן שלכם ברשתות החברתיות ובאינטרנט. את המחקר מבצעים בכלי מחקר שונים אשר מסייעים לכם להבין אילו מילות מפתח יש לשתול בתוכן שלכם. חשוב שהטקסט יהיה איכותי ויכלול בתוכו, בצורה טבעית ככל האפשר, ביטויים שאנשים מחפשים על מנת למצוא את המוצר או השירות שאתם מציעים באתר.

מאמרי זנב ארוך – כתיבת מאמרי זנב ארוך למוצרים ואתרי מסחר הם מאמרים המבוססים על ביטויי חיפוש שלהם שלוש מילות מפתח ויותר. לדוגמא: אם תרצו לקדם טיולים בצפון, תוכלו לכתוב מאמרים בנושא טיולי טרקטורונים בצפון, רכיבה על סוסים בגליל, ספא זוגי בקיבוץ בצפון ועוד. במאמרים מסוג זה ניתן להתמקד יותר, לכתוב טקסטים איכותיים, להתמודד מול המתחרים על ביטויים ברמת תחרות יותר הגיונית ולקבל נוכחות בעלת אפקטיביות גדולה יותר.

תיאור מוצר – רבים אתרי התדמית המציעים מוצרים למכירה. באתרים מסוג זה יש להקפיד על תיאורי מוצר טובים ומדויקים. דאגו למילים, הנכונות בקטגוריות שלכם, תארו את מילות החיפוש בצורה נכונה, וגם כאן הכניסו מילות חיפוש מתאימות, והתייחסו לתיאורי המוצר בצורה רצינית. זכרו שהלקוחות שלכם שמים לכל פרט באתר האינטרנט שלכם.

כתיבת תוכן לאתרי מסחר ומוצרים - איש כותב

צרו עניין והיו מקוריים – חשוב שתיאור המוצר שלכם, ושאתר המסחר שלכם יהיו מקוריים ויצרו עניין. אתם יכולים לקבל השראה מאתרים שאתם אוהבים מהארץ או מחו”ל, אבל חשוב להיות ייחודיים ולתת את הטון שלכם לאורך כל הדרך. צרו לכם שפה לאתר, טון איתו תרצו לדבר עם הלקוחות, זרימה שתמשך לאורך כל הדרך באתר, וספרו על המוצרים שלכם בדרך מעניינת וייחודית. נסו להשאיר את הגולש באתר שלכם זמן רב ככל שניתן.

אל תתפשרו על עריכה לשונית – אם החלטתם לכתוב לבד את התוכן המסחרי שלכם ואת המוצרים באתר, חשוב לבצע עריכה לשונית ראויה לטקסטים. אתר שאינו מוצג בצורה מתאימה יגרום לאחוזי נטישה גדולים על ידי הגולשים ויגרם לו נזק תדמיתי, ולכן חשוב להשקיע בעריכה מקצועית את התקציב הראוי.

הוסיפו כמה שיותר מידע וכתבות לאתר שלכם – אם אתם רוצים שהגולשים יכנסו לאתר שלכם באופן תכוף, חשוב ליצור באתר שלכם עניין. הכניסו קטגוריית לאתר בשם: מאמרים/בלוג/כתבות והזינו אותן בכל זמן. הכניסו בקטגוריות מידע שימושי ללקוחות שלכם, מאמרים שכתבתם, טיפים, מידע על מוצרים והפעלתם, ושלחו ניוזלטר על מידע חדש ללקוחות קיימים.

הניעו לפעולה – חשוב להניע את הגולשים ליצירת קשר ורכישה באתר בכל זמן, ויש לעשות זאת בצורה חכמה שאינה מעיקה. ישנם אתרים בהם ישנם ‘פופאפים’ מעיקים שמופיעים בכל זמן על המסך וחוסמים את האופציה לגלוש. נסו להימנע מכך, והוסיפו דרכים לרכישה ויצירת קשר בדרך ידידותית חכמה ומקורית.

תוכן לאתרי מסחר מוצרים

אם אתם מעוניינים בכתיבת תוכן לאתרי מסחר ומוצרים בצורה מקצועית, תוכלו לפנות אל הצוות של Right4U בכל זמן, ואנו נשמח לספק לכם כתיבה מעולה בכל נושא ולכל מוצר.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן