מצגת למשקיעים

הכנת מצגת למשקיעים

גם אתם עסוקים מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה בפיתוח הסטארט-אפ שלכם? חולמים לגייס הון, לעשות אקזיט של מיליונים, לפרוש לפנסיה בגיל 35 ולעבור לאי בקאריביים? אתם לא לבד. ישראל היא אומת סטארט-אפ ויזמות עסקית ואנחנו הישראלים, ידועים במוח העסקי הממולח והמפולפל שלנו, ביכולת למצוא פתרונות ולאלתר וכמובן להיות אשפי הטכנולוגיה המובילה בעולם. הכל נכון. אלא – וזאת יודע כל יזם מתחיל – שהדרך אל האקזיט הזוהר עוברת דרך אינספור מצגות אפרפרות לצורך גיוס משקיעים.

פגישה עם משקיעים פוטניצאלים – המתח גובר!

אנחנו בוודאי לא צריכים לספר לכם שגיוס הון לעסק המתחיל או הצומח שלכם היא משימה לא פשוטה בכלל שמושקעת בה המון מחשבה וזמן. כל משקיע פוטנציאלי מוצף באופן קבוע בהצעות ואפשרויות להשקיע במיזמים שונים. משקיע רציני נחשף באופן קבוע לסטארטאפים בתחילת דרכם שרבים מהם יהיו חדשניים, חשובים, פורצי דרך וממש מגניבים.

אין ספק שהמיזם שלכם עונה על כל הסופרלטיבים האלה (ומתעלה עליהם, כמובן) אבל בסוף, כאשר זה אתם והמשקיע בפגישה קצובה בזמן כשמיד אחר כך הוא ממשיך לפגישה הבאה ועל הדרך הוא עונה להודעות דחופות בוואטסאפ ובאימייל, אתם ממש אבל ממש רוצים ללכוד את תשומת הלב שלו ולהיות המיזם שנצרב בתודעה וממשיך איתו הלאה. אבל איך בכלל עושים את זה? מאיפה מתחילים?

הכנת המצגת – הפיכת האויב לכלי להשגת המטרה!

כמו שכבר הסכמנו, כשזה מגיע לפגישה עם משקיע פוטנציאלי, הזמן קצר והמלאכה מרובה. מי שמסייעת לכם להתמודד עם המציאות הקשוחה הזו, מכוונת את הזרקור אל הנקודות אותם תרצו להדגיש ומשמשת כעוגן בטוח ומוכר – היא המצגת. בטרם פגישה עם משקיע פוטנציאלי, מצגת עסקית למשקיעים – הינה חיונית ובעלת חשיבות אדירה לצורך: מיתוג העסק שלכם, הצגת רצינות ובגדול – לכל סיכויי הצלחת המיזם. אך המצגת יכולה גם להיות בעוכרכם.

מצגת למשקיעים  שאיננה מקצועית עשויה להפחית מערכו של המיזם שלכם, לא להעביר את המסר כראוי, להותיר רושם לא רציני, לא להיות ממוקדת ואפילו (החזיקו חזק…) משעממת. אז על מנת שלא תפלו חלילה בפח המצגת למשקיעים הבנלית או הלא מהוקצעת, בנינו במיוחד עבורכם – יזמים אמביציוזיים וחרוצים – מדריך שיעזור לכם להבין איך הכנת מצגת למשקיעים צריכה להיעשות.

 

מצגת עסקית למשקיעים מזמינים רק ברייט פור יו!

מצגת למשקיעים – מה היא צריכה לכלול?

אם נחדד את מה שאמרנו עד כה, כאשר אתם כיזמים מגיעים לפגישה עם משקיעים פוטנציאליים – המצגת העסקית שהכנתם, התוכן שלה ומה שהיא משדרת – הם הפנים של המיזם שלכם. תוכן מקצועי ואיכותי יסייע לכם להשאיר רושם של מיזם רציני וחכם. זכרו, אין משקיע שירצה לסכן את ההון שלו ולהשקיע את מיטב כספו בידם של חובבנים. לכן, המצגת שלכם צריכה להציג תכנית עסקית מתוכננת, מחושבת המציגה מוצר איכותי.

אבל – לצד האינפורמטיביות ולא פחות חשוב ממנה, המצגת לממשקיעים שלכם צריכה להיות – שיווקית. בפגישה תצטרכו לגרום למישהו חיצוני, מישהו שלא ירק דם, עבר לילות לבנים ונקשר אל הקונספט של המוצר שלכם בעבותות, להאמין בו. ולא סתם להאמין. להאמין בו עד כדי כך שהוא יפתח עבורו ועבורכם לא רק את הלב, אלא גם את הכיס. לכן, מצגת המשקיעים שלכם היא לא המקום להצטנע ולהיות מהוססים – היא המקום לכוון גבוה, להיצרב בתודעה ולמכור. מלחיץ הא? בלי המתהמהות נוספת – קדימה, לעבודה.

כיצד לבנות מצגת למשקיעים שתיצרב בתודעה – הכללים:

התאמה לקהל היעד

כוונו את התכנים במצגת למשקיעים שלכם, כך ש”ידברו” אל המשקיע הספציפי שאיתו אתם נפגשים. הבנה טובה יותר של הנפגש של הפרק כדי שלא רק תציגו לפניו “מצגת משקיעים” אלא תערכו ממנו הופעה מותאמת אישית לאחר שתחקרו: מיהו, הרקע שלו ומה הוא מחפש יהיו בהחלט מקום נכון להתחיל. הקדישו משאבים להכיר את המשקיע הפוטנציאלי שלכם, ובכך תוכלו להתאים את המצגת למשקיע – באופן מושלם, עם נקודות השקה ומשיכה.

השאלות שתצטרכו לשאול:

  1. מהו המוצר שלכם? לאיזה עולמות תוכן הוא נוגע?
  2. מי קהל היעד של המוצר?
  3. מה המטרות והיעדים של המיזם שלכם?

השאלות הללו, יצרו מצגת משקיעים מדויקת, חדה, ממוקדת ובעלת תוכן מדויק וברור.

חידוד ייחודיותו של המוצר שלכם ויתרונותיו על פני המתחרים

זה המקום “להדליק” את המשקיע הפוטנציאלי על המוצר שלכם, ליצור עניין וצורך ולהביא אותו להבנה כי מדובר בהשקעה משתלמת שהוא רוצה וחייב לקחת בה חלק.

השאלות שתצטרכו לשאול:

  1. במה המוצר שלכם טוב יותר ממוצרים דומים המוצעים בשוק?
  2. למה אתם חושבים שלמוצר שלכם פוטניצאל טוב יותר מאחרים להצליח? מה הופך אותו לכדאי ומשתלם יותר?
  3. ועוד: איך נולד הרעיון? – אם יש לכם סיפור רקע פיקנטי.

נתונים, נתונים, נתונים!

המצגת למשקיעים שלכם, חייבת להציג בצורה ברורה, אסתטית וקליטה את התוכנית העסקית, הסיכונים והמספרים של בקשת ההשקעה.

נקודות חשובות:   

  1. הנתונים במצגת למשקיעים, צריכים להופיע באופן גרפי, באמצעות אינפוגרפיקה מקצועית שתעביר בצורה מובנת, מעניינת ופשוטה מדוע דווקא המיזם שלכם ראוי להשקעה. חשוב לציין כי ויז’ואל עשוי לפשט את העברת המסר ולחדדו. מחקרים מוכיחים כי ויז’ואל נתפס ונצרב בתודעה שלנו באופן משמעותי הרבה יותר מהר מתוכן.
  2. אל תתעלמו מן החסרונות. הציגו במצגת למשקיעים שלכם – גם את הביקורת האפשרית על המיזם שלכם או נקודות התורפה שלו והסבירו איך אתם מתמודדים איתן היטב.

 

מצגת טובה הינו כלי מעולה לגיוס משקיעים לסטארטאפים.

הכנת מצגת למשקיעים, מדוע כדאי להיעזר בחברה מקצועית?

מידת ההכנה שלכם לפגישה עם משקיעים פוטנציאליים היא עניין קריטי לעתיד המיזם – בהחלט לא משהו שתרצו להתפשר עליו. שלב הכנת מצגת למשקיעים הפוטנציאליים בעל תפקיד מרכזי ביותר בהכנה שלכם לקראת הפגישה. המשימה להפוך את המצגת למשקיעים  – לאיכותית ורבת רושם – היא מורכבת. כל מי שעסק אי פעם בהכנת מצגת חשובה יודע שזו מטלה הדורשת זמן רב, שבמקרים קשים עלולה להוביל אתכם ללילות ללא שינה ואפילו הגעה לפגישה מבלי שהספקתם להתכונן, לעבור עליה ברוגע ולעשות חזרה גנרלית.

זה המקום לתת לכם לשמור על המשאבים החשובים שלכם, למנוע מעצמכם לחצים מיותרים (בתור יזמים מתחילים יש לכם מספיק כאלה) ולפנות לחברה מקצועית שתכין לכם את המצגת המנצחת.

הכנת מצגת למשקיעים עם Right4U – השגת תוצר ותוצאות מושלמות

ב- Right4U תכנים איכותיים הינם הבסיס והתשתית לקיומה של החברה שלנו והפיכתה לחברה מן המובילות בשוק. לרשותנו העורכים הגרפים הטובים ביותר, שיעניקו לכם עיצוב מצגת משקיעים – ברמה האיכותית ביותר! וכולנו כאן יחד יודעים לתרגם את הרעיון והמיזם שלכם לכדי – מצגת משקיעים, שתציג אתכם באור חיובי, תיצרב בתודעת הקהל ותמנף אתכם קדימה. בין לקוחותינו נמנים יזמים ומפתחים מובילים בשוק שנעזרו בשירותינו והובילו את המיזם שלהם קדימה להצלחה עם משקיעים בטוחים.

צרו עימנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית המותאמת לאילוצי הזמן שלכם וקבלו מצגת למשקיעים מקצועית ואיכותית, שתיקח אתכם קדימה לעבר התוצאות וההצלחה. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להפעיל את הקסם האישי שלכם. בהצלחה!

הפגישה עם המשקיעים נושפת בעורפכם? היכנסו עכשיו וקבלו הצעת מחיר למצגת משקיעים איכותית וחכמה שתעשה בשבילכם את העבודה.

Right4U – כי אתה יודע מה נכון בשבילך.