ההבדל בין קופירייטינג לאתרים לכזה עבור פרינט?

ההבדל בין קופירייטינג לאתרים לכזה עבור פרינט?

ההבדל בין קופירייטינג לאתרים לכזה עבור פרינט?

קופירייטינג הוא ענף כתיבה שיווקית בו מייצרים קמפיינים פרסומיים שמבוססים על רעיונות יצירתיים. לעתים קופירייטרים מוגבלים לכתיבת תוכן יצירתי בהיקף קטן, כלומר, עליהם להמציא סלוגן קליט לבאנר או טיזר לשלט חוצות, ולעתים הם יכולים להתפרס על פני מאמר המיועד לפרסום באתר.

תהא המטרה אשר תהא, קופירייטר ידע לנווט בין דרישות הלקוח לבין המגבלות של המדיום בו התוכן אמור להתפרסם והוא יוכל לכתוב תוכן שיווקי איכותי שיעזור למחזור המכירות של העסק לגדול ולהמריא.

 

מה ההבדל בין קופירייטינג לאתרים לעומת אחר?

לכל מדיום יש את המגבלות שלו. טקסט הנכתב לבאנר קטן המפורסם באתרים מחייב מספר מילים מועטות או משפט קליט אחד וזהו. לעומת זאת, המלצה על מוצר בטור בעיתון מאפשרת מלל ארוך יותר המתאר את המוצר, את העסק, תוך שכנוע הקוראים להתעניין במוצר ואף לרכוש אותו.

כך קופירייטינג לאתרים הוא בעל המגבלות שלו. באתרי אינטרנט לגולשים יש פחות סבלנות להתעמק בתוכן ארוך ומשעמם. העיניים נוטות להתעייף מבהייה ארוכה במסך. לעומת זאת, אנחנו מורגלים הרבה יותר לקרוא בדפוס, בין אם בספרים, עיתונים או עלונים, והקוראים נתקלים בפחות גירויים מפתים ביחס לאתרי אינטרנט, כלומר, אין להם פיתוי להקליק במקום אחר.

לפיכך, קופירייטינג לאתרים צריך להיעשות בחוכמה רבה. הכתיבה השיווקית צריכה להיות מכוונת לקידום האתר, אך גם להיכתב באופן מעניין וסוחף שישכנע את הגולש לקרוא עד הסוף. הדרך לעשות זאת היא, כמובן, כתיבת מלל איכותי בצורה מעניינת, אך גם לחלק לתתי כותרות, להוסיף תמונות וסרטונים, להשקיע בעיצוב האתר וכדומה.

מיקרו קופי - אלוהים נמצא בפרטים הקטנים

מה החשיבות של איכות התוכן באתר?

עולם קידום האתרים מתבסס על מרכיבים רבים, כאשר תוכן הוא אחד המרכזיים מביניהם. כל העדכונים האחרונים של גוגל מיועדים לקדם אתרים דרך כמות התכנים, אך גם איכותם. תוכן איכותי נחשב ככזה שמספק מידע מקורי וחדשני לגולש, ואינו מועתק מדפים או אתרים אחרים. גוגל בודק את מקוריות התוכן ומדרג את האתר גבוהה יותר ככל שהתוכן נמצא מעניין יותר בעיני הגולשים – כלומר גרם להם להישאר באתר מספיק זמן ולא לנדוד לאתרים אחרים.

לפיכך, החשיבות של איכות התוכן באתר היא רבה. היא משמעותית עד מאוד למכירות, למספר הגולשים החוזרים ואף תורמת רבות לנראות המקצועית של המותג. ככל שהתוכן יהיה רב יותר ואיכותי יותר – כך האתר יתברג בתוצאות הראשונות במנוע החיפוש ויעזור לעסק לקדם את עצמו. כמו כן, מידע מעניין לגולשים יגרום להם לרצות להפיץ את לינק האתר או העמוד ברשתות החברתיות, באימיילים וכדומה – וכך תפוצת האתר תעלה גם כן.

לסיכום, קופירייטר מקצועי ידע להטט בין מגבלות המדיומים השונים. כתיבה שיווקית לאתר היא שונה מכתיבה שיווקית שמיועדת לדפוס. הראשונה אמורה לסחוף את הגולש ולגרום לו לצלוח לקרוא את הטקסט עד הסוף ולהישאר עד כמה שיותר באתר. ככל שהטקסט יהיה מעניין יותר, כך הסיכוי רב יותר שהגולש יסיים אותו ואף יפיץ אותו ברשתות החברתיות. באופן זה, הנראות של הטקסט תגדל, המותג יחשף ליותר עיניים וגוגל יקדם את האתר אוטומטית במנועי החיפוש.

 

כותבי התוכן של Right4U

כפי שראינו, מדובר במשימה חשובה מאוד ומורכבת, לכן יש לבחור קופירייטר שידע לעשות את העבודה, ולהפיץ את המסר השיווקי בצורה נכונה בכל מדיום. חברת Right4U מחזיקה קופירייטרים מקצועיים ואקדמאיים, השוחים בכללי הכתיבה השיווקית ובמגמות הרווחות בעולם זה.

אם ברצונכם להיעזר בשירותיו של קופירייטר, שיעשה את ההבדל בין טקסט שפספס את מטרותיו לבין טקסט מצוין שעוזר לשווק את העסק – פנו אך ורק לחברה הטובה ביותר. Right4U תספק את הטקסטים המתאימים ביותר לצרכי הלקוח. בהתחייבות!

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן