כתיבת תוכן ומאמרים, איך לעשות זאת מהר יותר..

כתיבת תוכן ומאמרים, איך לעשות זאת מהר יותר..

כתיבת תוכן ומאמרים, איך לעשות זאת מהר יותר..

בשנים האחרונות כתיבת תוכן ומאמרים וכתיבה בכלל הפכה נפוצה מכמה סיבות: יותר אנשים רוצים לכתוב מאמרים לקידום אתרי אינטרנט, יותר אנשים כותבים תכנים ומאמרים לקידום עצמי ועוד. בשל כך גבר הצורך בתוכן איכותי ומהיר, ותוכן הופך למבוקש. ולכן אנשים רוצים לדעת איך לכתוב מהר יותר (אך בלי להתפשר על האיכות…). אז כיצד ניתן לעשות כן? כמה טיפים טובים במאמר הבא.

כתיבת תוכן ומאמרים מהר ובלי להתפשר

צרו כותרת טובה – כאשר אתם כותבים מאמר, כתבה או כל תוכן, חשוב שהכותרת תהיה טובה מושכת ומעניינת. כותרת טובה תיצור עניין גם עבורכם וגם עבור הקוראים. הכותרת המעניינת תיתן לכם מוטיבציה לייצר רעיונות חדשים ומרגשים בתוך הכתיבה. חשוב בתוך התוכן להמשיך ליצר עוד ועוד כותרות משנה מעניינות שיתנו ‘דרייב’ להמשיך ולכתוב ולייצר עוד תוכן מעניין בהמשך.

פסקת מבוא – חשבו על פסקת מבוא. פסקת מבוא קצרה ועניינית תעזור לכם להתרכז בנושא. פסקת מבוא היא הפסקה הראשונה בכל מאמר או בכל עבודה שאתם כותבים. פסקת מבוא תעזור לכם להבין מה אתם כותבים במאמר שלכם, מה תהיה חלוקת הנושאים, היא תעזור לכם לחלק אותו לשאר הפסקאות ולסדר את המאמר לנושאים.

הקציבו למאמרים שלכם זמן – חשוב להבין כמה זמן תרצו להקציב לכל מאמר או לכל תוכן ועבודה שאתם כותבים. אם אתם עוסקים בכתיבת מאמרים למשל, החליטו כי לכל מאמר שאתם כותבים אתם מקציבים עשרים דקות. נסו לתזמן את זמן העבודה שלכם ולהבין כמה אתם פרודוקטיביים בעבודה שלכם.

חלקו את העבודה שלכם לנושאים וראשי פרקים – חשוב לסדר את הכתיבה שלכם לפי נושאים וראשי פרקים. סדרו את העבודה לנושאים עוד לפני שאתם מתחילים לכתוב וסדרו את העבודה לפי ראשי פרקים. בצורה זאת תוכלו לתכנן נכון את סדר העבודה שלכם.

עשו הפסקות קצרות – אם אתם מרגישים שיש לכם משבר כתיבה צאו להפסקה. התרעננו במקלחת קצרה, צאו לשאוף אוויר ואכלו משהו קטן. בצורה זאת אולי תאטו את קצב העבודה בחמש דקות, אבל תחזרו רעננים ופרודוקטיביים יותר.

כתיבת תוכן ומאמרים איך עושים זאת מהר ובלי להתפשר

היפטרו מהסחות דעת – סגרו את כל מה שנמצא על המחשב או ליד המחשב שיכול להסיח את דעתכם. בין אם מדובר ברשתות חברתיות, שיחות טלפון או הודעות שאינן קשורות לכתיבה ולעבודה שאתם מבצעים, טלוויזיה, ועוד. כעת התרכזו בכתיבה בלבד.

הציבו לעצמכם יעדים – החליטו שאתם מבצעים כמות מסוימת של עבודה או כמות מסוימת של מאמרים ותוכן לכתיבה. החליטו כי ביום עבודתכם אתם כותבים כמות מסוימת של תוכן ועימדו בה. נסו לצ’פר את עצמכם במידה ועמדתם ביעדים שלכם בארוחה טובה, סרט, ומתנה קטנה במידה ועמדתם ביעדים שלכם.

עבדו בצורה יסודית – אל תעבוד בצורה מפוזרת. עבוד בשיטתיות. סמנו מאמרים ותכנים שסיימתם, ערכו אותם ושילחו אותם ליעדם. בצורה זאת תוכלו תמיד להישאר בשליטה ולנקות שולחן בצורה שיטתית ויסודית. הקפידו לעבוד תמיד בצורה נוחה ומסודרת של סיום משימות. כך לא תאבדו שליטה.

סדרו לכם סביבת עבודה נעימה – חשוב שסביבת העבודה בה אתם עובדים תהיה נעימה וידידותית. שבו עם הפנים הנוף ואל האוויר הפתוח, הקפידו שתהיה לכם זרימת אוויר טובה, עציצים נעימים ליד המחשב, וודאו כי אתם אוכלים משהו טעים ומשביע בכל זמן, הכינו לכם כוס קפה או תה צמחים בריא ודאגו למוזיקה נעימה ומרגיעה ברקע בזמן שאתם עובדים.

לסיכום נאמר שעבודה בכתיבה יכולה להיות עבודה מסודרת ונוחה אם תהפכו אותה לכזאת. הקפידו לעמוד בזמנים ותוכלו להפוך לבעלי עסק משגשג לכתיבה. אם אתם זקוקים לשירותי כתיבה, אנו בחברת Right4U נמצאים כאן עבורכם כדי לספק לכם, תוכן, מאמרים ועוד.

שנחזור אליך עם הצעת מחיר וכל הפרטים?

דילוג לתוכן