רוצה שנתקשר אליך?

טיפים לכתיבת דפי נחיתה שמוכרים

דפי נחיתה הפכו לחלק בלתי נפרד מקמפיינים פרסומיים של חברות ועסקים רבים. דפי הנחיתה המופעים כיום בכל אמצעי תקשורת החל מסמארטפונים ועד למייל, 'נוחתים' על הלקוח שיכול במספר שניות להתעלם מדף הנחיתה לחלוטין או לרצות לדעת עליו יותר. אתם כבעלי עסקים רוצים שהלקוח שלכם יבחר להתעניין יותר בדף, ולכן חשוב לדעת כיצד כותבים דף נחיתה מושלם. לשם כך, המומחים של Right4U מציעים לכם מספר טיפים לכתיבת דפי נחיתה שמוכרים.

על מנת לכבוש את לב הלקוח שלכם במספר שניות שיש לכם להציג את דף הנחיתה שלכם חשוב לכבוש את לב הלקוח ולהציג לו צורך ופתרון לצורך שלו. הפתרון חייב להגיע בצורה של המוצר או השרות שלנו. אז כיצד עושים זאת?

 

  1. כותרות מושכות

התחילו עם כותרות מושכות. על מנת להתחיל את דף הנחיתה שלכם נכון, חשוב להתחיל עם כותרות אטרקטיביות שיצליחו לפקס את הגולש ולהחתרות על תשומת ליבו בעידן שבו זה מצרך נדיר.

חשוב שהכותרת קודם כל תפנה לרגש של הלקוח, זהו הבסיס למשיכת תשומת לב, ואין זה משנה באיזו תחום מדובר – דף נחיתה שמטרתו לקדם חופשה בחו"ל, בעל מקצוע, ריהוט לבית או כל מוצר או שירות אחר.

כותרת טובה עושה כמעט את כל העבודה. (כותרות מסוג זה בדרך כלל מדברות על מבצע ייחודי, פתרון לבעיה מסוימת, שיפור איכות החיים ועוד).

כתיבת עמודי נחיתה

  1. פסקה ראשית

פסקה ראשית בדפי נחיתה היא חלק מרכזי בו מקבל הלקוח עוד מידע על הכותרות הראשיות והמשניות על המוצר והשירות. כאן חשוב לבחור את המילים בקפידה ולהכניס את הפרטים החשובים ביותר על המוצר והשירות שלכם. אין טעם למרוח במילים, צריך להיות חד ומפוקס ככל האפשר.

  1. כותרות משנה

כותרות משנה לא יופיעו בכל עמוד נחיתה, אבל בעמודי נחיתה עם טקסט ארוך, חשוב לייצר כותרות משנה טובות ומסקרנות על מנת למשוך תשומת לב עבור כל מי ש"סורק" את הטקסט ולא מקדיש את מלוא תשומת הלב לקריאה מעמיקה.

  1. עיצוב הדף

חשוב לעצב את הדף בצורה חכמה. על התמונות להתאים לטקסט ולשדר את הלך הרוח של המותג שלכם. במרבית דפי הנחיתה לא מוסיפים יותר מתמונה אחת חזקה ולעיתים גם בולטת. השימוש בתמונות לדפי נחיתה יכול להיות מלווה בהומור, סקסיות, צבעים שונים או צבעים בולטים.

  1. הוסיפו קצת על הפעילות שלכם

לקוחות אוהבים בדרך כלל הוכחות חברתיות כי המוצר או השירות עובדים ולכן כדאי להוסיף נתונים מהתקשורת ו/או לקוחות ממליצים שנותנים חיזוק לגבי טיב המוצר או השירות שלכם. זה יכול להיות אנשים שמשתמשים במוצר, מידע על אחוזי מכירות או ציטוט חיובי על המוצר שלכם מגוף תקשורת ידוע.

  1. פרטו ללקוח מדוע המוצר שלכם הוא הטוב ביותר

אחרי הכותרות המפציצות זה הזמן לפרט. פרטו מה מקבלים הלקוחות עם השירות, מה היתרונות במוצר, מדוע כדאי לרכוש אותו ומהן התועלות ללקוח. הפירוט עליו להיות ממוקד ולא להתפרס על יותר משורה אחת ליתרון או סיבה.

  1. הניעו לפעולה

לאחר כתיבת כותרות וטקסטים מושכים זה הזמן לגרום לאדם לפעול. חשוב כי הקריאה לפעולה תתכתב בצורה הרמונית עם הכותרת, ותוביל את הלקוח להמשיך ולהתעניין במוצר ובשירות שלכם. על הלקוח ללחוץ, או להמשיך לקרוא את העמוד שלכם. בצורה זאת תוכלו להכניס את הלקוח אל העולם השיווקי שלכם.

עד כאן להפעם. צריכים עזרה בכתיבת דפי נחיתה מנצחים? בשביל זה אנחנו כאן. צרו קשר עוד היום!

מדריכים נוספים:

רוצה שנתקשר אליך?
כל הזכויות שמורות ל-2017© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר