מדריכים

מדריכים

  • איך לכתוב מהר יותר

    בשנים האחרונות כתיבת תוכן וכתיבה בכלל הפכה נפוצה מכמה סיבות: יותר אנשים רוצים לכתוב מאמרים לקידום אתרי אינטרנט, יותר אנשים כותבים עבודות אקדמאיות, יותר אנשים כותבים תכנים ומאמרים לקידום עצמי ועוד. בשל כך גבר הצורך בתוכן איכותי ומהיר, ותוכן הופך למבוקש. ולכן אנשים רוצים לדעת איך לכתוב מהר יותר (אך בלי להתפשר על האיכות…). אז כיצד ניתן לעשות כן? כמה טיפים טובים במאמר הבא. צרו כותרת טובה – כאשר אתם כותבים מאמר, כתבה או כל תוכן, חשוב שהכותרת תהיה טובה מושכת ומעניינת. כותרת טובה תיצור עניין גם עבורכם וגם עבור הקוראים. הכותרת המעניינת תיתן לכם מוטיבציה לייצר רעיונות חדשים ומרגשים…

    קרא עוד...
  • איך לכתוב דף נחיתה

    דפי נחיתה הפכו לחלק חשוב במיוחד מקמפיינים פרסומיים באינטרנט. כיום חברות ועסקים רבים זקוקים לדפי נחיתה על מנת לפרסם מוצרים חדשים בעסק שלהם ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים. אבל מהו דף הנחיתה וכיצד ואיך לכתוב דף נחיתה מנצח? הכל במאמר הבא שכתבו לכם המומחים של חברת Right4U. מהו דף נחיתה? דפי הנחיתה הם למעשה עמודי אינטרנט לכל דבר, המיועדים בעיקר לפרסום. קרוב לוודאי שנתקלתם בלא מעט דפי נחיתה (או עמודי נחיתה) באמצעות מודעות פרסום בגוגל, פייסבוק, באנרים באתרם שונים ועוד. לדף הנחיתה משקל משמעותי מאד בהצלחת הקמפיין – לא משנה האם המטרה היא לאסוף לידים, להגדיל את רשימת התפוצה או כל…

    קרא עוד...
  • איך לכתוב תוכן שמוכר

    רבים בעלי העסקים המתלבטים בין העסקת כתבי תוכן מקצועיים לכתיבת תוכן שיווקי, לבין כתיבת התוכן באופן עצמאי. התלבטות בנושא העסקת כותבי תוכן לבין כתיבה עצמאית, נובעת בדרך כלל מנסיבות כלכליות, אך לעיתים גם כתוצאה מהיכולת לשלוט בתכנים ובמה שנאמר בהם, וזאת מפני שאותם בעלי עסקים מרגישים שהם אלה שיודעים ומבינים מה צריך להיות כתוב בתוכן, וכי רק הם אלה שיוכלו לספק את המידע הנדרש לכתיבת התוכן. אז אם אתם בעלי עסקים המעוניינים לכתוב תוכן לבד, ורוצים לייצר תוכן שמוכר, מוטב שתקראו את המאמר הבא, בו הכנו עבורכם מספר טיפים שיעזרו לכם לכתוב תוכן שמוכר, משמע תוכן שיניע לפעולה, הלוא הוא…

    קרא עוד...
  • איך לכתוב תוכן לאתרי מסחר ומוצרים

    מכירת תוכן לאתרי מסחר ומוצרים הפכה למשימה לא קלה, בעיקר בעידן אינטרנטי בו מציעים את מרכולתם עסקים חברות רבות בערוצי מדיה שונים. על מנת להתבלט, חשוב להציע את התוכן שלכם בצורה ראויה, ולכן חשוב לדעת איך לכתוב תוכן לאתרי מסחר ומוצרים בצורה נכונה. לשם כך צוות המקצוענים של Right4U קיבץ עבורכם מספר טיפים טובים. כיום גולשים נהנים מאינספור מקורות מידע שונים ומגוונים, מהם הם מקבלים מידע על מוצרים שונים באתרי אינטרנט, בחנויות מקוונות, באתרי תדמית, וברשתות החברתיות. כעת הגיע הזמן לדעת כיצד תוכלו גם אתם להציג את המוצרים שלכם בצורה מושכת ועניינית. התחילו עם מחקר מילות מפתח – על מנת…

    קרא עוד...
  • איך לכתוב פרופיל חברה – מספר עצות טובות

    פרופיל חברה מסייע לנו לתאר את העסק שלנו בצורה תמציתית אך יעילה. באמצעות פרופיל חברה ראוי תוכלו לקבל תוצאות טובות בכל הנוגע ליצירת קשר של גולשים באתר, ולכן חשוב שהוא יהיו כתוב נכון. אז איך לכתוב פרופיל חברה? צוות המקצוענים של Right4u מספק את כל התשובות בהמשך. לפני הכל – מדוע אנו זקוקים לפרופיל חברה פרופיל? פרופיל חברה הוא תוכן שצריך להיות בכל אתר תדמית. תוכן זה הינו תוכן קצר וקולע, שמטרתו  להציג את העסק בצורה עניינית וקולעת אודות העסק, לדבר על העיסוק העיקרי שלו ומטרותיו. חשוב לדעת כי פרופיל חברה מופיע לעיתים קרובות גם בעלונים, או בפליירים והוא מוכר…

    קרא עוד...
  • טיפים לכתיבת סטטוסים שיווקיים בפייסבוק

    מאות אלפי עסקים ברחבי העולם מנהלים דף פייסבוק עסקי. אין ספק כי שיטת השיווק הזו הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים שכן ניהול נכון של הדף, כתיבת סטטוסים בצורה נכונה ומדוייקת מסייעים לנו ליצור קשר עם קהלי היעד אליהם אנו פונים, מחזקים את המותג שלנו, יוצרים חשיפה ומעודדים לפעולה. אבל מה, את הדף יש לתחזק באופן שוטף. יש דפים שדורשים העלאה יומיומית של ססטוסים בעוד אחרים מסתפקים בפעם או בפעמיים בשבוע. לעתים אנו מוצאים את עצמנו קצת תקועים ומתקשים לקבל רעיונות חדשים. אז הנה כמה טיפים לכתיבת סטטוסים שיווקיים בפייסבוק! למידע נוסף על כתיבת תוכן שיווקי והיתרונות שלו. טיפ…

    קרא עוד...
  • כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

    מקצוע עריכת הדין בארץ הוא אחד מהמקצועות האקדמיים הנפוצים שקיימים כיום. בישראל יש מספר גדול במיוחד של עורכי דין פעילים המתחרים זה בזה על הלקוח הבא. עורכי הדין כיום משקיעים לא רק בכרטיס הביקור שלהם, אלא מבצעים השקעה רבה באתר אינטרנט נגיש במיוחד – מה שהופך את התחרות לקשה עוד יותר. מה יש באתרי האינטרנט של עורכי דין בארץ ובעולם? עורכי דין בארץ ובעולם, בשל התחרות ובשל הנושאים המורכבים בהם הם עוסקים, הופכים את האתרים שלהם למקומות בהם הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו למצוא את כלל המידע הדרוש להם. על האתרים להיות קלים לניווט וידידותיים לגולשים. למידע נוסף על כתיבת תוכן שיווקי. אם…

    קרא עוד...
  • טיפים לסיכום מאמרים

    סטודנטים רבים בארץ ובכל רחבי העולם מתבקשים כחלק מתכנית הלימוד – לסכם מאמרים. המאמרים שיש לסכם הם בדרך כלל מאמרים המנוסחים לאקדמאים ולכן לעיתים ישנו קושי בתהליך סיכום המאמרים. הקושי שמתגלה אצל סטודנטים רבים עלול לגרום לעיכוב בקבלת התואר וכישלון במספר מקצועות. אז כיצד מסכמים מאמרים בצורה טובה? המומחים של חברת Right4U נותנים לכם מספר טיפים לסיכום מאמרים. על מנת לסכם מאמרים חשוב לדעת לסכם טקסט שמכיל מידע. על מנת לעשות כן חשוב לבצע מספר שלבים קריטיים בתהליך: אספו מידע – איסוף המידע משמעותו להבין מהו נושא המאמר ומה נאמר בו. חשוב להבין מהי מטרת המאמר וכיצד מסביר כותב המאמר את…

    קרא עוד...
  •  5 דרכים לכתוב תוכן יותר מושך

    כתיבת תוכן מושך יותר יכולה לעזור לנו בכל תחומי החיים ולהקל עלינו להשיג את המטרות והיעדים שהצבנו לעצמנו. לדוגמה: הצגת מצגות שיגרמו לקהל לקלוט את המסרים שלנו ביתר קלות ולהפוך להיות אקטיבי ולא סתם פסיבי (מי לא מכיר את אותן מצגות משעממות שרק מרדימות את הקהל?) קבלת יותר המרות וכניסות לאתר האינטרנט שלנו הפיכת סטאטוסים בפייסבוק לויראלים וצבירת יותר לייקים שיפור קידום האתר שלנו בתוצאות החיפוש יצירת דפי נחיתה שימירו יותר ויקבלו ציוני איכות גבוהים (מה שמוביל גם לחיסכון בכסף) הגדלת המכירות שלנו באמצעי המדיה הקלאסית (פרינט) כדאי גם לקרוא: כל הטכניקות בהן כתיבה שיווקית תקדם את המכירות באתר שלך….

    קרא עוד...
  • מיהו קופירייטר ובמה הוא שונה מכותב תוכן

    רבים האנשים שנתקלים במושג 'קופיירייטר' ואינם יודעים כיצד לפרשו הן בשל השם המבלבל שניתן לעיסוק זה והן בשל העדר ידע מוקדם על העיסוק. על מנת להבין' חשוב לדעת כי קופירייטר הוא אינו אדם שעוסק בצילום מסמכים או בהגשת קפה, אלא במקצוע יצירתי במיוחד. אז מיהו הקופירייטר ובמה הוא שונה מכתב תוכן? בנוסף, כיצד הפך עם השנים לאדם שעוסק במספר משימות? הכל בהמשך. אז מיהו הקופירייטר? קופירייטר, הוא איש מקצוע שבדרך כלל למד באחת המכללות בארץ קופירייטינג וכתיבה יוצרת, ותפקידו להציע רעיונות פרסומיים לחברות ועסקים. הרעיונות הפרסומיים והשיווקיים של הקופירייטר נולדים בדרך כלל לאחר קבלת 'בריף'-  הלוא הוא תקציר של האסטרטגיה…

    קרא עוד...
  • איך להשתפר בכתיבה?

    כתיבה היא שילוב של יצירתיות, חדשנות, מידע מהימן ועוד. כאשר מדובר בכתיבת תכנים המוטמעים ברשת האינטרנט, לרוב על התוכן לספק ערך מוסך לגולש, אחרת הוא צפוי תוך מספר שניות בודדות לנטוש את האתר ולעבור להבא בתור, זה שיספק לו בדיוק את מה שהוא מחפש. עקרונית, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לכתוב, בעיקר כאשר מדובר בתכנים שמשרתים את העסק הפרטי שלנו, שכן מי מכיר את השירותים והמוצרים שלנו יותר טוב מאיתנו? כל מה שצריך הוא לדעת מהם המקורות שעל פיהם עלינו לבסס את הכתיבה שלנו ולנסות לשדרג את התוכן כל הזמן על ידי עדכונים וחידושים. חלק מאיתנו מביעים את עצמם הרבה…

    קרא עוד...
  • מבנה נכון לטקסט שיווקי

    היכולת לכתוב טקסט באשר הוא נחשב למלאכת מחשבת, הדורשת מיומנות, כישרון והיכולת להשתמש נכונה בשפה הכתובה באופן שיעניין את הקורא. לכל סוג כתיבה ישנם הכללים שלו: לטקסט אקדמי יש חוקים, לכתיבת מסה יש חוקים, לכתיבה עיתונאית וכך הלאה. ברור גם כי לכתיבה שיווקית הכללים שלה, שחשוב לכל המתעניין בנושא לדעת כיצד לכתוב מבנה נכון לטקסט מעין זה. כתיבה שיווקית היא מן סוגי הכתיבות החשובות בעת הנוכחית. עולם האינטרנט מבוסס ברובו על תוכן כתוב, וכל בעל עסק המעוניין לתפוס אחיזה בעולם השיווק התחרותי כיום, מחויב להרבות בתוכן שיווקי באתר שלו. העדכונים האחרונים של גוגל אף מחייבים תוכן שיהיה מקורי, איכותי ומקצועי,…

    קרא עוד...
  • טיפים לכתיבת דפי נחיתה שמוכרים

    דפי נחיתה הפכו לחלק בלתי נפרד מקמפיינים פרסומיים של חברות ועסקים רבים. דפי הנחיתה המופעים כיום בכל אמצעי תקשורת החל מסמארטפונים ועד למייל, 'נוחתים' על הלקוח שיכול במספר שניות להתעלם מדף הנחיתה לחלוטין או לרצות לדעת עליו יותר. אתם כבעלי עסקים רוצים שהלקוח שלכם יבחר להתעניין יותר בדף, ולכן חשוב לדעת כיצד כותבים דף נחיתה מושלם. לשם כך, המומחים של Right4U מציעים לכם מספר טיפים לכתיבת דפי נחיתה שמוכרים. על מנת לכבוש את לב הלקוח שלכם במספר שניות שיש לכם להציג את דף הנחיתה שלכם חשוב לכבוש את לב הלקוח ולהציג לו צורך ופתרון לצורך שלו. הפתרון חייב להגיע בצורה של…

    קרא עוד...
  • מה חשוב לדעת בכתיבה לאתרים?

    כתיבה לאתרים דורשת הרבה יותר מסתם יד חופשית. מדובר בכתיבה חשובה מאין כמוה ורוויית כללים שיכולה לעשות את ההבדל בין עוד אתר זניח בנבכי התוצאות בגוגל לבין אתר שמופיע בתוצאות הראשונות בחיפוש ומושך אליו עשרות, מאות ואף אלפי מבקרים ביום. המדריך הבא ישרטט בקצרה את כל הדברים החשובים שיש לדעת בכתיבה לאתרים.   מה המטרה של כתיבת תוכן לאתרים? המטרה של כתיבת תוכן לאתרים היא משולבת. בעיקרה היא מבקשת למשוך גולשים לאתר, לעורר בהם עניין ולגרום להם לרצות לחזור לאתר ולקרוא בו עוד ועוד. כניסת הגולשים לאתר היא דרך למשוך לקוחות פוטנציאלים לרכישת השרותים או המוצרים שהאתר מוכר, וכמובן לא…

    קרא עוד...
  • תרגום מסמכי נוטריון

    תרגום מסמכים ואישורם על ידי נוטריון אינו בקשה אלא דרישה אמתית המקובלת במדינות רבות. רק באמצעות אישור זה יתקבלו מסמכים שונים כאותנטיים ונכונים ולא יתעורר חשד שהם מזויפים או מפוברקים. ישנם מצבים בחיים שבהם יש צורך להוכיח פרטים אישיים שונים. לשם כך יש להצטייד במסמכים הנושאים חותמת אישור של נוטריון. חשוב לשים לב, חותמת של עורך דין נוטריון אינה שוות ערך לחתימה של עורך דין שאינו נוטריון. מתי נדרש תרגום מסמכי נוטריון? הדרישה לאישור נוטריון נפוצה ביותר במסמכים מתורגמים, הנדרשים בדרך כלל כאשר אין מדובר בשפה המדוברת של אותה המדינה. כך למשל יידרש אישור נוטריון על תעודת לידה או ציוני תעודת בגרות עבור מי שמעוניין…

    קרא עוד...
  • מדריך כתיבה לסרטון שיווקי

    עולם השיווק משתנה ומתפתח תדיר בהתאם לטכנולוגיה ולדרישות קהל הצרכנים. סרטונים שיווקיים הפכו לשם דבר בעולם השיווק של היום, מכיוון שהם מעבירים מסר שיווקי בצורה מהירה לגולשים ועשויים להביא לידים. סרטונים שיווקיים הם, למעשה, סרטוני תדמית המשתמשים באמצעים ויזואליים ומילוליים המציגים ללקוח את מה שהעסק מציע, בין אם מדובר במוצר ובין אם מדובר בשירות. סרטונים כאלה יכולים לעשות שימוש באנימציה או בשחקנים, בליווי מוזיקה, ג'ינגל, סלוגנים, בסגנונות עריכה שונים, בהתאם לרוח העסק ולקהל היעד.   יתרונות הסרטון השיווקי לקידום האתר או העסק יתרונות הסרטון השיווקי הם רבים: חדשנות – הסרטונים משתמשים בכל יתרונות הטכנולוגיה הוויזואלית ולפיכך נוטעים בצופה בהם תחושה שמדובר…

    קרא עוד...
  • איך לכתוב שיווקית?

    תוהים איך לכתוב כתיבה שיווקית? אם כן, המדריך הבא הוא בשבילכם. נשרטט כאן את כללי הכתיבה השיווקיים לכל מי שמתעניין בתחום ורוצה להבין יותר לעומק כיצד ניתן לכתוב טקסטים מקצועיים, משכנעים ומעל הכול – יעילים מבחינה שיווקית. בטרם נמנה את ההיבטים החשובים של כתיבה שיווקית, חשוב לדעת כי כתיבה שיווקית היא טכניקה שאפשר ללמוד ולפתח אותה. אין אדם שנולד עם יכולת מולדת לכתוב באופן זה. מדובר במיומנות נרכשת שנלמדת ומתפתחת עם הניסיון והבנת החוקיות מאחוריה. כל הכותבים השיווקיים הם אנשים בעלי כשרון אמנם, אך כאלו שלמדו את הכללים לכתיבה שיווקית, התנסו בכתיבה חוזרת ונשנית של טקסטים עד שהגיעו למצב בו הם…

    קרא עוד...
  • כוחה של כתיבה שיווקית במשיכת לקוחות לאתר העסק

    כתיבה שיווקית משמעה כתיבה של מאמרים תדמיתיים המותאמים אישית לאתר, לעסק, למוצרים או לשירותים אותם המאמר מבקש לקדם. הם כוללים שילוב מורכב, מתוחכם ואלגנטי של חומרי הסברה וכתיבה פרסומית, שיעורר עניין בקורא ויניע אותו לפעולה, כלומר, פנייה לשרותי החברה או ביצוע רכישה. כל אדם מן השורה יודע מהו כוחו של עולם האינטרנט כיום. לקוחות למדו למצוא מוצרים או שרותים דרך האינטרנט, בנוחות ביתם ולכן כל בעל עסק אמור להשקיע באתר שלו, במוצרים ובשרותים המוצגים על מנת להגדיל את מחזור המכירות שלו. כתיבה שיווקית היא אחת מהדרכים המרכזיות לעשות כן. לא מספיק להשקיע בגרפיקה ובעיצוב האתר ובמוצר איכותי. כיום ישנו הצורך גם בתוכן…

    קרא עוד...
  • מה דרוש כדי להיות עורך לשוני

    אנשים הפונים למקצוע העריכה הלשונית חייבים להיות כאלו הנהנים מהעיסוק במילה הכתובה. רק אדם שמוצא את תחום המילים כתחום מרתק יכול לבחור בקריירה הדורשת התמודדות עם אינספור טקסטים ארוכים. אדם זה גם צריך להיות בעל יכולת הבחנה בכל פסיק ופסיק, אך גם בעל יכולת הסתכלות רחבה על מנת להבין את כוונות הטקסט בכללו. זאת ועוד, כדי להיות מומחה עריכה לשונית, קרי עורך לשוני, אותו איש מקצוע צריך להבין את המחויבות המוטלת עליו. הדייקנות שלו היא היבט שלא ניתן להקל בו ראש, שכן לקוחות לא היו פונים לשירותיו ומשלמים כסף אם הטקסט לא היה חשוב להם. כלומר, עורך לשוני חייב להבין…

    קרא עוד...
  • חברת תרגום – איך בוחרים נכון בין כל חברות התרגום הקיימות?

    יש שטוענים כי העולם כיום שייך לדוברי האנגלית. האינטרנט, עולם העסקים, עולם האקדמיה וכמעט כל תחום שנביט לעברו – האנגלית היא השפה שלטת בו. לא פלא שחברות תרגום צצו כמו פטריות לאחר הגשם. כל חיפוש בגוגל ימצא לנו אינספור תוצאות של משרדי תרגום, חברות תרגום ומתרגמים עצמאיים. אז איך ניתן לבחור את חברת התרגום הטובה והמתאימה לנו ביותר? אם גם אתם מבולבלים מכל השפע שעולה באתרי החיפוש. המדריך הבא עשוי לעזור לכם בבואכם לבחור חברת תרגום. כללי המפתח לחיפוש חברת תרגום הם: ותק, אמינות, התמחות חברת התרגום וגודל צוות המתרגמים. ותק וחשיבותו בחברות תרגום: כלל מפתח ראשון לבחירת חברות תרגום…

    קרא עוד...
  • ניתוח סטטיסטי של שאלונים

    שאלונים הם אחד מהכלים הנפוצים של מחקר אמפירי, הכוללים סדרה של שאלות עוקבות ומטרתם לאסוף נתונים כדי לבחון את שאלת המחקר שהגדרנו ואת ההשערות שהסקנו לאורה ולאור סקירת הספרות. בדרך כלל נהוג לבדוק באמצעות שאלונים את המחשבות, העמדות, הרגשות והתפישות של הנבדקים בנוגע לנושא המחקר. השאלונים, כאמור, בנויים משאלות עוקבות, שסדרן אינו מקרי אלא מחושב, ומטרתו לייצר תלות של שאלה בשאלה לפניה או אחריה. כמו כן, רוב השאלונים פותחים בחלק של מאפיינים סוציו-דמוגרפיים, כמו גיל, השכלה, מגדר, הכנסה וכדומה, ובהמשך – חלק המודד את המשתנים עצמם.   ניתוח סטטיסטי – על מה מדובר? מכיוון שבניית שאלונים היא מלאכה מורכבת, רצוי…

    קרא עוד...
  • תרגום מסמכים ללימודים בחו"ל – כל מה שצריך לדעת

    מילוי טפסי הרשמה למוסדות אקדמיים בחו"ל הינו תהליך חשוב ביותר בתהליך ההרשמה הכולל בתוכו מספר אתגרים שיש להתגבר עליהם על מנת ליצור מועמדות מנצחת. קיימים שני סוגים עיקריים של טפסים. ראשית, טפסים רשמיים, הכוללים תעודות ציונים, מסמכי פיננסיים (לצורך הוכחת מצב כלכלי) ואישורי בריאות. כלל מסמכים אלה דורשים חתימה של אדם מורשה (לדוגמא, נוטריון) או מוסד רשמי (לדוגמא, בית ספר תיכון). לאור אופיים האובייקטיבי של מסמכים אלה, לא אפרט עליהם. רק אציין כי יש לתת תשומת לב שהמסמך המתורגם מספק את כלל המידע שהמוסד האקדמי בחו"ל דורש, והינו מידע מדויק. בנוסף, מוסדות אקדמאים מסוימים ידרשו להציג את המסמך המקורי או…

    קרא עוד...
  • 10 כללים למצגת אפקטיבית

    ראשית ועיקר- אלה לא 10 הכללים היחידים. מולם ניתן להציג עשרה כללים נוספים. עם זאת הכנת מצגת על פיהם עשויה לסייע ליצור ולהפיק מצגת אטרקטיבית ואולי אף אולטימטיבית. יצירת ערך מוסף. ייתכן כי ניתן להגיע אל החומר שאתם מציגים במצגת גם ממקורות אחרים, היות שהאינטרנט הוא מאגר מידע בלתי נדלה. תנו לצופים במצגת תחושה שהשקעתם מאמץ מיוחד לעניין אותם, לשכנע אותם, לחדש להם, להעניק להם חוויה ובעיקר – להניע אותם לפעולה. תנו לעצמכם ולקהל הצופים בכם את התשובה לשאלה "לשם מה התכנסנו". היו מוכווני וממוקדי מטרה. היו קצרים, בהירים, תמציתיים. הימנעו מעומס פרטים, מגודש מידע. זמנם של אנשים קצוב ויקר….

    קרא עוד...
  • טיפים לבניית מצגת מנצחת

    הטיפ הראשון אולי סותר את הכותרת ואף מפריך אותה, אבל באופן פרדוקסלי הוא הטיפ החשוב ביותר העשוי להפוך את המצגת שלכם למנצחת: המצגת לא אמורה לנצח. היא אמורה לשכנע. לשכנע בכדאיות הפרויקט או המוצר שלכם, בהיתכנותו, בהשתלמותו ללקוח הפוטנציאלי. ובכל זאת, בהינתן אמירה הפותחת את המאמר, להלן טיפים אחדים העשויים לסייע לכם להפיק מצגת אפקטיבית, משכנעת, ובתוך כך, אכן, גם מנצחת. המצגת לא אמורה רק להרשים את הצופים בה אלא להביא להם מידע חדש, להניע אותם לפעולה. השקף הראשון במצגת הוא החשוב ביותר– כמוהו ככותרת על-פיו עשויה להיקבע רמת העניין והסקרנות של הצופים. הוא אמור ליצור גירוי; לעורר את הצופים,…

    קרא עוד...
  • מה המרכיבים החשובים בהכנת מצגת

    הבוס ביקש מכם להכין מצגת דחופה עד יום רביעי? המרצה דורשת פרזנטציה של הסמינר? איך עושים את זה? כאשר נדרשים להכנת מצגת, לאורך כל שלבי בנייתה, החל מקביעת המסגרת וכמות השקופיות (פחות או יותר), דרך התוכן והאמצעים האומנותיים שיהיו בה, ועד מאפיינים כמו צבע ורקע השקופית, יש להתחשב בעובדה כי מצגת זו תוצג על גבי מקרן בפני קהל, ומומלץ מאוד לקחת בחשבון את השאלה כיצד אנחנו היינו רוצים, שיקרינו לנו נושא מסוים לו היינו יושבים בקהל. מאמר זה מחולק לשלושה חלקים. החלק הראשון עוסק בפן הויזואלי של המצגת, כלומר בדרכים טכניות או אומנותיות בהן ניתן להשתמש על מנת לייצר מצגת…

    קרא עוד...
  • ההבדל בין מצגת הדרכה למצגת שיווקית

    הטכנולוגיה הביאה לפתחנו שורה של שינויים ובראשם ניתן למנות שינויים שקשורים במחשבים ובמיקומם החיוני בחיינו. המחשב ככלי עבודה או לימוד הפך להיות אביזר חשוב בשורה של מצבים ובהקשרים שונים. אחת הדוגמאות הטובות ביותר לשימושים השונים של המחשב בימינו ניתן לראות במצגת. כשמה כן היא, באה המצגת להציג רעיון או מוצר מסוים. היא משמשת תלמידים, סטודנטים, אנשי עסקים, אנשי מכירות ובזכות השימוש בעזרים ויזואליים היא נחשבת עזר לימוד, שיווק והדרכה פופולרי במיוחד. לכן, גובר גם הביקוש לשירות של בניית מצגות אצל חברה חיצונית. בניית מצגות – סוגי מצגות נפוצים סוגים שונים של מצגות משמשים אנשים לשימושים שונים. בעולם העסקים מוכרת המצגת…

    קרא עוד...
  • תרגום לעברית – על התהליך והאתגרים שבו

    השפה העברית היא שפה מיוחדת בעלת מאפיינים ייחודיים שנובעים ממיקומה כחלק ממשפחת השפות השמיות. במשך השנים היא השתנתה והתעצבה בהתאם לשינויים בהלכי הרוח של החברה, אך עדיין כלליה הבסיסיים מייחדים אותה מיתר השפות בעולם ומאפיינים אותה כשפה ששייכת למשפחת השפות השמיות. ההבדלים בין השפה העברית לשפות אחרות כמו אנגלית או רוסית מייצרים כמה אתגרים שבאים לידי ביטוי בעת ניסיון לתרגם טקסטים שונים לעברית משפות זרות, כגון תרגום מעברית לאנגלית ולהיפך. המאמר הבא מסביר על תהליך התרגום לעברית משפות אחרות ומנסה לעמוד על חלק מהאתגרים שקשורים בו. שפה כתרבות שירותי תרגום ככלל הם מהלך מאתגר משום שהוא דורש העברה של טקסט…

    קרא עוד...
  • במה שונה תרגום משפטי מסוגי תרגום אחרים

    תרגום במהותו הוא מונח שמתאר מהלך של העברת טקסט משפה אחת לשפה אחרת. זה יכול להיות בעל פה או בכתב וניתן לחלק את סוגי התרגום השונים לכמה סוגים, כמו למשל תרגום טכני, תרגום אקדמי, תרגום פיננסי וגם תרגום משפטי. כל סוג של שירותי תרגום דורש היכרות עם שפת המקור ועם השפה המתורגמת ברמה גבוהה בדרך כלל ברמת שפת אם, אולם לתרגום המשפטי מאפיינים מעט שונים לעומת סוגי תרגום אחרים. המאמר הבא מסביר מה מייחד את התרגום המשפטי מסוגי התרגום האחרים. מה זה תרגום משפטי התרגום המשפטי מתייחס לטקסטים שמטרתם לעגן מעמד חוקתי של אדם או דבר מסוים או לתאר הליכים…

    קרא עוד...
  • סוגי תרגום משפטי

    תרגום בהגדרתו הוא פעולה שמטרתה העברת תוכן שנכתב בשפה אחת לשפה אחרת. הוא ממלא תפקיד חשוב ומשמעותי בתקשורת בינאישית, בהתנהלות מול רשויות המדינה, ומאפשר לכונן קשרים חברתיים, תרבותיים וכלכליים בין מדינות שונות ובין עמים שאינם דוברים את אותן שפות. בעידן הגלובליזציה שבה העולם הוא מעין "כפר גלובלי" ניתן לראות בפעולת התרגום פעולה חשובה שמחברת בין מדינות, ובמתרגמים את מי שאמונים על ביצוע המשימה הזו. תרגום הוא מונח כולל שמתאר מצבים שונים, והוא נחלק לתחומים שונים ובהם תרגום אקדמי, תרגום פיננסי, תרגום טכני וכמובן תרגום המשפטי. מהו תרגום משפטי שירותי תרגום משפטי הוא תחום נפרד בענף התרגום שדורש התייחסות מיוחדת, רקע…

    קרא עוד...
  • תרגום סימולטני מול תרגום עוקב

    תרגום מתאר מצב שבו אנחנו נדרשים להעביר טקסט משפה אחת לשפה אחרת, בין אם בכתב ובין אם בעל פה. בין סוגי התרגומים נוכל למנות סוגים שונים של טקסטים, ובהם טקסטים אקדמיים, ספרותיים, פיננסיים ומשפטיים. מלבד הסיווג הזה ניתן לחלק את עולם התרגום לתרגום בעל פה ולתרגום בכתב. במקרים רבים בשל היעדר זמן או אילוצים אחרים אנחנו נדרשים לבצע תרגום מילולי בעל פה ובכך עוסק המאמר הבא. מהו תרגום בעל פה ככלל תרגום בעל פה ישמש אותנו בעת פגישה עם אדם שאינו דובר את שפתנו, ושכדי לנהל שיח עם אותו אדם נידרש לשירותי תרגום בעל פה. כמו כל עבודת תרגום גם…

    קרא עוד...
  • סוכנות תרגום או מתרגם עצמאי

    הבחירה במתרגם עצמאי או בסוכנות תרגום מושפעת מפרמטרים שונים. אם קיים פער בין עלות התרגום וקיימת מגבלה כספית, סביר להניח כי תיבחר החלופה היותר זולה. אם האפשרות לבחור מתרגם כאשר הסוגייה התקציבית אינה מהווה שיקול מרכזי- חשוב לבחון את החלופות על פי מאפיינים שונים. סוכנות תרגום מציעה ומספקת מגוון של מתרגמים, תוך יכולת להתאים ללקוח את המתרגם המקצועני ביותר לסוג התרגום הנדרש: מאמר אקדמי, חומר משפטי, חומר ספרותי ועוד. סוכנות יכולה להבטיח עמידה בלוח זמנים מאחר שהיא יכולה להקצות מתרגם זמין לדרישת הלקוח בכל מסגרת זמן שתיקצב. מתרגם עצמאי, שאינו מעסיק מתרגמים נוספים, כפוף ללוח זמנים ולאילוצים שונים ואין ביטחון…

    קרא עוד...
  • כיצד להעביר מצגת אפקטיבית

    מצגת מהווה אמצעי המחשה מצוין ואפקטיבי. מצגת איכותית, שנבנית ונערכת על ידי אנשי מקצוע, מאפשרת לכם להציג פרויקט או כל נושא בבהירות מיטבית וזאת תוך ניצול ומיצוי האלמנטים השונים, הבאים לידי ביטוי מוחשי, מועצם ויעיל, באמצעות המצגת. שימוש באמצעים גרפיים וקוליים מעניקים תחושה של זרימה, של תנועה, של חיבורים וקישורים.   מצגת אפקטיבית מאפשרת הצגה של שלבים ויצירת קשר מובנה והגיוני בין שלב לשלב חשוב להבין, כי לא פחות מאשר תוכן המצגת והצורה שלה, יש חשיבות מכרעת למי שמעביר את המצגת. מוטל עליו תפקיד חשוב ביותר; עליו להיות מודע ורגיש להופעה שלו. עליו להיות חד, בהיר, ייצוגי. הוא מתקשר עם…

    קרא עוד...
  • טיפים מקצועיים לסיכום מאמרים בזמן קצר

    קריאת מאמרים וסיכומם הם חלק בלתי נפרד מהמשימות הנכללות במסגרת הלימודים האקדמיים. משום שהלימודים האקדמיים עוסקים בידע קיים, העמקה בו, ניתוח שלו ומתוך כך מבקשים להגיע לידע חדש, בכל חוגי הלימודים נדרשים סטודנטים לקרוא חומר עיוני בעברית ובעיקר באנגלית. זה יכול להיות למטרת עבודה קטנה או גדולה, לצורך הכנת מצגת או רפרט. כך או כך קריאת מאמרים הייתה ועודנה מהות הלימוד האקדמי. משום שרובנו מוגבלים בזמן יש חשיבות ליכולת קריאת וסיכום מאמרים בזמן קצר ולכך מוקדש המאמר הבא.   סוגי מאמרים בחלוקה גסה ניתן לומר כי ישנם מאמרים מחקריים ומאמרים עיוניים. מאמרים מחקריים הם מאמרים שעוסקים בנושא מסוים מנקודת מבט…

    קרא עוד...
מדריכים
כל הזכויות שמורות ל-2017© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר