רוצה שנתקשר אליך?
פרופיל עסקי

כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין

מקצוע עריכת הדין בארץ הוא אחד מהמקצועות האקדמיים הנפוצים שקיימים כיום. בישראל יש מספר גדול במיוחד של עורכי דין פעילים המתחרים זה בזה על הלקוח הבא. עורכי הדין כיום משקיעים לא רק בכרטיס הביקור שלהם, אלא מבצעים השקעה רבה באתר אינטרנט נגיש במיוחד – מה שהופך את התחרות לקשה עוד יותר.

מה יש באתרי האינטרנט של עורכי דין בארץ ובעולם?

עורכי דין בארץ ובעולם, בשל התחרות ובשל הנושאים המורכבים בהם הם עוסקים, הופכים את האתרים שלהם למקומות בהם הלקוחות הפוטנציאליים יוכלו למצוא את כלל המידע הדרוש להם. על האתרים להיות קלים לניווט וידידותיים לגולשים. למידע נוסף על כתיבת תוכן שיווקי.

אם יש לעורכי הדין אתרים מושקעים מדוע צריך כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין?

תוכן שיווקי לעורכי דין

ישנן מספר סיבות שבגינן מוטב להשתמש בשירותי כתיבת תוכן לאתרים של עורכי דין:

הנגשת התוכן – הרי זה נכון שעורכי דין רבים ממלאים את האתרים שלהם בתוכן. עם זאת התוכן לעיתים משתמש בשפה משפטית וסבוכה מידי עבור לקוחות שהינם 'הדיוטיות' לא מבינים את המושגים המשפטיים. כתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין מפשטת פעמים רבות את אותם מושגים והופכת אותם נגישים יותר עבור הקהל הרחב.

שיווקיות – למרות שעורכי דין מוכשרים בשכנוע, הם עדיין מורגלים לעשות כן ברוב המקרים אל מול בית המשפט, ולאו דווקא באמצעות המילה הכתובה. כותבי תוכן שיווקי יודעים לקחת את המסרים ולהפוך אותם לשיווקיים יותר. משימה זאת מתבצעת בדרך כלל באמצעות הפיכת הטקסט לקליל יותר, אינפורמטיבי יותר ובעל הנעה לפעולה. באמצעות מילים נכונות יודעים הכותבים השיווקיים להוביל את הגולש אל שיחת הטלפון או יצירת הקשר הראשונה עם עורך הדין.

זמן יקר – עורכי דין עסוקים בדרך כלל בפגישות עם לקוחות, הופעות בבית המשפט ונסיעות בארץ ובחו"ל. בשל כך סובלים אותם עורכי דין מהעדר זמן יקר לכתיבת מאמרים ואינפורמציה שיווקית לאתר שלהם. במקרים מסוג זה חשוב לפנות לחברה העוסקת בכתיבת תוכן שיווקי לעורכי דין על מנת שזאת תבצע את המלאכה. ישנם מקרים שעורכי הדין מעבירים את הנושאים הרלוונטיים והחשובים עבורם לאתר או מאמרים מקצועיים שהם כתבו – והחברה כותבת ומשכתבת את המאמרים והתכנים השיווקיים.

באילו מקומות ניתן להעביר את התכנים?

כיום מלבד אתרי האינטרנט מעבירים עורכי דין את התכנים שלהן במספר פלטפורמות: בפורטלים, בבלוגים, דרך סרטונים, כתבות תדמית, ראיונות לתקשורת ועוד. כלל הפלטפורמות הופכות את עורכי הדין למוכרים ופופולאריים יותר. לפני כל פרסום חשוב תמיד להיעזר בכתבים שיווקיים לכתיבת כל תוכן, ולדאוג כי התכנים יהיו גם מעוצבים וגם עשויים ללא רבב.

מה עושים כשרוצים לעשות זאת לבד?

אם בכל זאת החלטתם אתם כעורכי דין לכתוב את התכנים שלכם לבד חשוב להיזהר משפה גבוהה מידי, להימנע מהעמסת מושגים משפטיים, ולנסות להבין מהם הנושאים שמטרידים את הלקוחות העתידיים שלכם, ולהתמקד בהם בכתיבה.

כל הזכויות שמורות ל-2017© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר