רוצה שנתקשר אליך?
סטטוסים שיווקיים בפייסבוק

טיפים לכתיבת סטטוסים שיווקיים בפייסבוק

מאות אלפי עסקים ברחבי העולם מנהלים דף פייסבוק עסקי. אין ספק כי שיטת השיווק הזו הוכיחה את עצמה לא פעם ולא פעמיים שכן ניהול נכון של הדף, כתיבת סטטוסים בצורה נכונה ומדוייקת מסייעים לנו ליצור קשר עם קהלי היעד אליהם אנו פונים, מחזקים את המותג שלנו, יוצרים חשיפה ומעודדים לפעולה.

אבל מה, את הדף יש לתחזק באופן שוטף. יש דפים שדורשים העלאה יומיומית של ססטוסים בעוד אחרים מסתפקים בפעם או בפעמיים בשבוע. לעתים אנו מוצאים את עצמנו קצת תקועים ומתקשים לקבל רעיונות חדשים. אז הנה כמה טיפים לכתיבת סטטוסים שיווקיים בפייסבוק!

למידע נוסף על כתיבת תוכן שיווקי והיתרונות שלו.

טיפ מספר 1 – סטטוס או פוסט

בעוד ססטוס מספק לגולש כמה משפטים קצרים בקיר, פוסט נחשב למשהו קצת יותר עמוק שאותו אנו יכולים גם לקשר עם סטטוס. האמת, שזה פחות משנה במה בחרתם, מה שכן חשוב להקפיד עליו הוא רמת התוכן. הקפידו להעלות סטטוסים ופוסטים בשפה שקהל היעד שלכם מדבר אותה, משהו שיעניק לגולשים ערך מוסף. ניתן ורצוי כמובן לעשות שימוש בתמונות וסרטונים כדי לחזק את המסר.

טיפ מספר 2 – איך בונים אמון?

ככל שתשתפו את הגולשים שלכם ביותר מידע הקשור לעסק שלכם, כך האמון בכם יגדל. מבצעים, מוצרים חדשים, תובנות שהגעתם אליהם, חוויות ואירועים תוך זימון לשיתוף פעולה מצדם – זו הדרך לחזק את המותג שלכם וליצור אמון ביניכם לבינם. למשל: נניח שיש לכם מוצר חדש אותו אתם מעוניינים לקדם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לצלם אותו בתמונה רגילה או בוידיאו, כך תחזקו את היתרונות של המוצר. כמובן שעליכם גם  לעודד את הגולשים לפעולה – לייקים, תגובות, שיתופים וכדומה. הגרילו את המוצר עבור חלק מהמשתתפים והנה השגתם כל כך הרבה דברים טובים: הנעתם לפעולה, יצרתם חשיפה (יש שיתופים), יצרתם שיח על המוצר שלכם ועל המותג עצמו וכך עוד ועוד אנשים מכירים אתכם ומעוניינים לשמוע עליכם מידע נוסף.

בונים אמון בקהילה

טיפ מספר 3 – כמה שיותר תכנים מקצועיים!

אחד הדברים הכי חשובים בפייסבוק, משהו שלמעשה יגרום לגולשים שלכם להעריך אתכם, גם אם הם לא באמת חושבים על זה בצורה הזו הוא מקצועיות. כמה שיותר תכנים רלוונטים וכמה שפחות פוסטים שלא קשורים, רק כי אין לכם מה להעלות. הגולשים שלנו מחפשים להיות מעודכנים לפני כולם – זה נותן להם תחושה שהם שייכים למותג שלכם ומזדהים איתו, כמה שיותר מידע מקצועי, מעניין שנותן לגולשים שלכם ערך מוסף ואפילו אולי עוד מקום למחשבה למעשה יעודד את הגולשים להמשיך ולהביע בכם עניין.

עוד כמה דברים שיכולים לעזור…

מאוד חשוב שלפני שאתם מתחילים להפציץ בסטטוסים ופוסטים תכירו היטב את קהל היעד שלכם. הבינו את גילו, את תחומי העיסוק והתחביבים שלו, את המגדר ופשוט תלמדו אותו – זה המהות של הפייסבוק. בנוסף, לא משנה באיזה סוג תוכן בחרתם – סרטון, מלל, תמונה או שילוב שלהם עליכם לעשות את השימוש בצורה נכונה. בנוסף, אם בחרתם לעשות שימוש בתמונה, עליכם להקפיד שהגולש מבין את המסר שהיא מעבירה כי למעשה זו שמהווה חלק מרכזי בפוסט שלכם.

פייסבוק הוא כלי נפלא לשיווק, לפרסום, לחיזוק המותג ולהעלאת כמות החשיפה שלכם רק חייבים לעשות בו שימוש נכון, מדויק, עקבי ולאורך זמן.

כל הזכויות שמורות ל-2017© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר