רוצה שנתקשר אליך?
מצגת למשקיעים

הכנת מצגת למשקיעים

גם אתם עסוקים מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה בפיתוח הסטארט-אפ שלכם? חולמים לגייס הון, לעשות אקזיט של מיליונים, לפרוש לפנסיה בגיל 35 ולעבור לאי בקאריביים? אתם לא לבד. ישראל היא אומת סטארט-אפ ויזמות עסקית ואנחנו הישראלים, ידועים במוח העסקי הממולח והמפולפל שלנו, ביכולת למצוא פתרונות ולאלתר וכמובן להיות אשפי הטכנולוגיה המובילה בעולם. הכל נכון. אלא – וזאת יודע כל יזם מתחיל – שהדרך אל האקזיט הזוהר עוברת דרך אינספור מצגות אפרפרות לצורך גיוס משקיעים.

 

פגישה עם משקיעים פוטניצאלים – המתח גובר!

אנחנו בוודאי לא צריכים לספר לכם שגיוס הון לעסק המתחיל או הצומח שלכם היא משימה לא פשוטה בכלל שמושקעת בה המון מחשבה וזמן. כל משקיע פוטנציאלי מוצף באופן קבוע בהצעות ואפשרויות להשקיע במיזמים שונים. משקיע רציני נחשף באופן קבוע לסטארטאפים בתחילת דרכם שרבים מהם יהיו חדשניים, חשובים, פורצי דרך וממש מגניבים.

אין ספק שהמיזם שלכם עונה על כל הסופרלטיבים האלה (ומתעלה עליהם, כמובן) אבל בסוף, כאשר זה אתם והמשקיע בפגישה קצובה בזמן כשמיד אחר כך הוא ממשיך לפגישה הבאה ועל הדרך הוא עונה להודעות דחופות בוואטסאפ ובאימייל, אתם ממש אבל ממש רוצים ללכוד את תשומת הלב שלו ולהיות המיזם שנצרב בתודעה וממשיך איתו הלאה. אבל איך בכלל עושים את זה? מאיפה מתחילים?

הכנת המצגת – הפיכת האויב לכלי להשגת המטרה!

כמו שכבר הסכמנו, כשזה מגיע לפגישה עם משקיע פוטנציאלי, הזמן קצר והמלאכה מרובה. מי שמסייעת לכם להתמודד עם המציאות הקשוחה הזו, מכוונת את הזרקור אל הנקודות אותם תרצו להדגיש ומשמשת כעוגן בטוח ומוכר – היא המצגת. בטרם פגישה עם משקיע פוטנציאלי מצגת עסקית הינה חיונית ובעלת חשיבות אדירה  לצורך: מיתוג העסק שלכם, הצגת רצינות ובגדול – לכל סיכויי הצלחת המיזם. אך המצגת יכולה גם להיות בעוכרכם.

מצגת שאיננה מקצועית עשויה להפחית מערכו של המיזם שלכם, לא להעביר את המסר כראוי, להותיר רושם לא רציני, לא להיות ממוקדת ואפילו (החזיקו חזק…) משעממת. אז על מנת שלא תפלו חלילה בפח המצגת הבנלית או הלא מהוקצעת, בנינו במיוחד עבורכם – יזמים אמביציוזיים וחרוצים – מדריך לבניית מצגת עסקית למשקיעים.

מצגת למשקיעים – מה היא צריכה לכלול?

אם נחדד את מה שאמרנו עד כה, כאשר אתם כיזמים מגיעים לפגישה עם משקיעים פוטנציאליים – המצגת העסקית שהכנתם, התוכן שלה ומה שהיא משדרת – הם הפנים של המיזם שלכם. תוכן מקצועי ואיכותי יסייע לכם להשאיר רושם של מיזם רציני וחכם. זכרו, אין משקיע שירצה לסכן את ההון שלו ולהשקיע את מיטב כספו בידם של חובבנים. לכן, המצגת שלכם צריכה להציג תכנית עסקית מתוכננת, מחושבת המציגה מוצר איכותי.

אבל – לצד האינפורמטיביות ולא פחות חשוב ממנה, המצגת שלכם צריכה להיות – שיווקית. בפגישה תצטרכו לגרום למישהו חיצוני, מישהו שלא ירק דם, עבר לילות לבנים ונקשר אל הקונספט של המוצר שלכם בעבותות, להאמין בו. ולא סתם להאמין. להאמין בו עד כדי כך שהוא יפתח עבורו ועבורכם לא רק את הלב, אלא גם את הכיס. לכן, מצגת המשקיעים שלכם היא לא המקום להצטנע ולהיות מהוססים – היא המקום לכוון גבוה, להיצרב בתודעה ולמכור. מלחיץ הא? בלי המתהמהות נוספת – קדימה, לעבודה.

 

כיצד לבנות מצגת למשקיעים שתיצרב בתודעה – הכללים:

  • התאמה לקהל היעד

כוונו את התכנים במצגת שלכם כך ש"ידברו" אל המשקיע הספציפי שאיתו אתם נפגשים. הבנה טובה יותר של מיהו, הרקע שלו ומה הוא מחפש יהיו בהחלט מקום נכון להתחיל. הקדישו משאבים להכיר את המשקיע הפוטנציאלי שלכם.

השאלות שתצטרכו לשאול:

  1. מהם תחומי העניין העסקיים שלו?
  2. מה הרקע המקצועי ועולם התוכן שלו?
  3. היסטוריית השקעות – אילו מיזמים זוכים או זכו ממנו לתמיכה בעבר?
  4. ועוד – לדוגמה: משקיע או משקיעה? גיל? מצב משפחתי? מקום מגורים?
    • התאמה לאופי המיזם שלכם

    חדדו את המאפיינים של המיזם שלכם. בהצגה שלו למשקיע אתם רוצים להיות ממוקדים ותכליתיים, להשתמש במונחים המדויקים והמקצועיים שחשבתם עליהם מראש.

  • השאלות שתצטרכו לשאול:
  1. מהו המוצר שלכם? לאיזה עולמות תוכן הוא נוגע?
  2. מי קהל היעד של המוצר?
  3. מה המטרות והיעדים של המיזם שלכם?
      • חידוד ייחודיותו של המוצר שלכם ויתרונותיו על פני המתחרים

    זה המקום "להדליק" את המשקיע הפוטנציאלי על המוצר שלכם, ליצור עניין וצורך ולהביא אותו להבנה כי מדובר בהשקעה משתלמת שהוא רוצה וחייב לקחת בה חלק.

  • השאלות שתצטרכו לשאול: 
  1. במה המוצר שלכם טוב יותר ממוצרים דומים המוצעים בשוק?
  2. למה אתם חושבים שלמוצר שלכם פוטניצאל טוב יותר מאחרים להצליח? מה הופך אותו לכדאי ומשתלם יותר?
  3. ועוד: איך נולד הרעיון? – אם יש לכם סיפור רקע פיקנטי.
      • נתונים, נתונים, נתונים!

    המצגת שלכם חייבת להציג בצורה ברורה, אסתטית וקליטה את התכנית העסקית, הסיכונים והמספרים של בקשת ההשקעה.

  • נקודות חשובות:   .
  1. הנתונים צריכים להופיע באופן גרפי, באמצעות אינפוגרפיקה מקצועית שתעביר בצורה מובנת, מעניינת ופשוטה מדוע דווקא המיזם שלכם ראוי להשקעה. חשוב לציין כי ויז'ואל עשוי לפשט את העברת המסר ולחדדו. מחקרים מוכיחים כי ויז'ואל נתפס ונצרב בתודעה שלנו באופן משמעותי הרבה יותר מהר מתוכן.
  2. הציגו את הביקורת האפשרית על המיזם שלכם או נקודות התורפה שלו והסבירו איך אתם מתמודדים איתן היטב.

מדוע כדאי להיעזר בחברה מקצועית בהכנת מצגת למשקיעים?

מידת ההכנה שלכם לפגישה עם משקיעים פוטנציאליים היא עניין קריטי לעתיד המיזם – בהחלט לא משהו שתרצו להתפשר עליו. שלב הכנת המצגת למשקיעים בעל תפקיד מרכזי ביותר בהכנה שלכם לקראת הפגישה. המשימה להפוך אותה לאיכותית מורכבת. כל מי שעסק אי פעם בהכנת מצגת חשובה יודע שזו מטלה הדורשת זמן רב, שבמקרים קשים עלולה להוביל אתכם ללילות ללא שינה ואפילו הגעה לפגישה מבלי שהספקתם להתכונן, לעבור עליה ברוגע ולעשות חזרה גנרלית.

זה המקום לתת לכם לשמור על המשאבים החשובים שלכם, למנוע מעצמכם לחצים מיותרים (בתור יזמים מתחילים יש לכם מספיק כאלה) ולפנות לחברה מקצועית שתכין לכם את המצגת המנצחת.

הכנת מצגת למשקיעים עם Right4U – השגת תוצר ותוצאות מושלמות

ב- Right4U תכנים איכותיים הינם הבסיס והתשתית לקיומה של החברה שלנו והפיכתה לחברה מן המובילות בשוק. לרשותנו העורכים הגרפים הטובים ביותר וכולנו כאן יחד יודעים לתרגם את הרעיון והמיזם שלכם לכדי מצגת משיקיעים שתציג אתכם באור חיובי, תיצרב בתודעת הקהל ותמנף אתכם קדימה. בין לקוחותינו נמנים יזמים ומפתחים מובילים בשוק שנעזרו בשירותינו והובילו את המיזם שלהם קדימה להצלחה עם משקיעים בטוחים.
צרו עימנו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית המותאמת לאילוצי הזמן שלכם וקבלו מצגת מקצועית שתיקח אתכם קדימה לעבר התוצאות וההצלחה. כל מה שנשאר לכם לעשות הוא להפעיל את הקסם האישי שלכם. בהצלחה!

הפגישה עם המשקיעים נושפת בעורפכם? היכנסו עכשיו וקבלו הצעת מחיר למצגת משקיעים איכותית וחכמה שתעשה בשבילכם את העבודה.

Right4U – כי אתה יודע מה נכון בשבילך.

לקריאה על נושאים נוספים שעשויים לעניין אותך:

הכנת מצגת תמונות

הכנת מצגת להרצאה

רוצה שנתקשר אליך?
כל הזכויות שמורות ל-2017© Right4U אין להעתיק או לעשות שימוש בתכנים מן האתר בחלקים או בשלמותם ללא אישור מבעלי האתר